Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

cicotan

La nodul Sebeş este această armătură:


Powered by API/PUM imgur uploader

La ce foloseşte?

Stefan01

^
Sper să nu greșesc, aceea este armătura plăcii de racordare la pod.

cicotan


Stefan01

#23688
Cu plăcere.

Orice pod are 4 astfel de plăci. Cu alte cuvinte avem câte 1 placă pe fiecare sens, la ficare capăt al podului. În linii mari se compactează terenul, se amplasează armătura și cofrajele, se toarnă beton, apoi se aplică stratul de smoală.

Uite câteva poze realizate vinerea trecută pe lotul 2. Sunt și în fotoreportaj. Diferența este că cei de la Pizzarotti au confecționat armăturile și apoi le urcă pe terasament. Pe lotul 2 le execută direct în zona unde trebuie amplasate. Diverse stiluri de execuție.

Lucrări la armăturile plăcilor de racordare a podului peste râul Mureș de la Sâncrai.




Pe partea opusă le-au betonat.


Imaginile de mai jos le-am realizat pe lotul 1 în vara anului 2018, când se izolau cu smoală aceste plăci de racordare. Sunt plăcile podului peste râul Sebeș.



minisoferul

Nu cred ca este placa de racordare, deasupra placilor prezentate se executa sistem rutier pentru a nu aparea ''trambuline''. Dar aici structura este in letaral.

Placa trebuie sa fie in zona incercuita cu galben de mine.


dorum


prd.marius

#23691
Poate se intampla o minune si pana de Craciun sa fie dat drumul la circulatie pe pasaj.
Sa nu-mi mai fie frica sa ies de pe autostrada....

Pe de alta parte, cei de la Toskana au primit asfalt, oare si cei cu casa primesc?

AlinC


RaduG

Quote from: TibiV on December 19, 2020, 07:13:42 PM
Ceea ce am vrut sa spun este ca obiectivul principal ar trebui sa fie siguranta.
Inclusiv solutii anti-oboseala, anti-prost, anti-bizon etc.

Adica solutiile implementate sa minimeze riscul unor "evenimente rutiere".
"Chestia" aia face invers - maximizeaza riscul unor "evenimente rutiere".

Nu mai insist, vad ca altora li se pare OK...

Ai perfectă dreptate și eu personal sunt întru totul de acord cu tine, se face mult prea puțin pentru siguranță. Dar, atâta timp cât normativele de proiectare le permit să proiecteze pentru minim de costuri, o vor face. Soluția este adoptarea de normative de proiectare, de iluminare și mai ales de semnalizare rutieră adaptate la cele mai avansate standarde din EU. Plus trecerea pe Fidic roșu, ca să nu mai lași alegerea soluțiilor tehnice la mâna oricărui Hagi Tudose care e manager de proiect, pentru că întotdeauna va ține cu casa, va găsi soluția cea mai ieftină.

carutasul

^ Merci pentru filmare. Arată ca și cum mâine ar putea termina tot ce trebuie pentru deviere...


gsimon

Masina de la min. 3.45 :doh: because why not "o romaneasca"?

voicul

Mai mare ambuteiaj ca acum nu aveau cum sa faca.  :lol: Si e doar Duminica.
Pe de alta partea are o logica deschiderea asta.

Totusi zic ca ar fi putut sa permita acum accesul direct pe A10, fara ocol pana in giratoriu AB N.

AlinC

Trebuiau sa lucreze cumva la giratoriul ala dinspre Santimbru. Nu puteau inchide de tot circulatia!

danutzu_1069

#23699
Mda, cu scriam cu cateva postari in urma, doar pe un sens... ;)

Mai sunt unii care se tepuiesc, marg pe vechiul amplasament, si care nu intra pe A10.... Dar asta pentru ca ... semnalizare de cacao

Si deja au ridicat terasamentul inainte de giratoriu ... pentru al doi-lea sens...
Cred ca inainte de Craciun giratoriul este complet functional....

Da, intradevar, se putea face un shortcut imediat sub pasaj, pentru a se intra pe A10. Pe bucata ai ade bretea se circula doar pe un sens, spre Alba. Acum este un nonsens sa se mai mearga pana in giratoriu pentru a intra pe A10...

la min 7:59....  :lol: :lol: N-am crezut ca o sa vad si asta.. Tre' sa recunosc... meserias soferul de TIR... a intors dintr-o bucata...

@AlinC, sa le faci factura pentru reclama, celor de la Transavia....  :lol: :lol: