Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#23520
Ieri am pozat două indicatoare rutiere. Unul reprezintă ,,autostradă", iar celălalt ,,sfârșit autostradă" împreună semnul adițional. Având în vedere locul unde au fost montate și semnificația lor ...  :bash:

Suntem pe breteaua de legătură intre A10 și DN1. Poză realizată înainte de intrarea in giratoriului de pe DN1 al nodului rutier Alba Iulia Sud. Asta înseamnă că până să întâlnim acest indicator suntem pe autostradă încă 50 de metri.


Suntem pe breteaua de legătură intre A10 și DN1. Ne îndreptăm spre A10, imediat după ieșirea din giratoriului de pe DN1 al nodului rutier Alba Iulia Sud. Asta înseamnă că suntem pe autostradă.


Poate greșesc. Voi ce părere aveți ?

voicul

130 viteza legala pe drum 1+1 - fix asa inteleg semnul.

Goldmund

Drumul de legatura nu este niciodata autostrada, chiar daca face parte din legatura intre doua autostrazi(precum la Turda Sud, sau aici la Sebes Nord), de aceea pe oricare drum de legatura trebuie sa fie afisata viteza maxima admisa(in curbe stranse 30-40, apoi 50, 60km/h, iar pe drumul de legatura cu doua benzi sens este admis de obicei 80km/h. Probabil ca semnul de A pe acel drum de legatura este pentru a spune ca "la sfarsitul drumului de legatura urmeaza  A." .....

ionut_16

^^^
Conducatorul auto va intalni acest indicator la intrarea pe autostrada. La intalnirea acestui indicator conducatorii auto sunt obligati sa circule cu cel putin 50 km/h. Pe autostrada sunt interzise mersul inapoi, oprirea, stationarea, intoarcerea precum si circulatia sau imobilizarea voluntara pe banda de urgenta.
Sursa: https://soferonline.ro/indicatoare-si-marcaje-rutiere/semne-de-circulatie/capitol-indicatoare-de-informare/autostrada-183

Pana una alta, le-am vazut si pe autostrada in Elvetia sau Germania pe banda de intrare sau iesire. Te anunta ca urmeaza segement de autostrada, nu iti zice nimic de limita de viteza. Limita de viteza o vezi dupa ce intri pe autostrada prin indicator de 130 sau 100 in functie de segment.

Observatia cu amplasare indicatoarelor imi sugereaza ca cineva mai trebuie sa treaca prin legislatia auto :D

gruiarew

Eu o văd altfel: probabil le-au rămas 3 table și o țeavă și trebuiau puse undeva.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Goldmund

Am scris de "drum de legatura" in general.
Amplasarea indicatoarelor este necesara din motivele pe care le-am scris mai sus.
"neintelegerea" este ca tu te referi doar la semnul de A pe un drum de intrare, iar eu am vorbit in general de toate posibilitatile de drum de legatura cu o A...

https://www.google.de/maps/@46.5175592,23.7868462,3a,75y,87.13h,96.82t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd5_2vRZAlhNuXfXsE3rGWQ!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.de/maps/@46.5273379,23.7876547,3a,75y,108.53h,101.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOmIOdcpjISkKdURUzdgNmg!2e0!7i13312!8i6656

si normal ca sub 50km/h este la iesire de pe un A cand vine un sens giratoriu, sau ceva asemanator....
Mersi pentru sfat, chiar acum mai trec inca o data prin legislatia rutiera germana...

ivladbogdan

Indicatoarele respective sunt pe toate drumurile de legatura spre o autostrada in Germania.
Nu vad absolut nimic in neregula. Iti spune ca urmeaza un tronson de autostrada. Atat.

vancouver

#23527
Peste tot in lume semnul de autostrada se pune la inceputul bretelelor:


https://www.google.ro/maps/@50.1267962,8.5651058,3a,75y,215.98h,79.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEEq0VacjCeHkDt6o2y6O9A!2e0!7i13312!8i6656


https://www.google.ro/maps/@48.0564972,16.093303,3a,75y,334.55h,67.64t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDieubT39sx6qc3InbnVJHw!2e0!7i16384!8i8192

Si daca mergeti pe bretelele de iesire, exact ca la Alba Sud, semnul de final de autostrada este cu 50m inainte de giratoriu. Deci toate bretelele apartin de autostrada.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Pai uite ce zice colegul @ionut_16

Deci e minim 50 si maxim 130.
E vreo problema sa mergi cu 130 pe 1+1?

