Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

Să accepte Pizza deschidere pe barba lor fără recepție? Asta chiar le-ar întrece pe toate? Ce le poate promite CNAIR încât să dea dovadă de atâta bunăvoință  :lol:?

csebi24

#22366
^^ auleu ca mi-am pus mainile in cap cand i-am vazut pe muncitori Baxcom cum erau urcati pe matrița aceea de la Teius.  :o :o

RaduLuc

#22367
Se poate la limita fara receptie, cu preluare dar asta este riscant pentru CNAIR si nu cred ca vor face asta, ca se pierde garantia si sigur Antreprenorul nu e asa de idiot sa accepte orice fara sa-si apere interesul, nu e asa simplu, iar fara Audit de Siguranta este ilegal, doamne fereste sa fie un accident.
Eu stiu ca suntem in Romania tara tuturor posiblitatilor dar cred sincer ca exista o limita.......
Oricum la cum se prezinta situatia, sincer e greu in orice conditie sa deschida traficul.......Inca o problema de adaugat, la pasajul peste calea ferata la Alba Iulia, in mod normal, fiind o structura importanta trebuie facuta Incercarea statica si dinamica (daca e cazul, nu e obligatoriu sa se faca cea dinamica) a structurii cu un convoi de calcul si cu masuratori, iar ei nici macar nu au terminat executia.

DAR AM SPUS IN MOD NORMAL.......

panzer

@AlinC: o mica observatie daca imi permiti: ar fi util mai mult text la articolele din ziar, pe online macar. Mai repeti una alta, cum fac altii. Mai infloresti pe ici pe colo.
Si roaga-i te rog pe admini sa rezolve problema cu scroll-ul pe site. Un singur pas de scoll pe mouse in jos si afiseaza alta portiune de articol. Tb sa ma introc din scroll bar sa vad daca nu mi-a scapat un alineat.

La cum lucreaza acum Pizza ii mai vreti si pe alte portiuni? E vina Pizza sau a CNAIR sau e vina lui Pandele care le-a cauzat lor pierderile si noua batai de cap! Nu vreau sa fac nici un flame. Intrebarile sunt retorice. Stau si ma intreb unde este de fapt originea putregaiului. Sigur nu e la Bacovia.

AlinC


RaduLuc

frumos,, doar o observatie, nu vad cel putin in imaginile de aici nici un pic de gard, nu mai zic de drumul de intretinere care este inexistent...... doar o constatare.... dar sigur nu e ceva esential doar ca in alte cazuri a fost major....

cristi5

@RaduLuc daca citesti mai sus mesajul lui @ciprebbe, e vorba de o deschidere fara garduri, cu limita de viteza (regim de DN). Or asta pt mine cel putin inseamna ca nu se va receptiona nimic.

Imi pare rau ca n-a terminat si Comsa in prag de alegeri sau de 1 decembrie, se rezolva mult mai rapid si poate scapam si de reziliere, de limitarile aberante de viteza si tonaj, etc.

RaduLuc

#22372
sincer asa ceva din punctul meu de vedere nu e legal, nici nu ma intereseaza alte comparatii, doar spun ca totusi faptul ca suntem in Romania si nu in alta tara nu ne da dreptul sa facem ce ne taie capul doar de dragul alegerilor.......

Europiu

Ai dreptate, dar despre ce se minuna csebi24 mai sus e OK? Apropos: în filmarea de la Teiuș, l-ați văzut pe băiatul de la 10:23?
Oameni buni, atâta timp cât se închid ochii la așa ceva, tot eticheta de bananieri o vom avea!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

papibabone

RaduLuc,crezi ca le pasa lor daca e legal sau nu ?
Crezi cu nu pot ei dormi de grijile tale ,astea sint chiar vorbe sa vorbim...,ar trebui sa ne bucuram de fiecare km de drum nou (DN-Autostrada) sau preferi sa asteptam sa termine si Aktor sa se faca receptia odata ?
E chiar trist ce se vede din filmarile lui Alin(mersi fain ) desi acum au revenit la sentimente mai bune ...
Trist dar adevarat ,ne furam singuri caciula

cristi5

#22375
@RaduLuc Nodurile Iernut si Chetani cum s-au deschis? Fara nicio receptie. Cred ca si Ilia nu? Si sunt doar exemple recente, s-au deschis si loturi intregi asa, nu numai noduri. S-a deschis si santier A2 cu o banda pe sens gata si cu cealalta banda lipsa.

Hai sa nu dramatizam, ce s-a intamplat la LD3 si ST3+ ST4 unde totul era gata si s-a tinut inchis din motive puerile, tine de o perioada de trista amintire din istoria relatiei CNAIR cu cetatenii care le platesc salariile.

RaduLuc

sa vorbim chiar de LD3 care este si el deschis, dar asta nu inseamna ca e si legal deschis, eu nu spun sa nu se deschida eu spun ca exista legi care trebuie aplicate, daca trebuie facut un audit de trafic pentru siguranta inseamna ca trebuie facut, inainte si nu dupa deschidere, daca trebuie incercate structurile static se incearca inainte si nu dupa, aici nu e vorba de deschidere este vorba in ce conditii se face aceasta.
Oricum sincer in conditii normale, la ce temperaturi si vreme se anunta, nu se vor putea executa lucrari zilele urmatoare.

cristi5

Cred ca exista o solutie legala ca doar n-au deschis sute de km in regimul asta (pe raspunderea constructorului din cate stiu) fara sa existe baza legala.

La Ilia parca a fost pe raspunderea CNAIR.

survola

Pe mine mă revoltă puțin că acum îi muncesc pe băieții aceia la temperaturi scăzute, în timp ce toată ,,vara" nu prea au făcut nimic.

RaduLuc

#22379
@cristi5 exact, dar in cele doua situatii exista un castigator si un pierzator, in cazul in care cnair isi asuma raspunderea pierde garantia, iar in celalalt caz exista poate o negociere tacita de receptie cel putin partiala a unor lucrari altfel nu se va stii de cand curge perioada de garantie...... deschiderea fiind posibila in regim de santier in lucru....