Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Aiud.dan

Acolo sigur o sa vina parapeti din beton,pentru devierea traficului in caz de lucrari de intretinere  a carosabiluilui, sigur sint comandati pe undeva .....

Stefan01

#23416
^
Normal. Acolo va fi parapet de beton tip New Jersey. Marea problemă este că, de aproape o săptămână, avem trafic acolo și lipsește acest tip de parapet vital pentru siguranța șoferilor. Nu întâmplător a întrebat Cip. Și apropo ... la Alba Iulia a plouat. La noapte este posibil să se formeze polei. Există contract pentru deszăpezire pentru această porțiune nou inaugurată ?

tom_sawyer

Două licitații lansate azi de CNAIR:

[CN1026866] Asistenta si reprezentare juridica a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA. in Instantele Arbitrale si de Judecata in vederea solutionarii disputelor si litigiilor din cadrul contractului de executie lucrari: "Proiectare și Execuție Autostrada Sebeș - Turda, Lot 1: km 0+000 - km 17+000

[CN1026867] Asistenta si reprezentare juridica a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA. in Instantele Arbitrale si de Judecata in vederea solutionarii disputelor si litigiilor din cadrul contractului de executie lucrari: "Proiectare și Execuție Autostrada Sebeș - Turda, Lot 3: km 41+250 - km 53+700"

gruiarew

@cfdp mulțumesc frumos. Nu cunosc zona, de aceea am întrebat. Nodul din sud după ce m-am tot benoclat pe hartă mi se părea că nu deservește mare lucru, de aceea am zis să întreb. Mulțumesc încă o dată!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Europiu

^ Discuția despre nodul AB Sud s-a mai purtat acum vreo 4-5 ani avansându-se inclusiv ideea unui superpasaj acolo unde e giratoriul, cu legătură la drumul național. Totul urmând să între în grija autorităților locale.
Probabil extrem de scumpă toată distracția și, cum zice cfdp, fără justificări reale solide.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

luc

Am mai discutat aici subiectul Nodului Alba Sud de multe ori:
- poziția lui deservește unei mare părți a orașului, cel puțin pe direcția spre/dinspre Sebeș;
- într-adevăr un drum care să facă legătura cu Cartierul Cetate (peste calea ferată, pe lângă fabrica Apulum și peste strada Brândușei) este un deziderat local;
- între cele 2 noduri și actuala șosea de centură se poate dezvolta o zonă economică, așa că poziționarea lor avut în vedere în primul rând utilitatea pentru orașul Alba Iulia.

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).


stefan_cel_mic

#23423
Nu e cumva sistemul ala care detecteaza miscarea si aprinde LED-ul. Iluminarea pe LED-uri porneste instantaneu, nu e ca lampile pe vapori de sodiu care au nevoie de un minut sau doua sa porneasca.

danutzu_1069

^ Nu, categoric nu au voie sa foloseasca asa ceva.... Iluminatul public trebuie sa fie aprins permanent.
Si pentru ce sa se aprinda doar la miscare? Sa faca economie? Lampile cu LED sa faca econmie? Pai daca am ajuns ca si lampile economice cu LED sa le facem si mai economice.... suntem chitrosi rau de tot... :lol: :lol:

Aici este clar un defect pe circuitele de alimentare...

marinul

#23425


Si in descriere

Cu ocazia inaugurarii tronsonului de autostrada A3 care leaga orasul Oradea de Ungaria prin noul punct de trecere a frontierei Bors II va prezentam un scurt timelaps cu evidentierea catorva functii ale iluminatului acestui tronson: controlul iluminatului in functie de lumina ambientala; reducerea nivelului de lumina cand nu exista trafic; iluminarea selectiva a traseelor in functie de trafic.

Dar intr-adevar aici pare un defect

stefan_cel_mic

^ Dupa cum arata clipul de la A10 Nodul Sebes, se pare ca sensorii de miscare nu sunt reglati (primul/primii stalpi cu dubla zona de iluminare din clip) iar temporizarea la stingere nu e corespunzatoare (stalpii de la A10 spre Alba la sfarsit de clip). Nodul Sebes e mai complex, o solutie cu sensori individuali nu e suficienta. Acolo e nevoie de un sistem coordonat pentru a nu deruta soferii.

klax187

Stalpii daca au senzori de miscare nu ar trebui sa opreasca total LED-urile, doar sa micsoreze intensitatea.
In nici un caz nu ar trebui sa te orbeasca de indata ce ajungi in zolna pt ca intensitatea creste de la 0 la 100 in milisecunde....

AlinC


horatiu.cosma

Ai surprins în detaliu singura activitate notabilă din nod: asfaltarea de pe breteaua lungă spre Sibiu  :D.