Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#22020
Astazi am mers pana la Sibiu. In jurul orei 10:20, la giratoriul Alba Iulia Sud (cum zicea si Daniel_I), era activitate. Lucrau cu un greder si un vibrocompactor pe portiunea cuprinsa intre DN1 (centura Alba Iulia) si CF 200A.

Poze de pe sensul Cluj-Napoca - Sebes














La intoarcere am facut cateva poze la culeea in lucru. Au finalizat radierul. Peste acesta au ridicat si o parte din armatura pilei. Ca si nouatate (fara poze de aceasta data) s-au montat o parte din corpurile de iluminat ale nodului rutier Sebes.









Atat pentru moment. Sa aveti o duminica linistita !

AlinC


tonică

Am atâția ani de când urmăresc forumul, încă de la începuturi și tot n-am învățat nimic despre cum merg lucrurile în construcții. Motiv pt care, văzând ultimul clip cu nodul Sebeș, nu înțeleg și pace cum de aici unde nu lucrează nimeni și e un adevărat joc de societate sa ghicești diferențele între doua filmări (într-atât de rare sunt) exista încă oameni care vb despre deschideri parțiale anul acesta, iar de ex. pe a7 la Bacău unde de pe o zi pe alta aproape ca numai recunoști nimic la câte se fac și cât de repede se fac exista încă oameni pesimiști în ce privește o deschidere în iarna asta. 😜 Mai am multe de învățat!

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

^^
Exact, același peisaj l-ai vedea azi și la UMB.

dorum

#22025
Fundatia aia la ultima pila, numa' dreptunghi nu e...
Se accepta asa ceva? Chiar nu cred ca normativele zic "toarna cum poti, beton sa fie" :(

carutasul

presupun că ceea ce contează e suprafața , în rest de ce ne-ar păsa?

Skynick

Sa ne amintim ca se numesc lucrari de arta si constructorul e italian, deci singura intrebare e de ce le-a luat atat de mult sa renunte la paralelipipedele alea plictisitoare la pile.

dragos76

Că tot veni vorba de amănunte: mi se pare mie sau au pus și stratul de uzură pe bucata aia de la îmbinarea bretelei scurte Alba-Sibiu, care dă în giratoriul dinspre Kronospan? Sau au terminat bucata aia de mai demult, și doar acum am observat eu? :)

TudorM

Nu cred că e uzura, parcă se vede o diferență de nivel mică față de giratoriu, cât ar fi necesar pentru stratul de uzură. Mă gândesc că trag uzura când e gata și supratraversarea aia din beton, altfel nu prea are sens.

cibernelu

#22030
Sunt 4 echipe pentru turnat asfalt la nod Sebeș,din care una de la Strabag,asfalt sa fie

cri123

Dacă am numărat corect, mai au nevoie de 56 de grinzi "late" (7 deschideri de câte 8 grinzi) și 14 înguste (la ultima deschidere dinspre Sebeș.

Prin șantier sunt toate cele 56 de grinzi late (una pe lansator, una imediat în dreapta și restul pe stânga mai încolo), iar din cele înguste sunt doar 10 (pe dreapta mai departe de pod). Mai produce acea fabrică de grinzi sau le au pe altundeva?

În rest mulțumim de filmări!

dorum

mai produce, de rezerva... daca mai pica si se sparg ? :)

Bulwyn

^dace te uiti mai atent la filmare, se vede ca sunt 3 sau 4 schelete de grinde pregatite pt turnat.

prd.marius

Chiar arata ciudat faptul ca acea pila nou construita nu are baza dreptunghica. Nu sunt expert, asa ca poate o fi bine ce-au facut.

Pe de alta parte, sunt curios care o sa fie limita de viteza, mai ales pe breteaua Turda-Sibiu, tinand cont cat de aproape de pila podului peste CF trece.