Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

^^ eu am presupus că mai pot betona și peste iarnă, dar oricum și în iulie dacă sunt gata tot e bine, că terasamentele nu sunt gata până atunci, ce voiam să subliniez e că nu e critic pentru că sunt altele mai întârziate... Recunosc că sunt optimist din fire, sunt multe varibile care pot merge prost...

horatiu.cosma

^
Pare că nu e evident și pentru tine, așa că mai repet odată: punctul critic al șantierului Sebeș - Turda lot 2 este pasajul peste calea ferată de la Teiuș. Adică conform graficelor de lucrări (și până la urmă a evidenței din teren) acea lucrare se va termina ultima.

carutasul

sincer... pentru mine nu e evident. Nu am acces la graficele de lucrări, dar eu cred că cel puțin două devieri de drumuri locale se vor termina după... Asta nu pentru că graficele nu ar fi corecte, ci pentru că văd cum lucrează Retter și văd cum lucrează ceilalți. Dacă acea lucrare se va termina ultima, chiar am motive de optimism, pentru că aia se termină până în vară. În condiții normale de finanțare, adică fără un default la nivel național sau o schimbare a politicii actuale de investiții, pentru asta chiar aș pune pariu, că Retter termină până la vară  :)  în fine, sigur că vorbim discuții, nu are rost să continuăm, vom vedea ce va mai fi...

vancouver

Crede-ma si stiu ce spun: horatiu are perfecta dreptate, punctul critic al ST2 este pasajul peste CF.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Care devieri de drumuri locale se vor termina ultimele? Că toate structurile respective sunt finalizate. Sper că nu zici că rampele la 2 amărâte de overpass-uri sunt pe un drum mai critic decât pasajul peste calea ferată. Că totuși e vorba despre niște pământ adus și compactat.

carutasul

sunt cel puțin două care, din ce văd eu necesită și rectificare de traseu pe o lungime destul de mare. Cele cu supratraversările la mare distanță de traseul actual ( cel puțin așa pare, că ar urma să se rectifice traseul, nu să se facă o curbă în ac de păr. Problema pe care o văd la ele nu sunt drumurile în sine, ci faptul că probabil mai e luna asta în acest an, după aia n-o să mai poată lucra decât prin martie. Desigur, dacă e ca anul trecut... Pe când grinzi se pot ridica, betoane se mai pot turna, se poate suda... nu îmi dau seama cât ar putea dura la Teiuș dacă se lucrează ca acum. Eu îmi aduc aminte că Retter se lăuda că termină anul ăsta. Am pus de la mine două luni, că au început mai târziu, plus niște luni de iarnă cu lucru mai lent, așa am ajuns la luna iunie, nu e chiar arbitrară :) Dacă voi ziceți că e așa, n-o să vă contrazic, eu nu sunt constructor, când doi zic că ești beat... mă duc să îmi pun un pahar :) 

carutasul

Am dat din nou drumul la filmarea completă din septembrie. Una, mai mică, pare să fie la Sâncrai unde poziția podului pare să sugereze că se vor face câteva sute de m de drum nou, iar la minutul 3.35 înțeleg că trebuie să mute șoseaua, cred că sunt vreo 600 de m acolo, podul e la 30 de m. Poate nu înțeleg eu bine ce fac acolo. La minutul 7.46 iar pare că mută șoseaua,dar măcar acolo lucrează deja.

dragos_on

#21292
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/Autostrazi%20in%20executie%20proiectare%20si%20executie%20lucrari.pdf
document actualizat in 04.10.2020
Adica lotul 1 stadiu fizic 91%. Citesc forumul si de la 90 la 100 % reprezinta inierbari, pamant vegetal, parapeti, marcaje, indicatoare. Dar pila lipsa, grinzi aranjate frumos in fabrica de grinzi, relocarea conductei de apa ma fac sa cred ca procentele (presupun date de constructor) nu sunt verificare in teren. Inca nu am gasit cum sa pun atasament, dar se poate vedea ca in 29.09.2019 (filmarea lui AlinC https://www.youtube.com/watch?v=Yj9zZrnzaKk?t=199s) min. 3.19, era inceputa relocarea conductei de apa.  Asta e, astia suntem...extras dintr-o poezie scrisa bine de tot. ( https://stirileprotv.ro/stiri/stirileprotv-special/peste-8-000-000-de-oameni-au-ascultat-poezia-romania-tara-mea-scrisa-de-celentano-reactia-actorului-adrian-vancica.html)

paulmare

^ Adiarc - scuze de intarziere - dar filmarea aia cu cele 2 automacarele Deme care ridicau pe o deschidere intermediara, si apoi lansatorul care era pe o pozitie fixa pe pilele din (uf, Pizza si Apele Romane) albia Muresului, aia a fost cred ca singura utilizare normala a lansatorului lui Pizza, automacaralele au o platforma de calare (platforma din interiorul suportilor picioarelor de calare), brat hidraulic foarte greu, ceva contragreutati unde sunt limitati de lungimea sasiului, si daca ar fi incercat din pozitia aia sa puna grinzile peste Mures, cu bratul coborat ar fi rasturnat teoretic macaraua (au o gramada de sisteme de siguranta, si nu l-ar fi lasat pe macaragiu sa coboare pana acolo)

