Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

RaduG

#21390
Progresul nodului Alba Iulia nord, între 15.09 și 02.10.2020. Cu roșu porțiunile atacate. În acest ritm, minim două luni, până termină de suprabetonat.





Edit: mi-au scăpat sus în stânga niște predale :)

StefanCelMare

Ca la multe alte lucrări ale Pizza, progresul a fost mai rapid, dar apoi sistat total.
Tipic Pizza.
Cred ca echipa de betonari a fost mutata la supratrecerea DN peste A10 de la nodul Nord.
De asta e foarte greu de anticipat pizza. Mereu par ca pot, dar deseori te trezești după câteva luni ca nu au putut.

Teo

Buna seara tuturor! azi am facut o plimbare pe A10, de la breteaua de intrare a nodului Alba Iulia Sud in centura ocolitoare a municipiului si pana la Alba Iulia Nord. Se avanseaza pe toata aceasta portiune la parapeti, rigole si asfaltari. Se monteaza si indicatoarele rutiere, iar la supratraversarea CF se betoneaza. Practic a fost destul de plictisitor din punct de vedere al lucrarilor, intrucat este aproape gata totul pe acesti 6-7 km. Incet, incet se progreseaza cu stratul de uzura. Deocamdata este asternut doar in zona mediana, iar finisoarele avanseaza dinspre nodul Alba Iulia Sud.
































































































Powered by API/PUM imgur uploader

udar

^^^
Multumim de poze, macar ele sunt ok ca activitatea tot la pas marunt se misca.
Sigur de maine o sa apara si Alin cu o filmare ca se face saptamana de la ultima filmare.
Ce ar fi putut turna la subrabetonarea de la Alba Nord este ce am marcat eu in poza de mai jos.
Nu au cum sa fi turnat si altceva pentru  ca saptamana trebuta doar aici se lucra  la montat fierul .


carutasul

păi așa și e, se vede stâlpul în stânga...


Stefan01

^
E vorba de conducta ce trebuie relocata pentru a construi pila lipsa din nodul rutier Sebes ?

dorum


ddfab

^ nu cred. zice de DN 1000. La pila lipsa, cand am trecut pe acolo, erau tevi de plastic negru cu dungi galbene pe ele, de diametru mult mai mic. probabil ceva conducta de gaz.
ar ramane doua posibilitati: relocarea de la Lancram sau cea din nodul Sebes( cel mai probabil cea din nod, fiindca mentioneaza ca este intersectia A10 cu A1).

dorum


Stefan01

Multumesc ddfab si dorum.
Poate prinde vreme buna AlinC si ne mai aduce stiri proaspete despre lentoarea celor le la Pizzarotti. Curge lenea de pe ei.  :lol:

ddfab

^ azi ar fi de filmat... de maine iarasi ploi...

Stefan01

#21402
^
O sa vina ploi, din pacate. Pana atunci asteptam stiri proaspete filmate cu drona.

Sunt curios daca vechea poveste, cu neintelegerea dintre CNAIR si Pizzarotti, privind neplata lucrarilor efectuate s-a rezolvat. In primavara acestui an s-au contrat in fata presei. Pizzarotti cerea sa le fie platite lucrarile executate, iar CNAIR, prin vocea d-lui Scarlat, sustinea ca toate platile sunt la zi si ca listele de cantitati nu se modifica in timpul jocului. Stie cineva daca cele doua parti au ajuns la o intelegere ?

florin74

Aktor 21.3 mil lei factura... Cred ca marea majoritate e reprezentata de lucrarile la structuri (Retter).
Total pana acum : 75 mil  Aktor in 2020.
Pizzarotti 70 mil facturate in 2020.

ddfab

Pizza au pus încă 4 grinzi la nodul Sebeș, viaductul peste rău si DN.cu următoarea erau în lansator... Meștereau cu ceva excavatoare și la subtraversări de la Lămurim, sub DN1.
La Alba nord,  terasamente în partea sudica a supratraversarii,  în cea nordica încă mai turnau betoane în sapatura făcută pe aliniamemtul DN, iar la viaduct,  fierarii erau la armare pe zona de metal, sensul spre Sebeș, partea sudica a CF.