Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Si daca asta e santaj, atunci "partenerul serios" care nu a vrut sa plateasca suma de bani castigata in instanta ... el ce strategie aplica cand nu platesc contractele sau oalele sparte ... tot de el?
Concluzia este ca suntem aici, cum suntem.

Sa vedem cu DN1 asta cat de repede il dau in trafic, ca ceva bara la bara este in zona.

oldtimercraiova

Sa speram ca nu fac iar schema cu trasul de timp, pentru a finaliza Lotul 1.  :o

carutasul

acum ce să zic, dacă cineva nu îmi plătește o lucrare, să mă mai apuc de a doua pentru el? Adică pe de o parte e șantaj, pe de altă parte nu prea e... e oarecum normal. După ce termini lucrarea nu mai ai mijloace de presiune, trebuie să dai și mai mulți bani la avocați :)
Acum nu cred că ar mai avea de ce să tragă de timp, câtă vreme nu mai au nici un diferend cu beneficiarul... dar bineînțeles că vine iarna și nu o să mai vedem iureșul ăsta.

florin74

7 grinzi pe pozitii la Teius. Oameni in plus adusi de la ST1.
Si se pare ca termina primul strat de asfalt, pe unde este BSC.
Poate isi fac si astia incalzirea pentru un hei rup la primavara.... :lol: :lol:

voicul

Pai la primavara cam poate sa vina tot ST1 pe ST2, ca ST1 deja va fi terminat  8) (visez eu).

Oricum se misca bine si Aktor. Vedem poate ne fac o surpriza si termina tot in final de 2021.

pbh

#23255
Deocamdata, d-na Ionita a dat termene de finalizare (asumate de constructori) Aprilie-Mai lot 1 si 31 iunie lot 2. Din interviul dat la HotNews in 02,12,2020. - minutul 15
Sa ne pastram macar cateva saptamani optimismul castigat cu greu in aceste zile... Apoi om vedea ce este de vazut  O:-) si de facut  ;)

nicolaem

^^la nvelul asta exista instante si una din parti va fi obligata sa platesca. daca nu se face executare silita.

santajul ramane santaj daca au conditionat munca.

povestea e veche, sper sa nu o amestec cu alta:
In 19 iulie 2012, bucata de autostrada de la Centura si pana la Moara Vlasiei, impreuna cu tronsonul complet pana la Ploiesti, era deschisa traficului rutier. Lucrarile inca nu erau finalizate, iar constructorul italian a primit inca doi ani la dispozitie pentru a finaliza Nodul de la Moara Vlasiei - o componenta importanta pentru a da o mai mare utilitate autostrazii - si restul de 6,5 km de la Centura si pana in Bucuresti.

Chiar in aceeasi zi, tot in 19 iulie 2012, Impresa Pizzarotti chema CNADNR in instanta intr-un dosar deschis la Tribunalul Bucuresti si cerea despagubiri substantiale pentru toate lucrarile suplimentare. Pizzarotti cerea nu mai putin de 384 milioane de lei - adica circa 88 milioane de euro -  drept despagubiri si cheltuieli suplimentare.


adrian sibiu

In ultimile zile se pare ca aktorii si-au intrat în,,rol",să vedem cat îi ține.Sper sa se fi molipsit de la pizzaboys și  într-un final să termine si ei rolul .🙂🙂

alin_simeriaveche

#23258
Am fost si eu in jurul orei 18 pe lotul 1. Este destul de circulat lotul. Ce nu mi-a plăcut este ca atunci când vii de la Teiuș, trebuie să mergi in sensul giratoriu uriaș apoi sa revii spre breteaua de acces....foarte greu merge. In rest, asfaltul se prezintă ok. Cand sa iesi.....dop. Am stat destul de mult in al doilea sens giratoriu de la Lancrăm. Pe viitor o sa merg spre Sebeș pe centură, sigur este mai liberă acea rută iar spre Teius, pe A10.

AkaManah

Quote from: prd.marius on December 04, 2020, 03:40:02 PM
Ce frumos cedeaza trecerea cei care ies de pe autostrada...

Azi era sa nu dau nici eu prioritate. Am oprit in ultima secunda. O sa ne invatam si cu asta.

cutter

Quote from: RaduC on December 04, 2020, 04:03:52 PM
Da, acolo trebuie refăcute urgent marcajele, cu ceva de genul acesta

Minimul necesar pentru marcaje, culoare portocalie, de atenționare 


Exact asta trebuie făcut acolo. E incredibil cum atâția oameni, teoretic profesioniști și experți în domeniu, nu au acest minim bun-simț tehnic să realizeze că nu e în regulă dpdv al siguranței rutiere așa cum e acum. Pe filmarea aeriană se vede cum 90% din conflictele de trafic acolo sunt rezolve invers decât semnalizarea (cedează A în loc de DN)... și totul pentru că nu s-au dat două găleți de vopsea galbenă/portocalie (semnalizare de șantier) ca în poza de mai sus. Oi fi eu maniac, dar sunt niște mici detalii care previn stres și eventuale tamponări și sunt ATÂT de ușor de implementat...

subway

#23261
Intr-o situatie de genul asta prioritate trebuie sa aiba sensul de trafic major, indiferent de rangul drumului, celorlalti le lipesti cedeaza trecerea de parbriz si le bagi si un galben intermitent in ochi.
Daca lasi lucrurile la voia intamplarii nu ramane decat prioritatea de dreapta dar sunt destui shoferache ce nu disting stanga de dreapta.

tudor

^^Imi explica cineva intr-un limbaj care sa fie inteles de nespecialisti (asa ca mine) de ce trebuie sa fie semnul cedeaza trecerea pe drumul national si nu la iesirea de pe ... A10/santier?
Eu as zice ca cedeaza trecerea ar trebui la iestirea de pe autostrada/santier.
Argumenut meu principal:
- asigurarea se poate face mai usor din stanga si asta e cel mai important lucru care trebuie sa-l aiba in vedere atat consturctorul cat si CNAIR/politia chiar  si in cazul in care ar crea cumva cozi mai mari.

Cat costa doua semafoare care sa se faca rosu si verde alternativ acolo?
E asta o solutie?

subway

#23263
Solutia corecta acolo ar fi fost o minima banda de incadrare ce e teoretic obligatorie la toate intersectiile DN dar pe care arareori o vezi in practica.

oc7avian

Practic asfaltul există deja pentru acea bandă (chiar dacă scurtă, ~50m). Totuși pare că împreună cu drumul cotind la dreapta nu permite viraj confortabil pentru camioane

(mă refer la porțiunea prăfuită din dreapta, până în stâlpii de iluminat)