Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

voicul

Fix ST2 e la 78%, deci procentul este de 171%  :D (prietenii stiu de formula asta de pe DX12)

oldtimercraiova

Eu sunt nou-nout pe forum, gen pe garantie!  :lol:

naivu

Vad ca au decofrat ultima pila de la Sebes, dar "crenelurile" de pe pila tot neterminate par. Mai e de asteptat o sesiune de cofrare-turnare-decofrare la pila aia? Are cine sa se apuce de ea inainte de 4 decembrie?

nicolaem

@horatiu vad ca insisti pe derogari, dar tot tu erai cel care critica ca nu se deschid chiar si partial alte loturi deoarece ar creste siguranta in trafic fata de DN existent.
Sa judecam cu aceasi masura, cu derogari creste sau nu siguranta in trafic dupa deschidere fata de DN actual?

naivu

^Problema e unde sa te opresti cu derogarile, că daca se aduna toate derogarile cu ceva ghinion se poate păți cate o nepățită!

horatiu.cosma

#22970
^^
Am scris și zilele trecute despre diferența dintre ce e pe ST1 și cum a fost pe ST3&4 sau LD2&3, dar probabil nu ai fost atent. Principiul după care mă ghidez eu este "corpul autostrăzii este sfânt". Adică tot ce ține de asfalt, marcaje, parapete, indicatoare și descărcarea apei de pe asfalt sunt sfinte, trebuie finalizate 100%, fără discuții. Ce poate fi terminat și după deschiderea în trafic se referă la orice altceva decât corpul autostrăzii, adică rigolele de la baza taluzului, taluzele, gardurile exterioare, parcările, drumurile de întreținere etc. Așa a fost pe ST3&4 și LD2&3 și au stat nefolosite în mod criminal luni de zile, cu corpul autostrăzii 100% gata. Ce diferă pe ST1 e că lipsesc elemente de siguranță din corpul autostrăzii. Plus am mai atras atenția asupra unor "derogări" tehnice în ultimele săptămâni, gen asfaltat pe ploaie, umiditate mare, temperaturi aproape de zero sau chiar sub, faptul că nu au hidroizolat o cale a acelui podeț de la Oarda etc (astea nu țin de siguranță, se poate circula și așa, dar probabil vom vedea rezultatele acestor fușereli în următoarele luni). Apropo de Oarda (din nou), AlinC, ai trecut azi pe acolo? Ieri încă nu începuseră să bată parapeții și au acolo peste un km de bătut. Eu nu sunt foarte convins că îi termină până joi.

dragos76

Ok, deci bine văd că la Teiuș sunt gata pilonii de pe partea de sud, și ar mai fi de lucru (cam 2/3) din 2 din cei 4 piloni de pe partea de nord? Știu că s-a mai tot discutat, dar e suficient timp să îi termine pentru data când se închide CF pt a putea monta grinzile?

alexV

Quote from: voicul on December 01, 2020, 07:28:48 PM
"Pasaj peste A1"
Rolul acestui indicator este ... ?

O sa ti se taie rasuflarea cand vei vedea indicatoarele "Vale fara nume" pe autostrada, undeva spre Orastie parca erau.

Daniel_I

^^ Horatiu La Oarda lucrau astazi la parapeti. Se pare ca se va termina totul cu 1 minut inaintea taierii panglicii ...
On The Road

dorum

da... "valea fara nume" :) :) Vazut si bagat la cap :)

horatiu.cosma

Să sperăm că nu vor face ca la Săcuieni, unde ieri a "inaugurat" Bode centura și azi încă e închisă  :lol:.

Europiu

@alexV: Tot e bine... Cred că pe Gilău-Nădășel este unul pe care scrie simplu "Vale".  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

naivu

@dragos76, pe langa cei doi piloni, ar mai fi de turnat beton si la cele doua radiere. Experienta de la AlbaIuliaN mi-a aratat cum lucrari pe care eram obisnuit sa le vad durand saptamani s-au putut termina in zile, cand s-a pus problema chiriei macaralelor DEME  :).

kitsune

Se pare că voi nu aveți pe acolo Canal Irigații, ca pe A2
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

florin74

Nu le da idei.. Ca avem canale desecare ANIF pe lotul lui Aktor.... :lol: :lol: