News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Duta C

Ceata la propriu si la figurat....sunt obiectiv si nu subiectiv :(

toma

Cred ca lanstorul v-a fi tras pe dreapta. Daca vor termina pila lipsa, nu-si vor permite s-o cacaie toata iarna cu lansatorul la trecerile peste bretele si sa inchida circulatia zile in sir. Vor aduce macaraua. Sper.

lupualb

După ce termina pila, in cat timp betonul este pregătit,  pentru a susține grinzile?

Mlad

Din ultima filmare cu pila lipsa, nu se vad coloane forate, nu am vazut capete sparte nici cand au excavat, deja acum pregatesc armatura pentru o turnare. Ce fel de pila esta asta, fara coloane de sustinere?

vancouver

Dupa 7 zile betonul este la peste 95% din capacitatea la 28 de zile (aia care se ia de referinta). Deja dupa 2 zile trece de 80%, daca nu e exagerat de frig. Vara dupa 2 zile e pe la 90%.

Ori grinzile reprezinta doar o parte a incarcarii finale, deci in mod normal grinzile se pot pune lejer la 7 zile dupa betonarea cuzinetilor. Si daca vrei neaparat sa depasesti programul la hectar, sunt solutii sa pui grinzile si inainte sa fie gata cuzinetii sau chiar inainte sa fie gata pilele ! (costa ca atare evident).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

@Mlad: s-a mai discuta aici pe forum de n ori, inclusiv ieri despre acest subiect.

PROIECTUL NODULUI SEBES PREVEDE PILE FARA COLOANE FORATE. PUNCT. ASA E PROIECTUL si e bun asa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

kumar

^^ La nici o pila de acolo nu au fost forati piloti. Nu a fost nevoie

^^^ La Alba Nord cand s-a ridicat tablierul inca nu erau gata toate pilele, si in cateva zile au fost terminat de betonat si de ridicat tablierul.

vancouver

@all: Pizza trag tare si pe zonele care nu sunt critice pentru deschiderea de anul asta, pentru ca au convenit cu oficialitatile sa dea lotul la 100% undeva in aprilie-mai (+ eventual cateva saptamani, daca vremea va fi rea).

Acelasi lucru si Aktor. Da, nu cascati ochii mari (ca si eu i-am cascat), dar CNAIR si Aktor si-au propus sa dea in exploatare A10 complet in aprilie - mai.

Si va rog nu va luati de mine, eu nu cred ca e posibil (mai ales la podul peste CF la Teius nu merge asa repede), eu va spun numai ce s-a discutat si ca ASTA ESTE EXPLICATIA pentru care trag tare peste tot.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

naivu

Desi nu face parte din deschiderea partiala, e super ca se lucreaza la ultima pila! E important sa termine de turnat pila cat se mai poate turna beton; pe durata iernii se pot pune grinzi, predale, chiar armaturi si cofraje, iar in martie ar fi gata de suprabetonat (chiar punand grinzile cu lansatorul de care se glumeste atata). Fara ultima pila terminata la venirea inghetului, ar ramane cel putin doua deschideri neacoperite cu grinzi, iar la primavara ar fi nevoie de 1-2luni pana in stadiul de mai sus.

dorum

Oameni buni... cu costurile aferente se poate face orice pe orice vreme... pana si asternere asfalt la -10 grade (vezi OS4 pt cei mai vechi).
Betonul nu e o problema... Singura problema care as vedea-o peste iarna ar fi hidroizolatia, dar cred ca ar fi ceva solutii de incalzire, cort, etc...

dragos_on

Am vazut ieri declaratia ministrului Bode la bilant (este postata pe pag. lui de facebook). Mi-a atras atentia "daca vremea tine cu noi vom da in trafic Sebes Turda lotul 1, Rasnov Cristian si VO Bacau".Prognoza zice ca de sapt. viitoare vor fi temperaturi negative. La Brasov chiar -6. La cat beton mai este de turnat (pila lipsa, rigole, zone mediane, laterale la gabioane, perete la Alba Iulia Nord, etc.), cred ca stia ministrul ce stia. Stiu, veti spune ca sunt solutii de degivrare, acceleratori de intarire, etc. dar totusi.... traim in Romania. Plus ca si productivitatea muncii scade mult la temperaturi scazute (ca si la temperaturi ridicate dealtfel). PS Iarna nu-i ca vara!!!

pasadia

Eu voi spune doar că grabă asta se datorează platilor făcute într-un final. Cel puțin despre cea făcută italienilor se știe din declarațiile de ieri, iar Aktor cred că și-a recuperat banii prin poprirea despre care scrisesem acum vreo 2 luni pe topicul CNAIR.

Știu că nu or fi grozavi cei 2 constructori, dar eu sincer le înțeleg situația - au șantajat CNAIR folosindu-se de aceste 2 loturi că sa obțină plata datoriilor istorice.

ovicor

Prezent la Silviu Manastire pe B1TV, Bode a spus clar: a obtinut intelegere de la pitzari sa astepte pana la rectificarea bugetara pentru plata claimurilor de pe A3, hotarare definitiva. A trecut rectificarea, dar banii nu erau virati pitzarilor. A trebuit sa se intereseze personal ce se intampla: cineva refuza sa semneze. Refuza si sa intre la telefon cu ministrul, pentru a explica motivul. In final s-a rezolvat, asa se explica noua abordare pe Sebes - Alba.

voicul

@dragos_on esti mai nou si poate nu stii cum merg lucrurile cu inaugurarile.
E o kestie de interes nu de a fi gata 100%.
Astaldi inca mai lucreaza pe A3 la mici lucruri.
DNCB e inaugurat de 2 ori pana acum, desi inca nu are strat de uzura. Deci mai trebuie o inaugurare finala.

Deci inaugurare inseamna: asa ... in mare sa fie gata si dupa mai vedem noi.  8)

carutasul

pe scurt, interesul mare acum ( din partea noastră) e să fie circulabilă "cumva".
Dacă vremea ține și Pizza apucă să construiască pilonul, cu atât mai bine pentru ei, au timp să se joace cu lansatorul toată iarna. Dacă nu, îl fac la primăvară, nu se complică ei să își crească cheltuielile inutil... Dacă nu vine iarna în noiembrie ( momentan nu pare) probabil au destul timp.