Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Pentru ca nicaieri in lume nu e ok sa ai langa trafic auto pista de bici(chiar si limita de 50 din orase e periculoasa pentru ciclisti).In general se face in afara carosabililui la o distanta sigura.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Exact, o eventuala pista de biciclisti trebuie facuta separat de DN, prin proiect separat, in caz ca exista cerere in acest sens. Poate fi gandita de asa natura, incat sa poata fi folosita si de pietoni (adica ceva mai larga). Cu DN-ul pista se poate intersecta la nivel, iar cu autostrada denivelat desigur.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

KnX

#23508

... și mie mi se pare incredibil că au găsit greci care să lucreze și duminica!
Mulțumim Ștefane, pentru efortul și timpul dedicat realizării fotoreportajului!

Europiu

^^^ Este exact ce aveam în minte. De pe aici, de pe lângă casă.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cris_ct

Ca fapt divers, grecii montează "marfa" adusă de ei, camionul este înregistrat in prefectura Evrou (Alexandroupoli).

gothicus

Quote from: Europiu on December 13, 2020, 08:39:56 PM
Okay, deci cetățeanul militant își va putea trage o rampă betonată/asfaltată la DN1, Toskana își pot lărgi accesul dacă vor, trăgându-și gardul mai în spate. Dar, vorba lui voicul, pietonii pe unde naiba traversează A10. Ecoducte?
Alba Iulia e un oras inchis pentru pietonii din nord. Foarte urat. Cat despre ecoducte, nu le da idei, ca la astea sunt foarte atenti. Uitati va la imaginea cu casa de dinainte de pasaj - cand ploua torential, daca ramane asa, toata apa ajunge mai mult ca sigur in curtea bietului om!!!
Siebenburgen, schones Land!

alin2pas

Pietonii și eventual bicicliștii vor putea trece pe sub autostradă și pe sub drumul de centură, pe lângă calea ferată. Cu puțină bunăvoință din partea autorităților, se poate amenaja ceva civilizat pe acolo, nu știu însă sub drumul de centură cât loc au pe lângă calea ferată în zona centrului comercial Alcor, dacă nu, pot ieși pe lângă drumul de centură la drumul spre Florea.

florin74

#23513
^^ E zona industriala in nord... Si pe kilometri buni. Maxim sa zicem de zona Barabant... dar si aia e relativ departe si e zona de case. Deci cam putini pietoni prin zona nodului Alba Iulia Nord.
Pentru marea majoritate a locuitoriilor din Alba-Iulia, nodul sud e teoretic mult mai apropiat, dar se pune problema barierei de la CF. In acea zona Primaria ar trebui sa gaseasca o varianta mai facila de acces.

alin2pas

În locul giratoriului provizoriu de la intersecția cu strada Dacilor poate fi realizat unul definitiv la intersecția cu strada Gemenilor, cu modificarea bretelei de pe ieșire de pe drumul de centură astfel:




Powered by API/PUM imgur uploader
Nu ar fi nevoie de demolări, doar de achiziția unor terenuri, iar giratoriul ar putea avea o dimensiune rezonabilă, cu o distanțare bună a căilor de intrare în giratoriu.

toma

S-ar putea ca in viitor, bulevardul nou proiectat in continuarea b-dului Revolutiei din Cetate si care v-a ocol fabrica Apulum sa se descarce aici in str Gemenilor din Partos pt a avea continuitate spre autostrada. Cu trecere peste linia ferata.

Stefan01

#23516
Ieri am avut puțină treabă la Sebeș. Din păcate, la aproape 2 săptămâni de la inaugurare, panourile fonoabsorbante (în zona gabioanelor de la Oarda) nu sunt montate. Acest lucru este valabil pe ambele sensuri de mers. Ca să nu mai spun de parapetul nefinalizat.

Sensul Turda - Sebeș








Sensul Sebeș - Turda









bdragos1

Ar trebui sa publice API un punct de vedere. Vremea incepe sa se raceasca, poate vine si zapada si ei lasa capete de parapet in care sa te infigi sau mai rau, parapet median din bidoane.

ciprebbe

API a atras atentia asupra acestor deficiente si aici pe A10 si pe A7 inca de la deschidere.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

La panouri nu ma astept prea curand. Pare ca localnicii trebuie sa "auda" cine e sef acolo, dar la parapete sunt surprins ca se putea face pana acum.

Mereu intru pe A10: sigur gasesc o filmare!
Dupa 6 ani (si eu am prins doar vreo 4) uit (sau inca nu cred) ca e in exploatare ST1 in proportie de 80%.  :lol: