Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Sa presupunem ca Pizzarotti finalizeaza anul acesta construirea bretelelor scurte ale nodului rutier Sebes pana la nodul rutier Alba Iulia Sud (inclusiv). Vor da drumul la trafic avand in vedere ca gardul de protectie deoparte si de alta a autostrazii nu este montat ?

SorinMS

N-ar fi deloc în regulă așa ceva. Nu știu dacă se practică, pe distanțe scurte și pe perioade scurte de timp.
Amintiți-vă că acum un an sau doi au fost urși loviți pe A3 în jud Sibiu, chiar cu gard de protecție la locul lui.
În zona Sebeș-Alba am văzut pe lângă șantier destule mioare, câini și ce altele or mai fi.

ciprebbe

Fara elementele de siguranta NU se deschide, nu primesc aviz de la politie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

In regim de autostrada, nu, dar poate le vine ideea sa fie in regim de DN adica cu limitare de viteza.
Oricum, este (va fi) circulatie in regim de santier, lucrarea neffind predata...

hvm

Eu inca sunt sceptic ca o sa finalizeze ca mai au mult de lucru. Dar totusi daca au ridicat bolovanul de pe frana (ca si-au luat banii) si chiar termina si dau in trafic, atunci ar reusi performanta de a face intr-o luna cat au facut restul verii?

s-a putea da in trafic si fara garduri cu o viteza de DN (sunt multe dn-uri fara gard) si sa termine dupa (cine stie poate avem surpriza ca pe urma iar sa o lalaie ca sau terminat alegerile. Si sincer eu cred ca e mai bine pe aici la restrictii de DN pana o sa fie gata decat pe dn-ul paralel....

Numai sa termine odata ca e vai de noi....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ddfab

ieri dupa masa, s-au apucat de BSC la traversarea de la Alba Nord, pe rampa sudica...



Stefan01

#22056
Multumesc, Cip. Daca se doreste deschiderea intre nodul rutier Sebes (bretelele scurte) si nodul rutier Alba Iulia Sud, atunci va fi nevoie de aproximativ 16 km de gard pentru protectie. Cu aproximatie 8 km sunt pe un sens si alti 8 km pe celalalt sens. Eu nu am observat lucrari la gardul de protectie. La ritmul si modul cum lucreaza, plus vremea tot mai nefavorabila ...
Ma gandesc ca executia acestui tip de lucrare este normata. Stie cineva cat timp ar lua construirea lui pe o anumita lungime ?

horatiu.cosma

Înainte de garduri de protecție, prima dată să vedem asfalt la Oarda.

Stefan01

Sunt lucrari care pot merge in paralel. Depinde de vreme si de dulcele stil al celor de la Pizzarotti. Intrebarea mea ramane valabila.

horatiu.cosma

30-50 ml pe zi cu o echipă de 4 oameni și cu un buldo mic.

hvm

daca am considera 40m/echipa, cu 10 echipe ar termina in vreo 40 de zile toata distanta. Deci cum spuneam, putin probabil, doar sa se dea in trafic cu limitari de DN.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vm75

Nici pe A7 nu exista deocamdata garduri, asa ca dupa cursa gabioanelor vom avea parte o noua comparatie intre viteza UMB si viteza Pizzarotti. Iar pe A7 sunt 16 km de autostrada, adica dublu fata de Sebes - Alba Sud.

Stefan01


voicul

^Daca se merge pe ideea de half-profile, nici nu are cum sa fie viteza de A, cu sau fara garduri.

90 ar fi ideal acolo, dar pot sa puna si 80, doar sa dea drumul la ceva.
Si mers cu 60 constant e mai bine decat in coloana cu 20 - 30.

Intr-o luna o sa cam stim care e situatia exacta.

alexa_adrian2001

Legat de gropile de imprumut, care au devenit mai degraba lacuri, vor fii acoperite la final? Daca da - cu ce?