Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

yetiman

Revin la semnalizarea de la Alba Nord.

Acolo problema majora este linia alba ramasa de la devierea pe bretea. Ca semne de cedeaza trecerea sunt destule (chiar daca pozitonarea lor nu este chiar buna). Este semnul de pre-semnalizare (cel care se vede foarte bine in filmari) dar este si cel de pe sosea plus cel de pe stalpul aferent (se vede mai greu, dar este si acolo, in dreptul celui de pe sosea, un semn pe stalp). Poate ca e cam sus montat, dar este.
Urmariti cu atentie filmarea, ca se vede cam greu.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Daniel_I

Azi dimineata la 9.00 era activitate la nodul Sebes. Lucrau la cuzinetii de la ultima pila ridicata si au montat aparatul de reazem pentru lansatorul de grinzi pe pila de langa DN. Probabil ne fac o surpriza si ridica ceva .
On The Road

TibiV

Adica s-au apucat sa faca urmatorii pasi cu lansatorul?

Quote from: TibiV on November 26, 2020, 12:57:59 PM
La nodul Sebes, deocamdata nici macar nu se gandesc sa continue instalarea grinzilor pe urmatoarea deschidere...
De ce? Simplu, lipsesc doi pasi:
1.

2.


Abia cand vedem aceste doua miscari ne putem astepta la instalarea unor noi grinzi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

#23373
Da exact. Aparatul galben pe care se sprijină lansatorul era montat, la ultima pila lucrau la armarea cuzineților. Traficul dinspre A1 și Sebeș poate fii mutat prin Vințu de Jos spre Alba când vor închide DN 1 pentru montarea grinzilor la deschiderea între pile, traficul de marfă (TIR-uri) nu.
On The Road

elphax


RaduG

#23375
Ripare se numește operațiunea de translatare pe laterală a grinzilor (cu tot cu lansator) pe acele grinzi provizorii late, după ce au fost translatate longitudinal. E un termen derivat de la căile ferate, care presupune translatarea laterala a caii ferate pentru a o reașeza în poziție corectă, de obicei pentru că s-a deformat în cursul utilizării.
Off-topic: Există pe forum un dicționar de termeni tehnici mai puțin folosiți în limbajul zilnic (gen culee, pilă, rambleu, etc)? Dacă nu, se poate crea?


hvm

@AlexD

Pai tu te asteptai sa continue asa? Pentru hei rup-ul asta s-au cheltuit o multime de bani in plus cu ore suplimentare, subcontractari la alte firme samd. Sunt curios daca CNAIR o sa ii deconteze.

De acu daca continua sa lucreze cu echipa lor la un ritm dublu sau triplu fata de ce eram obisnuiti inainte de ultima luna, putem considera ca l-am prins pe Dumnezeu de un picior (cum se zice in batrani). Adica mai pe intelesul tuturor putem considera ca e de bine, bine.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

bacovia

#23378
Eu doar am constatat ca unii de pe forum s-au mega entuziasmat de cate face pizzaboy. Statuia lui Carreta e aproape gata.
Personal, sunt scarbit de firma asta. Daca finalizeaza ST1 si dispare din RO, ma consider mai mult decat multumit. Sa lasam locul unor constructori care mai si vor sa faca, nu doar sa delege (subcontracteze).


Cetatean

buahahah...ce sa deconteze CNAIR? LENEA? din contra,ar trebui sa isi ia o armata de avocati si sa ia pielea de pe Pizza.
Statuie la cine?
Cnair deconteaza doar cantitati.

txc


danutzu_1069

Na poftim, asta da surpriza!!
Sunt harnici in continuare....ptiu sa nu-i deochi...

Tudor99

Sa speram ca vor ramane la fel de harnici,chiar daca se schimba guvernul..Ar fi pacat sincer...Bode e primul ministru al transporturilor care chiar si-a dat interesul...👍🏻

florin74

Mai ramane sa vedem si ultimele 2 grinzi de la Teius ridicate peste CF ... si incepem sa ne dam palme :lol: :lol: :lol:

panzer

De ce ma asteptam eu azi sa vad ce se mai intampla cu ultimele 2 grile de la Teius?