News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

E foarte bine că se trage tare, că rămâne mai puțin pentru la anul. Însă dacă se trezeau în vară să se agite așa, acum era certă deschiderea.

Europiu

Și care e motivul, atât pentru una (lălăiala din vară) cât și pentru cealaltă (hărnicia de acum)?
Strict politic?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

voicul

Ziceti ca lucreaza mai alert pizza?

Nu mi se pare. Mi se pare acelasi stil ca tot anul (intradevar e mai alert ca cel de anul trecut).
Vor nu vor, se apropie de final si cand stii ca urmeaza curand marcajele senzatia e ca ... vrem sa scapam de ei si ne iluzionam ca misca mai cu talent.

alecu26

Pizza practic cu acest proiect finalizează tot ce au in România?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

^^Mai puțin claumurile :)

In legatura cu lotul Pizzarotti, am auzit și eu de varianta înțelegerii politice -ca la piața- ca italienii sa dea in trafic Sebeș - Alba Nord anul asta, cu mențiunea ca alba nord pe un singur sens. Eu înțeleg ca doar viaductul AB nord pe un sens. Restul tronsonului dintre ab nord si sud full.

Bine, astea sunt birfe neconfirmate din alte surse, și clar infirmate de capacitatea antreprenorului.

Tot Horatiu a sintetizat cel mai bine: sa încerce, sa accelereze chiar dacă nu reușesc, ca rămâne mai puțin de făcut la anul.

florinalba

#21665
Quote from: ovicor on October 24, 2020, 07:43:43 PM
@TeoH9, cred ca in momentul cand vor fi finalizate lot 1 si 2 Sebes - Turda, se va putea circula neintrerupt pe A de la Nadaselu la Boita!
Si de la Nadaselu pana la Holdea, speram ca nu pana la Nadlac.  :D :D :D

lim

@alecu26,

mai au lucrări la C.F.R. , pe sectorul Coșlariu (Podul-Mureș)-Alba Iulia.

alecu26

#21667
Cat mai poate fi de lucru acolo? Ca se apropie de 10 ani de când e semnat si acolo contractul.
Pt mine e destul de clar ca compania va intra intr-un down size major si posibilă retragere din România. Nici nu au mai licitatat recent nimic. Au sperat probabil in alt contract de CF...dar nu au prins.
PS: stiu ca o sa ma.injure multi dar acest lot din punct de vedere ingineresc este momentan cel mai complex din România. Solutii tehnice multiple...greu de construit....pasaje peste DN uri, CF uri, poduri si noduri in curba, pod peste Mures (chiar dacă acolo si-au batut joc de meserie si ar merita investigat cum au luat avizul de la Apele Romane).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Ai uitat și de alunecarea de teren, și consolidarea dealului ăla  pare complexă, doar că nu e făcută încă.
Chestia e că pe unde au finalizat arată bine, nu prea cred că sunt lucruri de reproșat la proiectare (să vedem cum se scurg apele la final) ; ceea ce e exasperant la ei e cum le execută, felul în care lasă o lucrare la jumătate, se apucă de alta, iar mai aduc un camion de balast, iar mai încep altceva....

Gerard

Mai mult ca sigur vor licita ceva pe CF Caransebes-Timisoara-Arad si daca nici acolo nu le iese...la anu' o sa mai ramana doar avocatii sa scoata bani din claim-ul de la ST1.  :lol:

RaduG

#21670
Poze nod rutier Sebeș, 20 Oct, țeava de gaze din zone pilei lipsă era încă neacoperită:
















Același nod, două zile mai târziu, țeava de gaze era îngropată și traseul ei delimitat cu țăruși, gata de lucru:

















Powered by API/PUM imgur uploader




Ionut

Hai bă că dacă a zis bode, m-am linistit. Chiar mă întrebam de ce dorm așa neliniștit.

papibabone

#21673
Bode asta ori nu stie ce este pe teren , ori se minte singur ...

Europiu

Bretelele alea de la Sebeș sunt o imensă porcărie, un overkill... Aș fi fost total de acord cu ele dacă ar fi fost urmate de o joncțiune cu A1 ceva mai decentă, măcar 6-7 sute de metri.
Cu intrările alea din scurt pierzi tot câștigul unor bretele de mare capacitate și viteză.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).