La fel la grinzile metalice ale UMB pe A7, cu toate ca macaraua aia cu 9 axe a UMB (adica are contragreutatile si mai in spate fata de o automacara mai scurta) si superlift (sistem de sustinere a bratului hidraulic) daca trebuia sa ridice un ansamblu de ala sudat aproape de baza de sustinere, cred ca putea face genoflexiuni cu greutatea in spate, ca sa o aseze peste canal a venit UMB cu macaraua pe senile care este altceva - e Derrick cu contragreutate, si iti permite din cauza celor 2 catarge si a contragreutatii sa ai o "baza de sustinere" mult mai mare si sa dai sarcina "mai departe" decat cu o automacara clasica cu picioare de calare,

Adica nefiind senilata acolo, au folosit lansatorul pentru a pune grinzile pe deschiderea unde nu puteau cu automacaraua, ceea ce a fost foarte ok

Sa tarasti insa grinda peste deschideri unde sunt grinzi, si jos la sol ai loc sa ridici cu o automacara, e noaptea mintii ce face Pizza acolo
Uitati-va pe youtube pe girder launching, grinzile vin pana la deschiderea unde e asezat lansatorul, care le ia si le aseaza pe toate pe o deschidere, apoi se muta pe urmatoarea,
Sa duci grinzi cu lansatorul de la culee pana unde trebuie montata, sa o pui, apoi sa scoti iarasi lansatorul sa il tarasti iarasi la culee, iar grinda, iar pozitie pe aceeasi deschidere, cand jos ai loc berechet sa asezi o automacara si ridici la 8 metri sau cat o fi - oamenii aia se plictisesc sau e ceva ratiune care mie sincer imi scapa 


AlinC


florinalba

Miscare "impresionanta" la relocarile de langa DN. la secunda 21, DOREL iasa (singur) din sant.   :lol: :lol: :lol: :lol:

frunzeti

In sfarsit avem hidroizolatia in zona conductelor de la Sebes. Curand vedem asfalt si pe acolo presupun..

danutzu_1069

#21297
Pfai... aproape au termiant de astupat aductiunea .... urmeaza sa mai toarne placa...., si sus cu terasamentul
#haicasepoate
:lol: :lol:

Grinzile scobitori le termina si pe astea, numai bine termina de armat pe viaductul de langa, se muta echipa aici..... (Na, toate sunt calculate...)  :lol:
Au aparut si casiuri.... rigole, parapeti... Sa nu mai zic de pamant de flori....
Nu prea inteleg de ce nu "leaga" breteaua la sensul giratoriu sudic.... o fi ceva de relocat si acolo?

@paulmare, trebuie sa intelegi ca lansatorul le apartine, nu platesc chirie ... Orice macara, costa inchiriarul.... plus ca, sper ca ai luat in calcul faptul ca se poate lucra doar la o deschidere, dupa care trebuie muta sandramaua... si asta costa timp.
Poate te gandesti la senilata mare, ca ar fi lucrat pe doua deschideri, dar nu are loc de rotire pentru contragreutate....

Archi

Eu sunt curios cum vor ridica grinzile peste DN langa benzinarie, oare vor folosi tot lansatorul in ritm de melc oprind circulatia pe perioade destul de lungi pe DN1 sau cheama macara sa fie opriri de cate 15 minute pentru o grinda?

Io

#21299
Minuneeeee, si-or cumparat trafalet! (Acuma mno, banuiesc ca aia-i ceva folie bituminoasa si nu se pune cum punem noi lavabila. Da' mai stii ce optimizari fac?).
Si daca tot l-or luata, de trafalet zic, or pus ceva hidroizolatie sa vada daca-i bun, ca-i inca in garantie la Dedeman. (E trafalet de-ala bun, chinezesc, fara E-uri). Asta pina s-o terminata bitumu' asa ca s-or dus iara la cafeneaua nou descoperita. Ca-i oricum mai interesant pe Corso in mijlocul tineretului sebesesc decit prin prafurile-alea, 'r-ati ai dreq cu autostrada voastra cu tot.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.