News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ddfab

la culeea nordica a supratraversarii de la Paraul Iovului, in groapa sapata pe aliniamentul DN1, s-a turnat o placa de beton. s-a mai discutat aici, s-au pus si imagini cu proiectul, eu totusi am un feeling( fara sa cunosc amanunte din interior), ca aici va fi din nou zid de sprijin, de data aceasta pe partea dreapta, cum mergi spre Cluj. Si culeea , pe acea parte este terminata cu zid drept, fata de cea de pe stanga, care este in triunghi, asa cum a fost si pe partea sudica a podului... la fel au procedat si pentru partea  sudica...placa de beton, armare pe placa, apoi ridicare zid.







ddfab

pe partea sudica a aceluiasi pod, s-au apucat de terasament...deocamdata langa structura de beton, dar acum au venit ploile...



Stefan01

#21362
^
Asa cred si eu. Dupa culeea nordica a podului peste A10 vor continua cu zid doar pe partea cu Toskana Garten. In functie de cat de inalt va fi terasamentul ramane de vazut ce solutie au adoptat in dreptul celeilalte case aflata langa DN1 (casa la care ma refer e pe aceeasi parte cu casa in fata careia au inaltat zidul de sprijin).

Poza ce-am realizat-o acum 4 sau 5 ani !


Casa la care fac referire este incadrata intr-un dreptunghi rosu in poza de mai jos.

AkaManah

Va fi interesant accesul auto spre case sau spre Toskana.

tonică

eu cred ca daca nu fac zid pe ambele parti, nu vor avea pe unde sa faca drum de legatura pentru aceste case. E de bun simt sa le asigure asa ceva, inclusiv casei de langa toskana, si-asa sunt cam vitregite acele proprietati. Pe partea cu casa semnalata de Stefan01 ar fi putut face acest zid lejer chiar si inainte de a face deviatia dar na, asta e deja de ordinul firescului pe acest lot!

Stefan01

^
La cat de optimizat este stilul lor de a construi m-ar mira sa realizeze zid de sprijin pe ambele parti. Vom vedea.

ddfab

^ si eu zic , zid de sprijin doar spre Toskana. pe cealalta parte, uitati-va la culee! este cu triunghi, deci vine acolo rambleu si trunchi de con din beton, care sa acopere rambleul.

djidji1975

Astăzi, la o discuție pe alte subiecte cu unul din subcontractorii Pizza, la întrebarea daca poate estima cand se deschide ceva, mi-a răspuns ca exista o presiune mare din partea beneficiarului astfel incat in această toamnă sa se deschidă bretelele scurte - nod Alba Iulia Sud.
Urmatorul pas este Alba Iulia Sud - Alba Iulia Nord. Iar după aceea definitivarea conexiunii cu lotul II si restul lucrarilor din Nod Sebes ( or fi probleme mai mari la acea alunecare, de nu încearcă sa predea tot lotul deodată?).
Lucrările din teren cam susțin etapizarea de mai sus.

danutzu_1069

Pai normal ca este presiune din partea Beneficiarului...
Tre' sa vina cu ceva mos Gerila in desaga pentru prezenmta pe 6 decembrie.... nu?

Bine, o sa fie dat in circulatie pe pizza, adica... barba Antreprenorului....

horatiu.cosma

Nu există varianta să se dea în circulație pe barba lui Pizzarotti. Ori muncesc puțin cei din CNAIR să facă recepție pe sectoare, ori nu se deschide nimic.

Stefan01

@ Horatiu
Crezi ca ar fi sanse ca CNAIR si Pizzarotti sa ajunga la un acord pentru deschiderea pe sectoare si garantia de buna executie pe acestea sa curga din momentul deschiderii ?

danutzu_1069

GBE este pentru intreg contractul, la finalizarea integrala a contractului incepe sa "curga" perioada pentru care GBE sunt inca... bani blocati...
Pizzareilor le-ar conveni sa inceapa perioada asta mai repede, desi nu au contractul finalizat...
CNAIR-ului.... oare i-ar conveni? NU...

horatiu.cosma

#21372
Se poate rezolva, posibil cu act adițional prin care să spargi proiectul în sectoare, fiecare cu garanția corespunzătoare lucrărilor din fiecare sector în parte (cred că așa s-a făcut pe LD2). În mod normal sectoarele trebuie definite de la momentul licitației (așa zice FIDIC) pentru a-și putea face oferta constructorii luând în considerare posibilitatea deschiderii pe bucăți, însă nu prea a fost cazul să gândească din timp CNAIR treaba asta pe proiecte.

ddfab

@djidji1975
nu stiu daca sunt sau nu probleme mari cu acea alunecare, dar acea zona , chiar daca se deschide pana la Alba Nord, nu influenteaza circulatia si se poate lucra in liniste pana termina si aktorii lotul vecin... din aceasta cauza, banuiesc eu, nu se prea agita cu zona dealului...
rog colegii mai informati sa confirme sau sa infirme aceasta presupunere. Merci.

gdaniel

Parca erau 3 obiecte diferite in contract, autostrada dupa nod Sebes pana inainte de nod AlbaN si cele doua noduri din capete.
Sper sa termine lucrarile la primul obiect si sa il receptioneze CNAIR sa curga garantia (desi cu parcarile neterminate nu cred ca se poate) si atunci la deschiderea pana la AlbaS ramane pe barba Pizza doar bretelele scurte si o bucatica din corpul autostrazii la iesirea din nod Sebes..