Eu nu inteleg ca urmeaza sa intru pe autostrada, ci ca am intrat pe autostrada.

Mai pun si eu un link https://www.i-drpciv.ro/semne-de-circulatie-de-informare/ care tot asa zice - autostrada.

florinalba

Quote from: alin2pas on December 14, 2020, 11:30:44 AM
În locul giratoriului provizoriu de la intersecția cu strada Dacilor poate fi realizat unul definitiv la intersecția cu strada Gemenilor, cu modificarea bretelei de pe ieșire de pe drumul de centură astfel:




Powered by API/PUM imgur uploader
Nu ar fi nevoie de demolări, doar de achiziția unor terenuri, iar giratoriul ar putea avea o dimensiune rezonabilă, cu o distanțare bună a căilor de intrare în giratoriu.

Vin si eu cu o propunere acolo, mult mai simpla.  Nu am mai vazut-o pana acum  si o consider mult mai viabila fata de ce am vazut pana acum.In partea dreapta cum vi dinspre sebes cred ca este un singur proprietar acolo si ar fi mult mai simplu.

Cu rosu intrari cu albastru iesiri.

vancouver

#23530
Quote from: voicul on December 14, 2020, 08:27:12 PM
E vreo problema sa mergi cu 130 pe 1+1?

Asa cum este semnalizat acum, da, poti sa mergi cu 130 pe zona de 1+1. Politia nu-ti poate da amenda decat daca depasesti 130.
Cand bretelele sunt asa de lungi, ca la Alba Sud e util sa se puna o limitare de 100 sau 80. Mai ales pe iesire ar fi bine inainte de giratoriu. De asemenea pe curbele din nod.

Insa semnul de intrare pe autostrada este corect amplasat.

De departe cel mai clar e in Austria, a se vedea poza din postarea mea de mai sus. In giratoriu deja vezi un panou urias cu semnul de autostrada, si stii ca daca intri pe acea bretea ai intrat si nu mai ai cum sa dai inapoi (pe autostrada interzis mersul cu spatele sau intoarcerea). Daca semnul apare abia DUPA ce ai intrat, posibil sa fi luat leapsa. Daca ai gresit si vrei sa revii, posibil sa ai de facut 15-20 km de drum!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alin2pas

Dacă se va prelungi bulevardul Revoluției pe lângă Apulum și peste calea ferată până la intersecția cu strada Gemenilor, atunci ar fi nevoie de niște demolări, atât pe partea opusă străzii Gemenilor (pentru pasajul peste calea ferată, cât și pentru a face un giratoriu mare, posibil chiar o turbogirație cu două benzi. Această variantă ar asigura accesul rapid la autostradă din vestul municipiului și dinspre DN74, cât și un acces mai facil dinspre centru pe actualul pasaj.

florinalba

^
Cam asta se vrea acolo. https://ziarulunirea.ro/foto-centura-ocolitoare-pe-latura-de-sud-vest-a-municipiului-alba-iulia-licitatia-pentru-elaborarea-puz-ului-lansata-in-seap-650818/
Citez din articol: "A doua etapa va reglementa realizarea traversării peste calea ferata si peste pasarela Partoș, realizându-se astfel legătura directa cu Șoseaua de Centura si cu Nodul 1 al Autostrăzii A10 Sebeș – Turda (sau conectarea cu aceasta).

Daniel_I

Azi dimineata Pizzaroti au profitat de vremea mai buna si au continuat asfaltarea bretelei de viteza A10 spre A1 Sibiu. Le ramane mai putin in primavara
On The Road

alecu26

Foarte foarte buna vremea chiar pana in ajunul Craciunului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).