Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

florinalba

Este ninsoare slaba, nu se depune. Se poate lucra, in mare parte.

hvm

Legat de promisiunile ferme, eu imi amintest pe CUC cand promitea ferm ca ST1&2 o sa fie gata in 2019.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

voicul

E relativ altceva acum:
1. Mobilizarea nu a fost niciodata asa pe ST1.
2. Sunt pe la 90% ca si constructie, deci vor, nu vor, tot termina, deci a preconiza un termen si al il respecta e mult mai simplu.

hvm

Eu n-am zis ca nu termina. Acum se vede ce inseamna partenerul serios. Daca statul era partener serios cum a fost anul acesta pentru constructia de infrastructura, sunt gata sa bag mana in foc ca aveam deja A3 complet 100% si de o calitate buna de prin 2010.

Ma refeream la diferenta de atitudine care a existat acum fata de anul trecut. Ca si Cuc a stat in santier. Chiar a amenintat ca isi ia si biroul dupa el. Mie mi se pare o diferenta de la pamant la cer.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

AlinC


hefaistos

CUC e cumva individul acela care a ordonat rezilierea unui contract cand lotul de autostrada era prezentat spre receptie si dupa aia a tinut acel lot inchis pana cand n-a mai fost ministru? Dupa, lotul s-a descis fara mari modificari.
Atitudinea de azi este exact contrariul. Se forteaza toate deschiderile posibile. Se pune presiune pe constructori sa trega tare si sa fie "inovativi" in deschideri partiale.
 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hvm

^
Altul nu mai stiu. In nici un caz nu ma refeream la un Cuc din padure. :))

Sincer, daca am de ales intre atitudinea de atunci si atitudinea de acum, o aleg pe asta pentru ca macar sa merg pe bucata aia de autostrada , chiar si inainte de a se termina santierul de pe ea, ca poate nu preia tot traficul de pe DN, dar daca preia jumate oricum se circula mai bine pe ambele trasee (fostul si actualul).

Faza e ca fortarea acestor deschideri e posibila tocmai fiindca sau schimbat si alte chestii prin companie. Nu se face doar presiune pe a deschide, s-a schimbat si modul de abordare a comunicarii cu constructorii. Inainte mie mi se pare ca fiecare parte tinea cate un monolog intern (ca sa nu spun interior) pe cand acum s-a ajung la un punct comun si s-au transformat intr-un dialog. Dar hai sa nu zicem hop pana nu trec alegerile, ca sa nu avem cumva norocul sa ne intoarcem de unde am plecat anul trecut. Insa chiar si in cazul ala, tot din cauza noastra o sa fie. Cum zice si vorba aia: Norocul si-l face fiecare cu mana lui.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

Si cuculețul ar fi facut acelasi lucru acum, ar fi fortat deschiderea...

Pacat ca nu o sa fiegata si pasajul peste A10 pana la darea in circulatie.. Ar fi rezolvat mai multe probleme...

cristi5

Quote from: elphax on November 21, 2020, 09:49:27 AM
OK, dar se face și giratia de după pasaj? Dacă mergi spre Teiuș și vrei sa revii în oraș, ai un conflict dacă vrei sa faci stânga înainte de pasajul ruginit.

Clarificari:
- te referi la giratia nordica a nodului Alba Nord?
- te referi la cei ce merg pe A10 spre Teius, si vor sa se intoarca in Alba Iulia prin Alba Nord?

Nu stiu cati vor vrea asa ceva, probabil sunt asa putini ca se considera ca vor intoarce ei cumva dupa ce ies de pe A10. Si fireste ca  cel mai sigur e sa foloseasca Alba Sud, adica sa nu mearga in Alba Nord "de la bun inceput". Ceea ce judecand dupa oroarea romanilor pt intoarceri "ca consuma benzina degeaba", vor face majoritatea

Fireste ca solutia asta temporara nu va multumi pe toata lumea, esential e sa creasca siguranta pt 90% din fluxurile Sebes<->Alba Nord

luc

#22464
Atmosferă și activitate, azi în jur de ora 12,  Alba Nord:

(GPS)
(GPS) (GPS) (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Parca sa zic ca au ajuns cu terasamentul la cota....

mecatron

Salutare,
Nu vreau să fiu cîrcotaş dar nodul Alba Nord mi se pare grotesc, s-a gîndit oare proiectantul cînd a trîntit breteaua de ieşire lipită de corpul autostrăzii la deszăpezire? în mod normal zăpada este aruncată spre exterior adică fix peste bretea, adică peste cei care ies de pe autostradă pe acolo. ceva nu e bine la nodul acela, podul parcă e desenat de un copil aiurit, rampa de coborîre de pe el (DN) are o îngustare, apoi încă una la podeţ. Părerea mea e că cineva a aprobat cu ochii larg închişi! Puteţi da cu pietre dar asta e părerea mea.

danutzu_1069

#22467
Apropo de solutie pentru A10, la Alba Nord, fara sa fie gara pasajul peste A10... am gasit-o!!
Ati uitat de autostrazi care se termina in giratorii???


In configurația actuala de trafic, cu dublu sens pe bretele, mai trântim un giratoriu in care sa se "înțepe" si autostrada, care vine pe pasajul care va fi gata..
Pentru a intra pe A10, dinspre Alba se intra pe breteaua normala, pentru restul... e clar, giratoriul le rezolva pe toate....

Bine, mai exista si varianta mai simpla ca traficul care are treaba in Alba Iulia, dinspre Sebeș sa iasă de pe A10 la Alba Sud, iar Spre Alba nord sa meargă doar cei care vor continua pe DN.

AlinC

ST1 Oarda - stalpi pentru garduri:


cristi5

@mecatron sa vii in ultima zi de santier sa critici proiectul nu prea are rost. Proiectul e cunoscut de vreo 3-4 ani, cand a fost carpit , pt ca proiectul (SF) platit de CNAIR nu se putea construi. Si fireste ca asta n-a observat CNAIR ca doar n-o sa recunoasca ca au platit un SF prost.

Avand de recuperat claim-ul A3, Pizza n-avea niciun motiv sa se grabeasca. Cu toate astea au facut pana la urma
- reproiectare
- exproprieri suplimentare
- AM revizuit
- ...
- relocari nu ca nu voia Electrica si a intervenit guvernul.
- constructia propriu-zisa, pe care o termina, acum ca s-a platit claim-ul

Si acum la spartul targului venim si ne legam de proiect :)

Nu zic ca e perfect dar e muuult prea tarziu.