Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Stefan01

S-a luat decizia ca, in zona alunecarii produse la dealul de la Alba Iulia Nord, sa se execute coloane forate si zid de sprijin ca si la alunecarea precedenta ? Ce solutie vor adopta pana la urma ? Scuze daca mi-au scapat raspunsurile la aceste intebari.

ciprebbe

Din imagini fac drenaj si refac taluzul cu piatra si balast. Nu s-a discutat de coloane sau zid de sprijin.
Vedem la anu cum au de gand sa finalizeze acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

hvm

@Cristi
Iti multumesc pentru clarificari. Sunt total deacord cu ele, mai ales ca eu nu am spus ca nu vreau sa se deschida acu iar tu mi-ai intarit afirmatia si ai explicat mult mai bine decat mine ceea ce voiam sa spun.

Eu chiar consider ca ar trebui sa se deschida anul acesta (cu restrictiile de rigoare) si consider ca asta i-ar impulsiona pe pizzaroti sa termine mai repede, motivul fiind faptul ca nu se face receptia (inca este o presupunere fiindca nu a confirmat nimeni ca este asa), iar garantia o sa inceapa sa curga din momentul in care o sa se faca receptia finala (undeva la anul) si nu de acum cand se da in circulatie. Deci practic noi castigam inca cel putin jumatate de an de garantie. Incercam sa ii explic lui @Danvoicu ca expresia "e bine acum si asa" se refera la faptul ca e bine sa deschida cu restrictii, decat sa nu deschida deloc si sa astepte pana e gata.

In plus, am spus eu ca daca se deschide acum se face fara sa se tina cont de calitate? Am spus ca nu ma refer la calitate, si aceasta fiindca s-a facut referire la alte loturi care au fost deschise pe repede inainte (ceea ce nu cred ca e cazul aici tocmai fiindca nu se face si receptie). Chiar am intrebat la un moment dat daca am inteles eu gresit si se face receptia, dar nu mi-a raspuns nimeni. Oricum din ce spui tu trag concluzia ca nu pare sa se faca. Deci e exact cum ma asteptam. Iar pentru cei care considera ca daca dupa aceasta deschidere cu restrictii pizzarotti nu o sa termine pentru sa zicem urmatorii 2 ani ca le place lor sa mearga la relanti, eu consider ca si acesta este un castig fiindca soferii care circula pe acolo o fac mai relaxat pe o autostrada cu restrictii de DN decat ar face-o pe DN-ul paralel (am mai spus-o de mai multe ori) iar Pizzarotti le doneaza aceasta extensie la perioada de garantie.

Cat despre suspiciunea ca se face rabat de la calitate eu nu o am, si consider ca CNAIR pare mai interesata sa verifice calitatea lucrarilor in momentul in care face receptia, si sa o faca doar daca este lucrare de calitate. Insa, asa cum spuneam, in aceasta privinta o sa avem o confirmare abia dupa cativa ani. Acu doar ne dam cu parerea fara nici o valoare. Si sunt deacord cu tine ca as prefera sa se termine in urmatorii 4 ani la o calitate mediocra toate autostrazile aflate acum in sf/pt/executie, decat sa mai asteptam inca 15 ani sa le faca la cea mai buna calitate din Europa (ceea ce oricum nu o sa se intample chiar daca asa ar trebui sa fie, iar varianta perfecta ar fi sa termine in 4 ani la cea mai buna calitate).

Iar cand spuneam ca toata lumea e nemultumita de ceva: unii ca s-a deschis, altii ca nu s-a deschis, era un alt mod de a spune ca deja umplem o caruta de postari off topic. Unii chiar se contrazic singuri (cum am facut si eu aici): nu vreau sa se faca rabat de la calitate si nu sunt deacord cu inchis ochii, dar prefer sa o deschida temporar asa cum e si sa o termine mai tarziu, decat sa o tot astepte soferii inca cine stie cat de acum incolo. Si inca odata, nu cred ca o sa ajung sa merg pe ea prea curand fiindca nu prea am treaba prin zona. Mi-e mi-ar fi de folos A3 + A8 catre unguri.

Si in final revin cu intreabarea: Stie cineva daca se face si receptia acum, sau se da in trafic pe responsabilitatea constructorului iar receptia se va face la finalul lucrarilor pe tot lotul? Nu tin minte sa se fi spus si nici n-am gasit la inca un search dat acum.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Stefan01

Multumesc, Cip. Sper sa adopte solutia despre care API a tot avertizat. Au trecut vreo 5 ani de atunci.

AlinC


AlinC

ST1, Elis Pavaje - asfaltari culeea pod Mures:


elphax

ciudat ca la podul acela mic nu sunt rosturi de dilatatie, am remarcat si in filmele anterioare

danutzu_1069

Este monobloc, pentru ce rosturi? Sa se dilate ce? O grinda de 20 m?

horatiu.cosma

Există acolo un rost, doar că e "îngropat". Adică lucrează betonul și acolo ca peste tot, doar că așa de puțin, încât împingerile în terasament sunt nesemnificative.

Daniel_I

#22299
Nu stiu daca s-a discutat recent, pe indicatorul rutier de langa giratoriul din centura Alba Iulia unde coboara traficul de pe autostrada la Alba Sud apar 2 directii: dreapta: Teius, Alba stanga: Sebes. Deci nici vorba de constructia unui senes giratoriu chiar si provizoriu in Partos langa pasarela CF pe unde sa se faca accesul facil din partea sudica a orasului cu nodul rutier al autostrazii.

Pentru traficul care intra in orasul Alba Iulia asta presupune sa stai la o bariera peste CF unde din experienta personala poti sta si 20, 30 de minute sau sa parcurgi soseaua de centura si sa intri in oras prin Alba Nord dar asta presupune un ocol de foarte multi kilometrii.
Bineinteles constructia giratoriului nu tine de constructorul autostrazii si nu e in plan, asta ar fii fost treaba autoritatilor.
On The Road

Stefan01

Astazi am observat, in recenta filmare a lui AlinC, un indicator de limitare a vitezei. Nu se vede prea clar. Posibil sa ma insel, dar cred ca e la 100 de km/h. Din amplasarea lui la mijlocul podului peste raul Mures (dupa iesirea din nodul Alba Iulia sud, pe sensul Turda - Sebes) si a lipsei gardurilor de protectie putem sa ne gandim ca vor deschide cu acest prag de limitare ?


horatiu.cosma

Cred că e limitare definitivă, fiindcă urmează curba aia ceva mai strânsă la Oarda.

elphax

#22302
discutiile sunt discutii. semnalizarile acestea sunt probabil pregatite de mai mult timp si au in vedere doar situatia reala din teren din momentul in care au fost comandate. cand nu exista nici un alt proiect in pregatire. cum nu este nici acum.
avand in vedere ca se poate da drumul in cateva saptamani, orice altceva pe tabla aceea dinainte de centura ar cauza doar probleme participantilor la trafic.

legat de limitare - daca era temporara era cu galben ca si la Holdea - Ilia. probabil sunt motive justificate - sa nu uitam ca si A1 langa Arad e limitata la 100

Stefan01

#22303
Multumesc, Horatiu. Credeam ca are legatura cu viitoarea deschidere. Daca stau bine sa ma gandesc montau indicatoare temporare pentru limitarea vitezei, din acelea pe fond galben.

mircea

@Daniel_I: a mai postat cineva soluția pentru pasaj.
https://imgur.com/dain2xl