Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dorum

#225
30.10.2013....asta e deja cam naspa....nu mai au nici o sansa sa semneze anul asta...si PA finantare...:(

http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/INFORMARE%205%20Prelungire%20termen%20depunere.pdf

dr4qul4

raman 2 luni. contestatii CNSC, CAB etc.... asa ca in nici un caz nu se semneaza anul acesta.....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis

Quote from: dr4qul4 on October 11, 2013, 11:45:08 AM
raman 2 luni. contestatii CNSC, CAB etc.... asa ca in nici un caz nu se semneaza anul acesta.....

nu e obligatoriu sa se conteste la CNSC si CAB daca se inteleg dinainte cine primeste ce lot

dr4qul4

tare imi e teama ca se va contesta si pe cale exceptionala.....

dar nu-mi fac griji, finantarea nu se pierde...la care concesii a facut UE pt autostrada asa mai face una. ;)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum

Quote
nu e obligatoriu sa se conteste la CNSC si CAB daca se inteleg dinainte cine primeste ce lot

...daca ii prinde UE, blocheaza POS-T inca cativa ani....

teocharis

Quote from: dr4qul4 on October 11, 2013, 12:03:06 PM
tare imi e teama ca se va contesta si pe cale exceptionala.....

dar nu-mi fac griji, finantarea nu se pierde...la care concesii a facut UE pt autostrada asa mai face una. ;)

ce concesii a facut UE?

Ionut

Multe concesii. De exemplu finantarea ex-ISPA pentru Deva-Orastie NU a fost retrasa, desi termenul limita era prin 2010-2011... Se fac concesii, nu se va pierde finantarea. Problema e sa dea ei contractul.


phb2

Quote from: Ionut on October 11, 2013, 12:23:07 PM
Multe concesii. De exemplu finantarea ex-ISPA pentru Deva-Orastie NU a fost retrasa, desi termenul limita era prin 2010-2011... Se fac concesii, nu se va pierde finantarea. Problema e sa dea ei contractul.

100 % exact

dr4qul4

Quote from: teocharis on October 11, 2013, 12:15:10 PM
ce concesii a facut UE?

in primul rand N+3, ca sa nu mai zic de "drumul de legatura" Sebes-Turda. aceasta autostrada nu era eligibila pentru fonduri europene, nefiind pe traseul proiectului prioritar, au recurs la un artificiu. sa mai spun si ca fondurile au fost redirectionate de la proiectele cu probleme refuzate la decontat?
eu am sentimentul ca UE vrea sa ne dea toti banii, acum sper ca si ai nostrii conducatori vor sa-i primeasca.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Astia de la Bruxelles abia asteapta sa facem proiecte bune si sa dam contractele corect la firme serioase... pentru ca firmele sunt ALE LOR!!! Strabag? Tirrena Scavi? FCC? Astaldi? Si stiti si voi lista.

De la noi mai scapa un UMB acolo... un Straco (desi Straco e mai mult Strabag). Deci astia abia asteapta sa ne dea bani.

alecu26

Quote from: tigrel58 on October 11, 2013, 03:06:51 PM
Sa fie inceputul unei schimbari de optica in CNADNR ? Bine ar fi.
http://www.zf.ro/companii/managementul-defectuos-din-cnadnr-a-dus-la-amanarea-ofertelor-la-tronsonul-de-autostrada-sebes-turda-11497560

e clar. se cauta tapi ispasitori. Toata licitatia era mult prea intarziata si era evident ca vom pierde banii...de la UE. Acele persoane sunt chiar din cei care mai muncesc prin CNADNR.

Asa vor mai "roti cadrele" un pic si vor avea si motive sa anuleze licitatia. Sincer incep sa ma intreb de ce a fost trimis si pus in functie Neaga. Pare la fel, un om la sacrificiu. A stat mai mult prin presa de cand a venit, cu foarte multe interviuri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

Quote from: Ionut on October 11, 2013, 04:30:53 PM
Astia de la Bruxelles abia asteapta sa facem proiecte bune si sa dam contractele corect la firme serioase... pentru ca firmele sunt ALE LOR!!! Strabag? Tirrena Scavi? FCC? Astaldi? Si stiti si voi lista.

De la noi mai scapa un UMB acolo... un Straco (desi Straco e mai mult Strabag). Deci astia abia asteapta sa ne dea bani.
Ca sa nu inteleaga cineva ca de asta ne dau  cei din UE 13 miliarde euro pentru o decada(doar sa angajam firmele din Vest) as dori sa spun ca e vorba de licitatii corecte(...) unde pot participa firme locale si din strainatate(si nu numai din UE). De ex. daca ne uitam spre Spania, tara care a primit sute de miliarde euro ajutor UE pentru infrastructura, majoritatea absolut a firmelor care au castigat decenii de-a randul licitatiile ibericilor, au fost firmele...spaniole. Astfel, din firme necunoscute pe plan international, au ajuns firme uriase, unele chiar atat de puternice incat au ajuns sa inghita firmele cu traditii din UE, unele si din Germania! Normal ca unele tari inca nu sunt pregatite sa faca fata concurentei din Vest(de ex. firmele din Spania sunt niste mamuti colosali), dar interesul Romaniei, dupa cum bine zici, e sa avem autostrazi...

iuli

Cinci directori de la Drumuri, anchetaţi pentru amânarea licitaţiei la autostrada Sebeş-Turda

QuoteNoul şef al Companiei Naţionale de Drumuri dă vina pe cinci directori din subordinea sa care ar fi vinovaţi pentru întârzierea construcţiei autostrăzii Sebeş-Turda. Noul director al Companiei a cerut declanşarea unei anchete disciplinare pentru a ses stabili care au fost motivele pentru care licitaţia s-a amânat de mai multe ori.

Termenul de depunere a ofertelor pentru construcţia tronsonului de autostradă Sebeş-Turda a fost prelungit până la 28 octombrie, din cauza managementului defectuos din cadrul unor compartimente ale companiei, a anunţat vineri administratorul reţelei rutiere.

Comisia va aplica sancţiunile corespunzătoare, în funcţie de gradul de vinovăţie al fiecăruia din cei verificaţi, menţionează CNADNR.

În luna iulie CNADNR a anunţat că vrea să contracteze lucrări de proiectare şi construcţie a autostrăzii Sebeş - Turda, proiect cu o lungime totală de 70 de kilometri şi o valoare estimată la 2,48 miliarde lei (560 milioane euro), fără TVA.

Valoarea estimată a contractului include şi procentul de 10% reprezentând cheltuieli diverse şi neprevăzute, arăta atunci CNADNR.

Proiectul este împărţit în patru loturi. Acordurile vor fi încheiate prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut.

Lucrările vor fi finanţate cu bani europeni, din Fondul de Coeziune (85%), şi de la bugetul de stat, iar termenul pentru finalizarea acestora este de 70 de luni de la data atribuirii.

Narcis Neaga, director adjunct al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, responsabil pentru concesiuni, a preluat în august conducerea CNADNR, în locul lui Mircea Pop, demis din funcţie.

sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

nici unul nu avea nici o treaba cu departamentul de licitatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).