Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

voicul

^Exact asa se face, mai ales ca am vazut pe o filmare de mai de acum 2 saptamani, o masina iesind de/pe acolo.


AlinC


mihaihedes

Oare ce le lipsește la constructorii de autostrăzi din România să lucreze așa cum lucrează Strabag acum pe ST1? Banii, motivația, cheful?
Oare după ce termină pe lotul 1 nu sunt șanse să se mute Strabag și pe lotul 2? Măcar 2 luni

TibiV

Oare de ce semnam contracte cu pizzanocchio ca sa faca treaba Strabag?!.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Nu cred ca deschiderea pana in Alba -Nord e obligatoriu legata de terminarea supratraversarii. Prin realizarea giratoriului dinspre Teius (prins in proiect) unde se racordeaza bretelele la DN1, s-ar putea folosi o perioada actuala deviere. Cei ce vin dinspre Teius si vor sa intre pe A vor merge pe actuala deviere pana la giratoriul S, vor intoarce si vor intra pe A pe breteaua dedicata. Cei ce ies de pe A isi vor continua drumul inainte, care vor sa intre in Alba Iulia vor intoarce in giratoriul N. Singurul conflict ramas este intre cei ce se vin din sud de pe DN si A. Aici, parerea mea e ca cei ce vin de pe A ar trebui sa dea prioritate celor ce vin de pe DN, pentru a nu se bloca zona dintre giratorii. Evident cu indicatoarele adecvate pe A, dupa trecerea de nod Alba - Sud: coloana in asteptare, restrictii in trepte de viteza, sfarsit de A, reducerea la o banda, cedeaza trecerea.

Cetatean

Cred au adus doar echipele de asfalt. Sunt platiti la cate tone sau mp astern. Daca Pizzari au asfalt, utilajele cu stickere Strabag fac productie. La fel si Elis

bacovia

STRABAG aduce asfalt din statiile proprii (Deva si Cluj).

zuma80

@Ovicor, tocmai ca este mai fezabila terminarea supratraversarii DN-ului anul asta decat nodul Alba Nord, astfel ca nu se mai pune problema de cum se face descarcarea fara DN finalizat.
Pentru A6!

hefaistos

Atunci vom avea deschidere cât de curând. Dacă s-a adăugat întregul lanț tehnologic/logistic de la Strabag (stație de asfalt, basculanta, finisor, compactor) la cel Pizzarotti/Elis pavaje asfaltarea devine realizabila în "timp util". Mai ales ca Strabag e plătită la lucrare deci n-o sa piardă timpul. Acum depinde cât au subcontractat.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Teo

Da, se lucrează cu multe utilaje la giratoriul din dreptul intrării în centura ocolitoare a mun. Alba Iulia.

Sunt acolo specialiștii locali în giratorii, Elis Pavaje.

Au început să asfalteze și ultimii metri lipsă, până la restul bretelei.

hvm

De trei zile n-am citit acest topic si mi se pare ca update-ul e echivalent cu ce s-a facut in toata luna octombrie.... Poate mi se pare doar mie... dar parca lucreaza la fel ca UMB acum, sau pe aproape.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vancouver

Da, pe unele grupe de activitati lucreaza ca UMB: zidul de sprijin de la supratraversarea DN1 Alba Nord in timp record, inclusiv inaltat terasament.De asemenea la asfaltari. Si la pila lipsa nod Sebes. Chiar si la gabioane au bagat turbo.

Dar in alte puncte pur si simplu nu au forta sa traga tare, ca nu au destui oameni / destule echipe. Si acum pe final nu mai vine nimeni sa se apuce de treaba pentru doar 1-2 luni. Exemplu: Legatura rapida spre Deva, unde se lucreaza, dar anemic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ovicor

@Zuma80, e bine daca se reuseste definitivarea supratraversarii peste A in Alba Nord. In cazul asta sensul Teius ->A10 Sebes si A10 Sebes -> Teius ar trebui sa foloseasca in continuare breteaua dedicata la final doar pentru iesire. Ar creste fluenta de intrare si iesire de pe A, pana la rezolvarea problemelor cu alunecari de la Paraul Iovului, eventual si darea in circulatie a lotului 2.

AlinC


carutasul

deci e cam gata și cu pila aia, nu că stăteam în drum de ea...