News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Stefan01

^
Finalizarea devierii permanente a DN1 (asa cum e prevazut in proiect) este obligatorie pentru a pune in practica deschiderea despre care se vorbeste. Altfel va bloca traficul dintpre Alba Iulia spre Turda (de pe DN1 centura si DN1 ce trece prin Alba Iulia). Sau vor face un giratoriu provizoriu pe autostrada la intersectia DN1 cu A10, in zona pe unde se circula acum ?


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan01

In sfarsit se spune asta. Si ii credeti capabili pe cei de la Pizzarotti (ca ei sunt antreprenorul general) sa finalizeze intr-un timp atat de scurt, vremea nefavorabila, ..., etc avand in vedere prestatia de pana acum ?
PS: M-am saturat sa mai sper si iau lucrurile asa cum sunt. Daca vor face foarte bine, daca nu asta e. Chiar m-am saturat de ei.

AlinC


Dragos_R

Quote from: pest1969 on October 26, 2020, 12:14:23 PM
Un plan care pare fezabil. Sa vedem daca le si iese.

Poate ar fi corect sa reformulam: nu este un plan, este un target. Target-ul este intr-adevar fezabil, dar pentru atingerea lui trebuie 2 pasi: 1, sa faci un plan detaliat de lucru si 2, sa-l implementezi. Chiar daca target-ul este fezabil, am aceeasi indoiala ca si Stefan01, bazata evident pe ce vedem in fiecare zi aici pe forum, si anume sanse minime ca Pizza sa fie capabila sa se ocupe de cei 2 pasi mentionati mai sus. Din pacate. :(

horatiu.cosma

Am pus o poza zilele trecute cum ar putea arata traficul pe acolo, s-ar folosi actualul giratoriu provizoriu din bidonase dinspre Turda.

carutasul

cum finalizarea nu depinde de ce credem noi, prefer să fiu optimist pentru o bună sănătate mentală :)
Obiectivul e cred cel mai bun compromis posibil, permite și celor de la Pizza să mai exerseze cu lansatorul o vreme cu impact minim asupra traficului. Dacă și-l propuneau mai devreme era și realizabil :)  Și acum e realizabil dar prea strâns ca să avem noi bafta aia, pentru că așa cum ziceam nu Pizza lucrează ci subcontractorii; Baxcom până acum a arătat că poate, asfaltările cred că o să meargă, au tot asfaltat, au apărut și parapeți... Nu știu dacă ați observat că a dispărut țeava, în sfârșit .  Doar gabionele mai stau în calea noastră :)

TibiV

Puturosii naibii...
Nu au mai pus nici macar o singura grinda pe podul peste Sebes.  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

#21698
Păi acum nici nu mai vreau să pună. Să se concentreze pe lotul de deschis. De fapt preferam să facă asta din martie și să nu pună nici o grindă :)

prd.marius

Parca am si emotii acum ca incepem sa vorbim de o deschidere (fie ea si partiala) pe unul din loturile 1 / 2 ...

paulmare

^ la gabioane mai sunt si placile de racordare si grinzile de reazem pentru ele, dupa ce ajung cu umplutura la nivel, nu stiu cat e de realist "targetul" asta

^^ Nu e pusa Pizza pe plecat din Romania, au licitat pe A0 si au contestat,

NGC

La A0 cei de la PIZZAROTTI sunt pe locul 6 in clasamentul general initial. Chiar daca li se vor da puncte maxime la evaluarea tehnica dupa rezolvarea contestatiilor, doar cu asta nu ajung decat pe locul 3, dar si CHINA RAILWAY ar putea ajunge pe 1 si atunci PIZZAROTTI ar fi pe 4.

elphax

nu e asa complicat sa termine a doua rampa la pasajul peste DN, prima a mers destul de repede. acolo mai putin si asfalteaza

horatiu.cosma

Prima a mers repede după ce a fost gata zidul de sprijin, care a durat enorm. Așa putem vorbi de dragul de a vorbi "din momentul în care e asfalt peste tot, mai au 10 zile de lucru", doar ca să umplem pagini pe forum.

ovicor

Nu-i vad pe pitzari aducand lotul in starea care sa permita deschiderea de care ziceti. Dar s-ar putea da in circulatie si fara terminarea pasajului DN peste A. Folosindu-se doar actuala deviere, cei care se deplaseaza pe ruta Aiud -> Sebes ar intoarce in sensul giratoriu aflat la capatul S al devierii si ar intra pe breteaua corespunzatoare pe A. Cei care ies de pe A si vor sa intre in Alba Iulia vor intoarce in sensul giratoriu aflat la capatul N al devierii. Cei care vin din sensul giratoriu S si vor sa plece spre Aiud se vor alatura fluxului celor care ies de pe A, avand "Cedeaza trecerea". Problema se pune daca nu se va bloca traficul.
La fel si in nodul Sebes, daca ar intarzia terminarea accesului prin bretelele scurte, dar s-ar termina accesul prin bretelele spre Deva, s-ar putea realiza legatura cu A1 spre Sibiu prin nodul Sebes Vest.