Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

pbh

In stil propriu de optimizare, Pizza nu a turnat inca toate grinzile chibrit. Din cele 11 ramase - 2 sunt sus, 4 asteapta si 5 mai sunt de facut. Bine ca stau macaralele si "stralucesc in soare" asteptand sa se intareasca betonul...
De urmarit si contorizat cate luni le ia relocarea/ingroparea tevii de gaz- au trecut deja 2 saptamani de la prima lopata.

elphax

mi-am amintit de cum se plang unii de lipsa acelei pile. chiar nu inteleg de e atata stres. am numarat grinzile, sunt 64, exact pentru 8 deschideri din 10. adica 2 deschideri ar fi exact cele care ar avea intre ele pila lipsa. deci este vreme berechet sa faca tot pe acolo.
singura chestie ramasa in urma - pasajul bretelei mici ce trece peste A si duce la giratoriu, breteaua in care ne puneam toti sperante ca va fi folosita pt deschidere partiala.

mai degraba ma astept sa nu fie nici o deschidere partiala si sa deschida tot prin primavara 2021
daca e sa ne gandim la eficienta - nu ar merge unele lucrari la nod mai incet daca ar deschide partial pe acele 2 bretele ? poate daca ramane inchis se poate finaliza tot nodul mai repede.  din nou e o presupunere care posibil sa nu fie reflectata in project-plan(-ul) dupa care lucreaza pizzarotti - ala scris cu creionul pe spatele unei cutii de pizza

AlinC

ST1, lucrari la gabioane Oarda:


AlinC

ST1, podurile peste Mures si Ampoi + Alba Iulia Sud:


Io

Marea gabionare, dom'le. Care mai e cota pariurilor la concursul interregional de gabionare? Nu de alta dar la cit ne-nvirtosim noi pe-aci, ai de dau de baut intra-n faliment si ai de au de baut sint pasibili de cite-o coma alcoolica proprie si personala  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

elphax

asfaltul dintre cele 2 poduri este cel de uzura ? arata jalnic, tot petice

prd.marius

^La fel si la nodul Sebes am observat.
Nu inteleg de ce vedem deja "peticeli".

yetiman

@elphax - nu te supara, cum ai numarat tu 10 deschideri?
Ca eu am numarat de trei ori si tot 9 imi ies (considerand si pila lipsa).
Iar ultima deschidere (cea peste DN) va avea alt fel de grinzi. Deci cele 64 existente acopera cele 8 deschideri "normale".

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

paulmare

#21308
^ Danutzu nu e de senilata aici, aseaza o automacara jos intre pile, si ridica o deschidere intreaga
asa cu lansatorul, e noapte mintii
si lansatorul are si ala mica lui armata care trebuie sa il deserveasca
si cand ai 7 fierari mari si lati la un pod peste mures, si ai mai multi oameni in echipa aia care deserveste lansatorul care muta o grinda de la culee pana in pozitia ei definitiva

cred ca e altceva, mai au pile, mai au de produs grinzi, probabil ca la nu stiu cate grinzi pe pozitie pot factura ceva - cine stie ce socoteli are pizza, deme are macara la giulesti la stadion, una la podul de la braila, poate ca restul sunt antamate la alte lucrari cine stie, macarale mari mai sunt si la altii nu doar la deme, daca ai toate elevatiile si toate grinzile si platformele pentru calat automacaraua facute, era eficient sa aduci una 
Dar cred ca daca ar da lansatorul la magnetii de fer, si ar pune oamenii care il deservesc sa faca altceva, sa produca restul de grinzi, sa termine pilele, orice altceva decat sa plimbe cateva zeci tone de "fer" ale lansatorului care se impinge cu viteza unui jack, acum cu cat sunt mai departe de culee o sa aiba mai multe deschideri pe care sa se taraie, chiar e ciudat cum lucreaza, sau e ceva mai greu de inteles pentru noi astia de ne dam cu parerea pe forum   

danutzu_1069

Da, mai au si altii marcareale, FELBERMAYR, dar n-ai vrea sa inchiriezi de la ei.... Deme sunt ieftini rau....

Dar iti spun (din experienta) este greu de lucrat intre bretele cu o automacara de mare tonaj (nu are spatiu de manevra), plus ca trebuie facute platforme cat de cat....

TibiV

#21310
Din lirica italiană:

"Avem mare lansator mare,
Nici la bașcă nu ne doare!"....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Mai in gluma mai in serios, în prima luna au învățat cum se folosește lansatorul și în a doua luna au pus grinzile peste 4 deschideri. Știu ca unora nu le place regula de 3 simpla, dar asta înseamnă că până la vacanta de Crăciun pot ridica singuri toate grinzile. Ceea ce înseamnă că în primăvara viitoare termina modul Sebeș. Și n-au de ce sa se grăbească, pentru ca Alba-Iulia Nord nu va fi gata mai devreme.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dorum

Sincer, io nu cred ca au suporti pt lansator sa ajunga cu el pana la DN :(
O sa ajunca sa plimbe 2 zile o grinda din capat si s-o aseze in 30min... daca totusi au

horatiu.cosma

#21313
Propun tuturor optimiștilor câte o "cură" de filmări din ultimii ani de pe ST1&2, le găsiți foarte ușor în Sinteza Autostrăzilor. Puteți acolo să calculați cât a luat spre exemplu la Pizzarotti să armeze și să betoneze placa la podul peste Mureș, cât a luat să facă bordurile, cât a luat să pună hidroizolația sau parapetele. Încă contorizăm durata instalării dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație. O astfel de cură ar vindeca multe din naivitățile pe care le tot repetăm aici.

survola

Unul dintre marile inconveniente la folosirea lansatorului îl văd în faptul că trebuie să termine așezarea grinzilor pe tot pasajul înainte să se apuce de finalizare (betonare și ce mai urmează).