Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alexV

Printre ultimele betonari la Radesti, unde tablierul metalic e monolitizat cu pilonii.
Pe piloni e o articulatie din beton si armatura, acolo e spatiu liber, momentan umplut cu scanduri de lemn, ce le vor scoate.

Daca poate explica cineva cum exact functioneaza, apreciez. Pentru mine cuvintele beton si articulatie nu merg impreuna :)
Sunt ptoiectate pt miscari de 1-2 cm, la variatii extreme de temperatura.


hefaistos

N-au pus uzura pe nicăieri? Îmi cer scuze atunci strat de baza și parapeti.
Ideea era ca singura structura care necesita încă luni de lucru sustinut e pasaj peste calea ferata de la Teiuș. Restul, chiar și cu umpluturile care trebuie facute/refăcute nu e un capăt de tara. Iar o firma cu e cea contractata de Pizzarotti zilele astea, la cum lucrează cred ca pune asfaltul într-o luna pe tot lotul. Ca înțeleg ca a pus uzura 3 km pe zi. Și tocmai bine în primăvara termina la Pizza și se pot muta la Aktori.
Numai voința (a se citi presiune constanta) sa fie.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

AlinC

ST1, nodul rutier Sebes-complet:


gicu

@alexV

Din cate imi dau seama, elementele monolite de o parte si de alta a grinzii metalice sunt doar niste ghidaje, pentru ca grinda sa nu cada de pe pila (la un seism de exemplu). Articulatia se realizeaza prin faptul ca grinda metalica se poate roti in jurul pilei in lungul podului, de exemplu cand o deschidere e incarcata, iar deschiderea de langa nu.

interesantul

servus!

De ce se mai chinuie sa scoata conductele vechi, pe cand, ma gandesc, nu e mai usor sa le obtureze cu beton la capete?
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

PlayStation

Au acoperit caminul!!!
Ma gandeam ca nu o sa se mai intample niciodata asta

AlinC

ST1, Lancram pana la Oarda, Calea Vacii:


Marius

@ interesantul:
Presupun ca in timp vor rugini atat de mult incat terasamentul se va lasa peste ele. E mai usor sa le scoata acuma decat sa repare in viitor. Si asa sunt foarte vechi.

paulmare

^ o sa fie si Radesti terasamentele ok, au fost demolate si acuma se vede in filmarea lui Alin, reciclatorul care face amestecul cu Dorosol, o sa arate si aici ok daca nu o sa isi bata joc de lucrari sa le lase neprotejate cum a fost in ultimii doi ani
^ a pus cineva cu cateva luni in urma pe topicul asta, o prezentare a lui Petzek cu podurile peste mures si cu grinzile de la overpassuri, segmentii au fost sudati acolo si acum au construit ghidajul din beton
^ Aktor e ciudat cu "progresul", ei au confectionat grinzi care le-au scapat pe degete sau le-au rebutat pur si simplu dupa cateva luni cine stie din ce motiv, au avut terasament cu balast stabilizat, l-au lasat neacoperit si apoi dupa doi ani au demolat tot, cu tot "regresul" asta, progresul e bun in ultima vreme, parca danseaza tango, doi pasi inainte, unul inapoi
Poate dupa ce termina Pizzarotti vor fi mai multe resurse disponibile in zona si putem spera la un 20 21
Lotul e intr-adevar si lung si au si multe lucrari de arta 

Trebuia sa se fi miscat asa de acum 6 ani de zile

AlinC, multumim pentru turul de forta :)

TibiV

AlinC,
cu adevarat un tur de forta zilele astea...

+1
:cheers: :gj:

Celor care vor mai spune ca Alin filmeaza "prea des", promit sa le dau 5 dislike-uri "din oficiu"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AkaManah

La Sancrai lucrează Aktor ca niciodată. Între Secadase și DJ erau PATRU excavatoare, doua compactoare, un autogreder care asterneau balastru. În zona de întâlnire cu lotul 3 asfaltau. Mi-a venita sa plâng de emoție.

AlinC

ST1, gabioane Oarda si podul Mures:


cfdp

articulatie inseamna rotire in plan vertical. nu inseamna neaparat rotire fizica vizibila cm scuze grade θ, ci poate fi si ca o diferenta de rigiditate in sectiuni perpendiculare sau mai bine zis deplasarea impiedicata pe axa orizontala in acest caz.   zic si eu....

calino

Multumim Alin!
Se pare ca drona ta grabeste stadiul lucrarilor mai mult decat presiunile CNAIR!  :D

cfdp

#21629
[nca o data: balast nu balastru; se toarna beton de ciment nu ciment, beton asfaltic nu bitum; balastul sau pamantul este stabilizat cu ciment, var, cenusa, s.a. nu se toarna stabilizant, la pod nu se monteaza rosturi ci dispozitivele de acoperire a rosturilor, rostul fiind fizic distanta dintre doua elemente, .....SCUZE ANTICIPATE, NU VREAU SA JIGNESC