Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

vancouver

Nu se mai ia in calcula deschiderea pana la Alba Nord, s-a renuntat la acest plan. Va fi doar pana la Alba Sud.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

Chiar nu înțeleg de ce nu se apuca de marcaje, ca durează și alea câteva zile, în calendarul asta strâns. Iar Alba N Alba S e gata de marcat și reprezinta cam jumătate de lucrare (la marcaje).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Stefan01

@ AlinC

Multumesc pentru stirile proaspete. Ce bine ca de luni incep sa lucreze la izolatia podului ce face legatura intre A10 si DN1 pe sensul Turda - Sebes !

Ai informatii cand incep lucrarile la gardul de protectie al autostrazii ?

Europiu

Poate fac naibii și la Calea Vacii, să termine și răhățișul ăla aflat în același stadiu de 2 ani!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Pana la Alba Nord e planul, 16km. Vedem minunile zilele urmatoare cu hidroizolatie ca la Bacau si asfalt imediat. Supratraversarea DN e puctul critic.
Se discuta deschiderea in regim de DN/ E  cu limita de 100 si fara garduri.
Ca e 1 dec, ca va fi final de an, cert e ca se va deschide lotul 1 fara nodul Sebes si mutam in giratii nebunia pana e gata nodul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

de garduri nu mă aștept să mai aibă timp acum, deci planul e realist. Până la urmă nici pe DN nu sunt garduri, deci oricum e mai sigur, însă ar fi o idee bună ca provizoratul să dureze cât mai puțin ( respectiv să se apuce de garduri cât mi repede). BTW, offtopic, mai există "industria sârmei câmpia turzii"?

AlinC

ST1, lotul 1, filmat "cap-coada":


trifuhoria

Una pe graba azi.

La Alba N era destul de multă activitate pt o zi de duminica. Montau bordurile laterale de aproximativ 6 m lungime/bucata, pe viaductul care traversează CF. Fără poze din păcate.

danutzu_1069

#22223
Trebuie sa se alinieze multe planete ca sa fie pana la Alba Nord....
Nu-i vad sa lucreze la giratoriul pe unde se circula acum deviat. In DN trebuie sa fie un giratoriu, daca vor circulatie pana in Alba Nord...
Acum, cat inca se circula deviat, se poate face 3/4 din giratoriu. Dupa, daca se da in circulatie pasajul, va fi mai greu.... Atunci ar trebui facut restul de 1/4... se se va putea circula normal pe DN, dar si actualul mod de circulatie, cu observatia ca se va putea continua pe A, pe un sens al pasajului peste CF, (evident, hidroizolati asfalta, si cu parapeti), iar dupa pasaj, se poate trece pe sensuri separate....

voicul

Exista un giratoriu din bidoane mai spre N, la vreo 200 de m fata de iesirea de pe bretea. Deci un loc de intoarcere este.
Ca ar fi mai usor sa inceapa acum giratoriu de la bretele e alta poveste. Totusi nu e timpul pierdut sa fac ceva si la noul giratoriu.

danutzu_1069

^ poate imi spui si mie cum iesi de pe bretea, daca se circula normal pe DN, adica cu pasajul peste A10 functional??
Cu semafor, cu prioritate de dreapta?

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

^Hai ca pe asta nu am vazut-o.
Iesi in T cu conflict enorm de trafic sau (nu m-ar surprinde) cu obligatoriu dreapta.

Intradevar ambele variante ar fi bataie de joc cand oricum giratoriu ala trebuie facut.

kitsune

Cred că, ceea ce spune danutzu e că se poate face acum bucata asta din giratoriu, fără să încurce circulația. După ce se mută DN-ul pe podul ruginit o să fie mai greu de făcut sub trafic





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

elphax

Într-adevăr,  dacă aceasta  ar fi capatul lotului și ar ieși toți  de pe  autostrada,  nu ar fi deloc  simplu. Asta  dacă vor deschide  nodul înainte  sa termine  Aktor și locul lor.
După ce se deschide  tot,  traficul  va fi  foarte  redus  aici