Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Europiu

^ Ce-i cu ele? Dacă le pui și pe ele la "claimuri" atunci în beneficiul nostru, nu al lui Pizza. Au fost discuții acum vreo 5 ani pe tema asta, cum au venit pizzarii cu proiectul subțiat și au încercat să îl treacă.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cfdp

nu le iau apararea dar, ca sa se realizele bretelele intre A10 si A1 cu doua benzi de circulatie dupa ce ai ofertat cu o banda ca in SF si beneficiarul nu accepta aditional la valoarea initial trebuie sa scoti "camasa pe undeva". NU?

cibernelu

Conducta de gaz care trebuia relocata lîngă DN1 unde lipsește o pila ,a fost relocata ieri dimineață ,gazul a fost oprit în loc.Lancram pe durata lucrări.Nu stiu daca mai e ceva de mutat dar azi nu era nici o mișcare în zona aceasta. Am observat ca de cânt au patit-o saptamana trecuta cu cu grinda căzută nu au mai pus niciuna



carutasul

l-au băgat la carceră pe vinovat și nu mai are cine :)

elphax

nu este nici o deschidere incompleta, deci nu s-au oprit cand a cazut grinda. au dat-o la o parte si au terminat cel putin deschiderea pe care lucrau. la pizza pot fi atatea motive pentru care sa NU faca ceva ...

archaeus

@carutasul si avea cheia de la lansator cu el


dr4qul4

#21577
@cfdp, nu chiar. Daca tin bine minte, in documentatie scria clar ca trebuie 2 benzi. Si fiind intersectie de autostrazi era logic sa fie 2 benzi.
Daca au licitat o singura banda, ar fi trebuit sa le fi fost respinsa oferta. Probabil au apelat la un tertip si nu au specificat clar ca au ofertat o singura banda. Poate ar fi trebuit sa se retraga ei din contract. Nu sa ne lase sa le umplem frigiderul de carne pentru ca nu le-a iesit lor combinatia.
Era o vorba cu Puie. Se aplica si aici ca incep cu aceeasi litera.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

aoleu, sa vedeti ca pe toata luna Octombrie AKTOR a muncit cat in primele 9 luni la un loc

voicul

Ce tur de forta pe @AlinC +1  :cheers:

Nu ca sunt fan Aktor, dar sunt si ei de felicitat ca nu au abandonat - nici nu vreau sa stiu ce pierderi o sa aiba aici.
Si nu stiu cum a intrat Retter in hora, dar e bine ca i-au gasit cumva.

Daca reziliau in 2018, poate acum era alta povestea, dar nu neaparat ca la cum freaca menta CNAIR, posibil ca acum sa fie lucrarile mai in avans decat cu o reziliere in anii trecuti.

kumar


dorum

Mai stiti Astaldi-Max Boegl tronson preluat de la Alpine... care a preluat de la Iordache? Gata in 9 luni...
Eu cred ca cu reziliere in 2017-2018, acum era gata... Dar noua ne place sa ne complacem cu idiotii :(
Io n-am o ura si o greata mai mare fata de un constructor, cum am fata de AKTOR... :( Pizza e pepsi pe langa incompetentii astia!

azza

Iertata sa imi fie paralela, dar acest lot arata ca o casa in renovare la care lucreaza un zugrav roman (in Romania!). Toate incepute si nimic terminat, mai ridicam, mai daramam...  Mai lipsea un singur lucru, sa puna hidroizolatie pe pod la Radesti (ma rog, asa pe o bucata, de incercare), o "orhidee" in mijlocul dezastrului.

alin_simeriaveche

Dupa experienta cu CNAIR, asteptam sa ajungem la 99% apoi reziliem.

calino

#21584
Fata de ce am vazut la Aktor pana acum pe lotul doi pare ca se misca binisor acum.
Poate si ca faptul ca nu prea au indulgenta de la companie pe A0 le da imbold sa termine aici.

P.S. Multumim mult Alin!