Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

AlinC


AlinC

ST1, Lancram, Calea Vacii pana la Oarda:


elphax

#21767
acolo sub podul metalic de la DN, marginea sudica, este apa sau beton proaspat ?

apropo, nu am vazut de mult asa multe utilaje pe L1. zici ca a trimis UMB un sfert de echipa sa ii ajute

zuma80

Se pare ca au turnat un beton de egalizare. Sunt multe utilaje si pe L2 doar ca acolo sunt imprastiate mai mult.
Am vazut ca s-au apucat de armat supratraversarea Alba-Sibiu deci e clar ca legaturile cu Deva la anul. In cel mai bun caz bretele scurte Alba sud anul asta. Tare bune erau si bretelele de legatura cu Deva, se degrevau giratoriile de la sebes de aprox 50% din trafic.
Pentru A6!

Stefan01


dragos76

Ce penibil arată panoul ăla cu "pasaj peste A1". Bine că nu pun panouri și la traversările pentru animale, sau la podețele peste orice pârâiaș.

Stefan01

Relocarea DN1, in apropierea nodului rutier Alba Iulia Nord


Pozele vin in seara aceasta sau maine.

B.Dani


horatiu.cosma

E vegetal, se mai întâmplă, se repara ușor.

Hercule

Si balta din poza de mai sus e tot mai mica. Hai ca poate n-o arata chiar nasol la gata.
Deșteaptă-te române!

horatiu.cosma

Am dat o fugă cu Stefan01 pe ambele loturi azi (mulțumesc mult de companie și de sprijin). La Aktor șantierul începe să arată a șantier, se lucrează bine, încep să aibă sens lucrările, mult mai multe echipe la rigole, casiuri, pământ vegetal. La limita cu tronsonul 3 au deja binder, lucrează puternic la rigole, casiuri. La podul peste Mureș de la Sâncrai Retter bagă mare, mai are câteva etape de betonare și în vreo lună cred că termină aici. În continuare spre plantația de hamei se lucrează la terasamente, balast stabilizat, asfalt, la ora 18 pe întuneric era o mare de lumini mișcătoare, cu totul altă abordare față de cum era în vară, când la ora 17 în plină lumină deja cam bătea vântul prin șantier. Au ajuns la 2000 de tone de asfalt pe zi, s-au aprovizionat mai serios cu agregate, aici lucrurile se mișcă. Acolo unde au scos terasamentul înainte de pod Rădești deja s-au înălțat câțiva metri buni, nu mai au mult până sus, la podul Rădești mai betonează ceva mărunțișuri sub pod, în rest e gata. În continuare iar e o zonă unde finalizează stratul de formă și urmează stabilizat, după care asfalt de bază până la Teiuș (pe traseu la un overpass sunt sus rampele, în rest se lucrează la rigole și vegetal). Mai au umpluturi pe tronson vreo 600.000 de metri cubi dintre care 150.000 la nodul Teiuș, în rest puțin în curbă de la Oiejdea și restul la rampele overpass-urilor. La Teiuș e o cursă contra-cronometru, trebuie să termine pilele de lângă CF până la început de decembrie când e programată o întrerupere de linie (5-9 decembrie) cu transbordări de trenuri internaționale, e un one time shot, dacă nu reușește aktor să termine până atunci pilele și retter să ridice tablierul, nu știu când mai dă CFR Infra întrerupere. Și Aktor nu se prea agită, Retter ar lucra și noaptea la pile, sunt acolo niște meciuri între ei, să sperăm că se rezolvă. În nod azi se asfalta pe o bretea, se lucra (Baxcom) la zidul de sprijin de pe altă bretea (cea de lângă calea ferată). În continuare nu mai e mișcare până la capătul lotului cu excepția unui overpass de la Oiejdea și a ultimei structuri dinspre Pizza unde lucrează Retter la placă. În curba de la Oiejdea sus în deal încă mișcă zidurile de sprijin, s-au mai montat înclinometre, să vedem ce va fi. Al 20+ program de execuție aktor zice că termină în mai 2021, începem pariurile la cât va ajunge indicele programului de execuție final  :lol:? Dar important e că se lucrează mai serios, cu puțin noroc dacă continuă să lucreze și la anu în ritmul actual (și chiar peste), sunt șanse să dea în trafic ceva până la final de 2021.

Pe lotul pizza Baxcom rupe normele la Alba Nord, la zidul de sprijin al rampei podului DN1 armează și betonează la foc continuu, ei zic că în 2 săptămâni e gata. La podul peste CF betonează bordurile, de mâine se apucă și de celălalt sens de armat. De mâine cică începe hidroizolarea sensului mai avansat, deci se trage tare. În continuare e multă uzură (în principal pe dreapta cum mergi spre Sebeș, dar și pe unele zone pe stânga, în special pe structuri), la Mureș și la Alba Sud se lucrează și la montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație, la Alba Sud la jumătate de giratoriu (borduri), la Oarda destul de subțire, leagă fier la cutiile alea ce vor fi puse pe lateral, la pescăria de lângă râul Sebeș termină umpluturile și probabil urmează stabilizat și asfalt, sub DN1 la Lancrăm dorosol și probabil urmează stabilizat și asfalt, la fel și imediat cum intri în nodul Sebeș (unde întreba cineva ce e alb). Trag tare la breteaua scurtă peste A1 la borduri, sferturi de con. Nu e wow mobilizarea, dar se vede că se chinuie, încearcă să dea drumul măcar pe un sens până la finalul anului. Punctul critic e în continuare Alba Nord cu podul peste CF, chiar și Oarda unde nu pare că se agită prea tare, deși mai e de ridicat destul. Ar mai fi ceva kilometri buni de parapete. Pasajul pe DN1 peste A10 la Alba Nord nu îi dau șanse de finalizare anul ăsta, dar s-ar putea deschide A și fără. Sunt șanse, dar e foarte la limită, depinde mult cum va fi vremea.

horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma