Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

ddfab

Scuzați micile corecții ale telefonului.... Mama lor de corecții... 😀
La breteaua de legătură a nodului Alba sud cu centura,  montau parapeti metalici. Erau destul de aproape de centură, zona asfaltată aproape terminată de încadrat cu parapet metalic.. Cam atât, poate apare vreo zburătoare să ne lămurească... 😀

ddfab

^ parapetii au fost montati pe breteaua nodului Alba sud cu centura pe toata portiunea asfaltata.
la nodul Sebes, au reusit sa monteze 7 grinzi . ar mai fi una pe acea deschidere si mai au 2 deschideri pana la DN. apoi pauza... la pila lipsa nu au miscat absolut nimic.
la Alba nord, au ridicat terasament in zona sudica a traversarii DN1, aproximativ 1-1,5 m peste nivelul radierului de beton. ieri a plouat, azi ar fi timp de lucru, daca nu este prea multa apa in zona...cam atat.

survola


valil

despre L1 si L2 azi Bode"
Despre Sebes-Turda, lotul 1 și 2: Și pe 1 și pe 2 e mult de lucru. Ne dorim ca lotul 1 să-l dăm în trafic. Lotul 2, din păcate, Actor nu s-a ținut de cuvânt. Nu numai acolo. Le transmit pe această cale să se trezească. Au venit în România să muncească. Nu ne permitem să mergem la nesfârșit cu această tergiversare, nu am rupt contracte, nu vreau să ajungem la reziliere. Nu permit niciunei companii să nu se achite de obligații. " deci mai mult nu decat da !

AkaManah

Pai, daca nu ii lovește la bani, ce rost au îndemnurile la munca? Firmele acestea au venit in Romania sa facă profit deci, ia-le profitul ca se duc singuri. E enervanta impotenta manifesta a autorităților romane vizavi de aceste "birouri,, plantate aici ca sa facă autostrăzi subcontractând firme românești.

GML

Lotul 1 full, sau partial?
Nu e acelasi lucru

archaeus

Full fara piele, ca in autovit!

gicu

Azi la traversare Alba Nord pe latura sudica lucrau la inaltare terasament, iar pe latura nordica era finalizata sapatura pentru fundatii si erau armaturi aduse in santier.
LA viaduct erau oameni ce armau suprabetonari si o macara ce urca armaturi pe predale.

La Oiejdea lucrau la armare suprabetonare.

lupualb

La breteaua din Lancram, au mai terminat cu o deschidere, acum pregatesc dispozitivul, pentru urmatoarea. Mai sunt doua deschideri pana la DN. Vreau sa intreb, la deschiderile de peste DN vor utiliza o macara, sau tot asa, vor trece cu acel dispozitiv cu grinda, pe deasupra drumului national?


ciprebbe

Cred ca vor ajunge in DN si vor descoperi ca le lipseste o pila....... Cum peste DN nu pot aduce grinzile cu lansatorul se vor opri. La cat sunt de zgarciti nu vor aduce macara ca sa le monteze pe restu si vom sta si vom scrie aici muuuuuuulte pagini la adresa macaronarilor.........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

hvm

^
Totusi care e motivul ca nu e pila? o conducta ceva ce trebuie mutata de altcineva sau cum?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

De curand s-a scris ca e vorba de o conducta de gaz; nu una majora; alte detalii nu tin minte.

adiarc

si toate aceste "surprize ", la 6 ani de la debut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hefaistos

Or fi făcut lucrarea la apeduct? Ca parca pentru marți 13 era planificata oprirea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

luc

Din Bode citire, interviul de azi Hotnews, răspunde și la o întrebare mai veche de aici de pe forum, a lui @Stefan01:

"Și pe Lotul 1 și pe Lotul 2 e mult de lucru. Noi vrem ca Lotul 1 (n.r. să fie deschis complet), dar pentru asta trebuie să clarificăm un litigiu pe care îl avem cu antreprenorul, dintr-un claim mai vechi. Sper să clarificăm pentru a plăti ce avem de plătit din acel claim. Cu facturile suntem la zi. Ne zic să le virăm banii ca să poată să continue. Ține de CNAIR și sper să se rezolve. Ne dorim să dăm în trafic Lotul 1..."