News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Nu stiu cum e cu pierdutul garantiei dar sunt convins ca la Iernut si Chetani de ex nu s-a pierdut nicio garantie. Probabil regim de santier in lucru.

RaduLuc

#22381
Este exact, la Ilia pentru ca stiu sigur acest lucru CNAIR a vrut sa preia nodul fara receptie, asta inseamna conform contract pierderea garantiei pentru lucrarile respective, sincer la Iernut si Chetani este mai degraba o deschidere pe raspunderea constructorului in regim de drum in lucru, cu un proces verbal in spate pentru lucrarile care au fost date in trafic, dar doar cineva care stie exact poate sa confirme sau nu acest lucru.....in rest sunt supozitii.
Macar sa ajungem in acest stadiu si aici....in acest moment suntem departe de acest obiectiv.
Daca Antreprenorul va accepta sa dechida in regim de santier in lucru este foarte bine, dar cu un Beneficiar ca CNAIR care este foarte dificil, este totodata riscant.....

vancouver

Garantia se pierde numai daca deschiderea se face fara receptie SI CONCOMITENT antreprenorul NU este de acord. Daca se face cu acordul antreprenorului atunci nu se pierde nici o garantie.

Atat pe A10, cat si pe A7 problema este discutata si se face deschidere CU ACORDUL antreprenorului, chiar pe barba lui intr-un fel.

Daca te pui aiurea de-a curmezisul, cum a facut Comsa la LD3, nu ai decat de pierdut. Valabil si pentru CNAIR, care daca se pune de-a curmezisul (tot la LD3) tot numai de pierdut are. Cand comunici si te pui de acord si ambele parti sunt rezonabile, se poate face si treaba buna.

Peste tot in lume (in Germania cunosc personal) se practica deschideri partiale sau pe 1/2 din autostrada sau cu noduri provizorii, scopul principal fiind degrevarea cat mai rapida a traficului, atunci cand deja exista posibilitatea. EVIDENT, cu restrictii si concomitent cu rabat de la normele generale de siguranta, pe durata limitata, pana e gata totul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

areal51

nu stiu daca s-a mai comentat, dar din ce vad ar putea sa dea drumul mai repede la lotul 1? A10 e deja conectata la A1 prin bretelele deja terminate catre/dinspre cele doua giratorii de pe DN1. (Eu asta vad din ultima filmare: A1 >> A10 si invers, toate cele 4 directii, prin cele doua giratorii, sunt gata)

calino

Credeti ca avem sanse de inca o deschidere partiala din nodul Teius in prima jumatate a anului viitor sau ma ia optimismul pe dinainte?

alexmocian

#22385
Nu are nici un sens sa deschizi pana la nodul Teius, ca orasele Teius si Aiud oricum nu scapa de trafic. Unde este logica? Deschizi intreg lotul si lasi cele doua orase sa respire aer curat, nu pui inca 9km la bataie ca traficul sa fie la fel. Ori cred ca CNAIR "partenerul serios" incet, incet pregateste niste suturi in partea dorsala pentru Aktori, si odata cu terminarea lotului 2 cred ca vine reziliearea pe A0 L3 Sud. Asta este parerea mea personala, altfel nu vad o schimbare de atitudine la Aktorii lenesi.

AlinC

ST2, zona nodului rutier Teius:


florinalba

Iesirea la Teius prin DN14B si apoi intrare inapoi in DN1 cred ca va crea mari probleme. in consecinta MAI BINE NU.

AlinC

ST1, Strabag- asfaltari in nodul Sebes pe breteaua 3:


vancouver

^^ legat de filmarea de la Teius:

Vai de capu' meu, protectia muncii = zero la Baxcom. Mai bine nu filmai la inceput vesta omului, ca se fac de ras si buni de niste amenzi zdravene.

Daca ar vedea autoritatile in Germania asa ceva, ar opri imediat punctul de lucru de la pod Teius, pana la remediere si prezentarea unui concept, cum se va opera pe viitor. In Franta e posibil pentru asa ceva chiar sa suspende complet activitatea firmei respective, iar sindicatele pot cere pornirea unei anchete penale impotriva administratorului si a sefului de santier.

Nu e de glumit!

Macar pe platforma pe care stateau cei de jos, puteau sa puna si balustrada laterala compusa din 3 scanduri: una sus, una la mijloc, si extrem de importanta si scandura de la baza, ca sa nu dea din greseala cu piciorul peste vreo fieratanie si aia sa cada in cap unuia de jos. Cunosc situatie cu om mort pe loc, fier cazut de la vreo 15 metri, i-a perforat casca si s-a infipt in cap. In alta situatie i-a cazut unuia ciocanul peste mâna unui alt muncitor de jos. Din fericire doar pe mana, ca in cap nu se stie cat de bine era, desi era doar de la vreo 5 metri (un ciocan de dulgher are aproape un kilogram).

Iar talentele de alpinism nu au ce cauta pe santier.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


vancouver



In sfarsit un panou indicator de nota 9, adica bun.

Eu as fi facut unele lucruri un pic altfel, dar e vorba doar de amanunte. Adica spre vest as fie scris DEVA si nu Orastie. Respectiv Timisoara si nu Nadlac. In plus nu as fi trecut si indicativul de drum national, si cel de european. Mai ales ca e posibil ca drumul european sa fie mutat pe autostrada. E absurd ca DN1 sa ramana drumul european, cu autostrada alaturi. Peste tot in Europa de Vest, E-urile se suprapun cu autostrazile, si doar UNDE NU EXISTA AUTOSTRADA sunt pe un drum 1+1...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

StefanCelMare

Posibil sa avem strat de zăpadă până maine pe A10.




Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Deocamdată sunt 6 grade Celsius la Sebeș.

paulmare

uff ce fac Tarzanii aia care cofreaza - cred ca e presiune mare pe ei sa se grabeasca dar nu ajuta cu nimic sa faca cascadorii