Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

elphax

asta chiar ar fi ultima problema. Lacul Oasa e cam gol de multi ani, sunt vreo 4-5 baraje si lacuri de acumulare intre Oasa si Sebes, nu se pune problema sa vina viitura pe Sebes vreodata

paulmare

sebesul e amenajat complet, nu se pune problema de viitura, totusi e foarte multa apa acolo in filmarile voastre, si pompe care merg non stop etc, sa fundezi direct - noa stiu ei desigur ce fac
^ Contractul asta e din 2014, demolatul la A1 a fost prin 2016, nu erau deloc "fresh" porcariile care le facuse Impregillo cand au facut ei proiectul

gicu

Dacă e apă freatică permanentă, ceea ce e probabil pentru că nivelul freatic e corelat cu nivelul râului, nu e problemă pentru beton să stea în apă.
Singurul risc ar fi ca nivelul apei subterane să varieze semnificativ în timp și să spele partea fină din sol, să îl facă mai poros.
Dar, așa cum au zis și colegii mai sus, nu e cazul, nivelul râului e cvasi constant.

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


prd.marius

Multumim Alin pentru filmare!

Se pare ca a mai ramas niste piatra de la gabioane si o pun la alunecare. Oare si oamenii or fi tot de acolo luati?
Sa speram ca nu e doar o treaba de "mantuiala" acolo la alunecare.

hvm

^
Nu prea pare sa le convina celor 3 ce e acolo la alunecare.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alin_simeriaveche

La Alba I Nord ma asteptam sa fie multi muncitori, daca tot s-a spus ca vor sa inaugureze pe o banda. Sau gata? s-au razgandit? Merg pe varianta Alba I Sud?
PS: pregatesc oare podul pentru o hidroizolatie partiala? Am vazut ca sufla cu aer.

horatiu.cosma

Mda, cum ziceam, pare că au renunțat și în teren la varianta deschiderii până la Alba Nord, nu au mai avansat deloc la betonarea bordurilor, cam bate vântul pe podul mare, hidroizolație pauză, deci e tot mai clar că discutăm despre maxim Sebeș (bretele scurte) - Alba Sud anul acesta.

AlinC

ST1, Alba Iulia Sud, podurile peste Mure si Ampoi:


luc

^Legat de alunecarea, unde lucrează acum, probabil acolo fac treabă bună fie doar și prin prisma garanției care urmează. Problema ramâne însă în continuare la stabilitatea acestui deal și la soluția adoptată...

Legat de Ieșirea 3, semnalizarea pastrează ordinea de la Alba Iulia Sud:





Powered by API/PUM imgur uploader

AlinC


rebel

In loc de Campia Turzii as pune Tg-Mures..... din capatul lui A10 ai Turda (dn1) Cluj si Bors (A3) si Tg-Mures (la anul poate tot pe A3)

lupualb

#21912
Au inceput sa aduca material la pila lipsa



In partea cealalta, o macara ridica ceva, nu sunt din domeniu si nu stiu cum se numeste. Spre Deva, turnau beton la prima supratraversare A1, dinspre DN.




ddfab

^^ Ieri spre seara, era deja montat fierul la baza radierului, urmand sa continue cu partea superioara.
Se lucra si pe portiunea ramasa in urma de la podul peste raul Sebes, dintre Lancram si Oarda, pe sensul Sebes-Turda. Probabil asterneau balastul stabilizat. Se vedeau finisoare si basculante cu bena ridicata, iar sub podul de la Lancram, stabilizau cu lianti terasamentul si mai asezau piatra pe baza debleului.
Cei de Baxcom trag tare la zidul de sprijin si de aceea pare ca viaductul peste CF este abandonat. Cineva spunea ca Politia nu ar fi de acord cu nodul Alba Nord fara supratraversare, deci ar avea sens sa traga tare la zidul de sprijin si apoi sa revina la viaduct.
Spor tuturor!