Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Floria89

Salutare, ce vrea sa însemne teste ITS?


kumar

^ Testeaza Intelligent Traffic System (ITS)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefan_cel_mic

Ritmul asta de lucru ar trebui sa fie normal daca se doreste 100km de autostrada pe an. Vad ca exista echipament, forta de munca si bani pentru a lucra asa.

hefaistos

Ritmul asta este ANORMAL.
Constructia de infrastructura este mars nu sprint. Lucrezi constant si sustinut nu cu explozii de exuberanta in preajma unor evenimente.
Intrebarea care se pune insa acum e daca se strecoara greseli pentru ca standardele in mod cert nu sunt respectate. Exista derogari, insa acestea trebuie acordate in spirit ingineresc.
Poate s-a considerat ca balastul stabilizat nu a intrat in priza inainte de asternerea stratului de asfalt. Sau poate au intors capul in alta parte si acum spera ca fragmentarea stratului de balast stabilizat sa nu fie semnificativa.
Sa speram ca nu vom mai vedea in viitor astfel de "sprinturi".     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexmocian

L-am vazut pe seful de la DRDP Cluj, ala literalmente sta sa "explodeze" de statul pe scaun. Il stiu de cand am plecat din tara acum 20 ani, tot impalntat era si atunci pe la DRDP fara vre-o veleitate de super manager sau organizator. Cred ca sunt multi prin tara ca el prin alte DRDP-uri. MT cu ei ar trebui sa coordoneze toata infrastructura rutiera, sa aiba la sporul anual un numar de km de drum upgrade (pamant la pietris, pietris la asfalt, samad), semanlizarea drumurilor din curtea DRDPului, chestiile birocratice la autostrazi, progess lucru, support la propriu nu sa apara la vizite oficiale si sa faca glume sarcastice de pe tusa. Din pacate astia nu au asa ceva in fisa postului de asta dupa cativa ani ajung sa fie foarte aprope de o "explozie" la cum arata fizic.   

simotm

#22687
Am sesizat ca parerile sunt impartite ,ba ca au lucrat prea "pe repede inainte" , ba ca au mai fost cazuri similare si nu s-a intamplat nimic deosebit .

Eu as zice sa ridice mana cei care n-au inceput sa invete cu  2 -3 zile nainte de un examen; probabil doar cei care au luat o diploma fara examen se pot lauda ca  n-au facut asta.
Asta  e spiritul romanesc si se vor mai face multe drumuri in acelasi mod .

Intrebarea mea ar fi : se va da drumul pe barba constructorului si ulterior se va verifica lucrarea si se va semna de primire (se face receptia) ?
Nu se risca si constructorul daca nu se respecta anumite norme ?

Daca tot se aduna acolo toti constructorii mari din Ro , poate fac si o hora pe 1 Dec, inainte de deschidere (dar, fara moldoveni trupa nu e completa) :)

danvoicu

Simotm vrei sa faci pe interesantul. Apropos de cat de bun ai fost la examene eu iti spun doar ca eu cand am dat admitere in '86 erau 10/loc. Si erau 3 examene beton nu glumele de astazi.
Ca sa revenim la infrastructura. Te crezi destept dar ar trebui sa te mai gandesti, sa analizezi, daca e adevarat.
Problema tuturor ESTE CALITATEA LUCRARILOR NU GRABA DE A LE EXECUTA. DACA SE RESPECTA STANDARDELE NICI O PROBLEMA. Sa termine intr-o zi. Asa ca citeste mai atent nu superficial. Noi toti ne bucuram de CU CAT MAI REPEDE CU ATAT MAI BINE. Dar decat o "chestie" de proasta calitate sau mai rau cum a fost Aciliu, de scarpinat cu dreapta in partea stanga, mai bine lipsa.

oldtimercraiova

Pilonul de la Nodul Sebes, este aproape finalizat?  O:-)

cfdp

eu am dat exam in 84  si din experienta pot sa sustin ca un balast stabilizat bine compactat nu are nimic daca este acoperit cu asfalt inainte de termen. De asemenea la asternerea betoanelor asfaltice daca sunt respectete temperaturile de lucru ( asternere, compactare ) se pot obtine caracteristicile finale cerute. Hidroizolatiile sunt aplicate pe betoane intarite dar aplicarea pe timp umed ar putea crea defectiuni la montaj

alin2pas

Văd că lucrările intensive din ultimul timp au adus și un val de comentarii pro și contra, dar cred că ar mai fi de semnalat un aspect: dacă (sau pentru că) a încasat o sumă care i se cuvenea de drept, Pizzarotti a răspuns la o comandă politică și a urgentat la maxim lucrările și și-a sacrificat o parte din profit, atât prin lucrul cu subcontractori (mai scump decât cu oamenii proprii), cât și prin faptul că și-a asumat riscul de a trebui să efectueze mult mai multe reparații în perioada de garanție pe acest lot. Cu alte cuvinte, dacă beneficiarii (CNAIR și statul român) ar fi parteneri serioși, s-ar putea lucra constant și serios tot anul, fără a mai fi necesare asemenea ,,sprinturi".

Cetatean

=)) care oameni proprii? frimele astea au 20-30 de angajati romani, in general personal Tesa. profit? stai linistit, e asigurat. Supa ce o lalali 6 ani, ca ii dai viteza in ultimele 4-5 luni, nu ii nimic de speriat.
toate firmele ingrasa porcul in ajun. asfaltul este scump. cnair poate nu si-a consumat banii pe anul asta si atunci o situatie mare de plata pentru finalul anului, ii ajuta si pe ei sa isi consume bugetul. o mana o spala pe ailalta.
Umbla vorba prin 'targ" ca marea graba este in incercarea de a mai prinde ceva lucrari in ro, pentru ei ceva pe CF

AlinC

ST2, zona podului de la Sancrai:


voicul

Profitul nu stiu cat de asigurat e cand pizza a crezut ca semneaza bretele cu o banda si cand a citit mai bine semnase 2.

Dar profit cred ca a va aparea, pentru ca in 2016 era gata contractul si in 2020 s-a predat 100% din amplasament, caz in care cel vinovat, CNAIR, va trebuie sa faca o plata ceva.  ;)

Nu cred ca sunt foarte scumpi cei noi veniti in santier (adica mai scumpi decat in mod normal) si cred ca si ei sunt fericiti ca au prins asa ceva.
Strabag nu cred ca avea unde sa faca atata asfaltare, desi resursele existau, deci au facut niste bani.