News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Stie cineva ce sistem de prindere va fi utilizat pentru panourile antiorbire pe lotul 1 ?

voicul

^Pentru cine e frustrant sa mearga un timp pana in giratorii, are alternativa sa mearga pe DN1, care probabil va fi gol.
Ca si nota: din filmarile recente, nici acum nu am mai vazut trafic pe DN1 la AB N.

Si eu zic ca tot banii sunt motivatia, ca au luat aceasta lucrare cu gandul sa faca profit, nu?

elphax

voicul - in caz ca nu stii, Alba, Sebes, Blaj sunt in carantina . si fiind duminica cu vreme rea e posibil sa nu fie mult trafic

florin74

#22518
Pizzarotti a incasat claimul de vreo 64 mil cred pe A3 Bucuresti
Aktor - i s-au actualizat preturile... A avut un 21 mil de lei incasati pe facturile din urma, si ce incaseaza acum e calculat la preturi actualizate. La gaura la care o aveau de la Euroconstruct, se suprapunea si gaura din preturile neactualizate. De aici si problemele cu Marcu, Retter, care tot amenintau ca se retrag sau ca sunt neplatiti. Acum le convine sa lucreze, au preturi de piata
Plus ca si ei au cazut la pace cu claimul ala de 120 milioane - atunci cand au blocat contul CNAIR- Am inteles ca se plateste esalonat, pana prin aprilie mai 2021, cu promisiunea ca banii platiti raman in proiectele din Romania.
De aici brusc harnicia Aktor... Au cash flow disponibil, si pot sa sustina un volum mai mare de lucrari... Nu cat ar trebui, dar oricum e un salt urias fata de anii trecuti (sfarsit 2017-mijloc de 2019) sau inceputul de an 2020

In general, in vremurile actuale, companiile de constructii de afara sunt destul de reticiente sa mai sustina proiecte cu pierderi.- aici trebuie sa multumim CNAIR si minunatelor documentatii tehnice si contracte in care riscurile sunt numai la constructori
Foarte putini isi permit sa lucreze in pierdere, cu speranta ca isi vor recupera banii din claimuri peste 5-6 ani.

Cand o sa oferteze Vinci, ACS, Hochtief. etc  atunci inseamna ca vom avem o piata sanatoasa. Cand la licitatii e plin de ofertanti alde Tikaret si China, avem o problema mare.

Daniel_I

#22519
Las si eu captura din filmarea lui AlinC cu breteaua de viteza A10 A1 spre Sibiu. Deocamdata e la stadiul de balast stabilizat si temperaturile la Sebes sunt deja negative, adaugand la asta si gradul de umiditat, ploile si lapovita din ultimele zile, daca nu se toarna un strat de asfalt ca sa il protejeze, la primavara va trebui ras tot pentru ca e compromis.
On The Road

gicu

E protejat deja, în afara de ultimii 50 către pasaj. Stratul negru pe baza de bitum și protejează balastul stabilizat.

pasa_andrei

Nu este focusul aici momentan. Si au concentrat aproape toti oamenii pe Alba Iulia Nord - Sebes ( bretele scurte). Probabil aici o sa lucreze dupa data de 1.12.

AlinC



trifuhoria


Se curată breteau care iasă in giratoriu de sus,
Se lucrează la armare:

Calea vacii, vedere spre Alba:

Calea vacii, vedere spre nod Sebes:

Și cu puțin zoom
Pe exteriorul autostrăzii se decolmateaza șanțurile

Ham-Ham indecis încotro sa o ia

zuma80

Cumva la Lukoil se facea testul planeitatii de catre DRDP/CNAIR?
Pentru A6!

AlinC

ST1, asfaltari Elis Pavaje + marcaje, GIROD:


dragos76

Cum naiba pot aplica marcaje peste asfalt în stare așa jegoasă, cum e la 14:55?

cris_ct

^ 1 litru de vopsea si se reface. Daca asfaltul asternut pe ploaie e bun, cum sa nu fie metoda buna si la marcaje ?

rocklee

daca vopseaua este pe baza de apa ...merge ... :D O:-)