Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


Marius

Nu stiu daca sa rad sau sa plang la videoul de la Oarda-gabioane, intre minutul 1:20 si 1:30. Cand vad drona, ii apuca brusc harnicia. Dar pe de alta parte, mi-a fost mila de cel care a lasat mancarea pe utilaj si a venit fuga la pus pietre.

Cred ca sunt platiti mizerabil iar conditiile de munca sunt si mai si. Din filmari, am estimat ca un bolovan cantareste cel putin 1kg, cred ca intre 1 si 2 kg. Daca ne gandim cati bolovani au manipulat baietii aia, nu vreau sa-mi imaginez. Si au mai si demolat si apoi refacut. Nu vreau sa le tin partea, din contra e o acuza catre pizza legata de optimizari si reducerea costurilor. Puteau cumpara gabioane gata facute, doar sa le monteze, dar alea costa.

hefaistos

Nu, nu puteau cumpara gabioane prefabricate deoarece nu au stabilitatea necesara. Daca nu ma crezi, uita-te si la UMB care face acelasi lucru la centura Bacau: bucata cu bucata, asezate astel inca sa fie goluri cat mai putine si pietrele sa fie cat mai stabile.
Sincer ma intreb daca e chiar asa de ieftina manopera incat munca asta de sisif sa fie mai rentabila decat turnarea de ziduri de sprijin. Da, stiu, si acolo e armare, cofrare.... dar parca e mai putina manopera.   
Si mai am un dubiu. Ce se intampla cu structurile de gabioane la cutremur?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


adiarc

^^  ^^^mizeria de la Oarda nu trebuia sa existe...
cum sa aprobi viaduct..gaura -viaduct...?e un nonsens......
...sau poate cnair se gandeste la soferii care nu trebuie sa adoarma si mai au nevoie din cand in cand de o trambulina...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

luc

Corect, cum nu trebuia să existe nici mizeria (și mai mare) dintre pasajul peste DJ107C și podul peste Mureș, unde s-au optimizat câțiva metri.

danutzu_1069

Interesant, au ince put sa produca grinzile mai subtiri pentru supratraversarea bretelei...

Duta C

Multumim AlinC
Va trebuia o drona nemuritoare(eventual nucleara)....ar fi fost gata demult gabioanele :p

Idris Aziz

Alunecarea de teren (Alba Iulia Nord) o sa devina "Rapa alba" (tinand cont de culoarea dominanta a solului)... sora buna cu Rapa Rosie.
Be good, do good!

alecu26

Hefaisot....gabioanele sunt cele mai puțin sensibile structuri la cutremur. Poate terasamentele sunt mai puțin sensibile....dar alea nu sunt structuri.
Se pot face alte structuri de sprijin....gen cele de la Soimus care se umplu mecanizat.
Sau cum a facut Cosma cu umplutura cu pamant vegetal.
Sau....cu acei biscuiți a lui Torrena Sclavi.
Umplerea cu piatra are o anumită frumusețe. Trebuie doar fațada clădită.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Stefan01

+1 AlinC  :cheers:
Mai au destul de lucru Pizzarotti. Sper (in sensul ca "partenerul serios" si italienii sa se inteleaga cu platile :gaah: ) sa putem circula pe lotul 1 peste un an.

AlinC


Stefan01

Doar 2 finisoare (unul in zona DJ107, iar celalalt la nodul Sebes) lucreaza pe intreg lotul ?

Teo

Da, doar atatea sunt.
Azi era activitate la subtraversarea de la Lukoil Lancram.

AlinC

ST1, podurile peste Mures si Ampoi + Alba Iulia Sud: