Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

germanul2012

@oc7avian, acuma oricum ,,opera" e amplasată în teren. Eu, precum și alți pasionați de infrastructură mi-am exprimat un punct de vedere pe forum și poate gândesc ca ar fi fost și alte soluții cu mult mai eficiente și economic și estetic și chiar fără să fi total nepasător la niște amplasamente civile care (în situația actuală) ar fi trebuit expropiate înca din prima fază a proiectului.
    În altă ordine de idei, sau făcut devieri de DN-uri total aiurea prin alte zone. Apoi în situația de aici, 100% existau mai multe variante de construire a nodului față de ce este acuma realizat. Și în final, oare trecerea peste autostradă pe pasajul ăsta este lipsită de pericol? La cât este de lat, tare mie frică că iarna s-ar putea cetațenii de alături trezii cu ditamai TIR-ul prin podul casei.

cfdp

#21181
orice modificare de la SF sau DALI trebuie justificata tehnic (sau la cererea benef) si trecuta prin toate aprobarile. Mai mult uni beneficiari doresc sa treaca modificarile printr_o alta aprobare in CTE-uri comisiile tehnice, mai nou sa aiba si actualizarea avizelor. De aceea pentru proiectant si constr este mult mai simplu (fara batai de cap sa mentina solutiile din SF.
Dar din pacate se fac modificari la solutii de catre constructor numai unde este interes, respectiv scaderea semnificativa a costurilor....... De exemplu pe lotul I s-au schimbat viaductul- pod Mures si corectia traseu DJ cu pasaj, terasament si pod fara corectie traseu se pare mai economic. S-au redus grosimile sistem rutier sa se faca economie in buget pentru alte ( doua benzi pe bretele nod sebes ...sa. SCHIMBARE SOLUTIE TEHNICA SISTEM RUTIER care la drumuri sta pe linga elementele de gabarit si traseu este elementul de baza al proiectarii. Asta este verificarea documentatiilor se face la exigentele A4 B2 +D. exigenta D este onorifica.

ddfab

la devierea de la Alba nord, in urma unei ploi mai serioase, ieri pe la ora 16, pizza au fost ingropati de suvoaie... si o data cu ei si soferii care au tranzitat zona la orele respective...
foto de azi dimineata, care nu surprind in totalitate situatia...scuzati calitatea imaginilor :)
sub pod...




in zona zidului, in timpul ploii, se pravaleau torenti de apa si noroi peste breteaua de langa zid, iar masinile treceau efectiv prin acea cascada >:( asa este cand nu termini sistemul de scurgere...totusi, sper ca solutia definitiva prevede sant de colectare a apelor deasupra acelui zid, altfel este periculos.





aici era cea mai mare "cascada"



aici este partea nordica a devierii, dar in cursul ploii era complet acoperita de apele care veneau de pe deal, din zona santierului. acum doar ce a mai ramas...


ddfab

vestile mai bune din aceasta zona...
au inceput sapatura pentru fundatia terasamentului in zona nordica a podului de la Paraul Iovului...din pacate au inceput si ploile...






pe viaductul de la CF, pe sensul Turda-Sebes, erau echipe de fierari atat in partea nordica a viaductului, cat si in partea sudica, pe zonele cu grinzi de beton.
cam atat din zona... o zi buna sa aveti!

danutzu_1069

In varianta finala, breteau nordica, pe care se circula acum in dublu sens, va fi mai ingusta si va avea sant colector la baza zidului.Asta nu exclude sant coletor in partea superioara...

ddfab

^ ar fi bine sa fie si, si... cascada de ieri, trecea de orice sant colector de la baza zidului...la aktori, pe lotul vecin, au facut santuri colectoare deasupra la zidurile de sprijin.

survola


alexa_adrian2001

Alin ne-a prea obisnuit cu aviatia. Probabil la avionul lui nu-i plac ploile :D

horatiu.cosma

Căutați prin sinteză o filmare în care nu se lucrează nimic și imaginați-vă că e la fel și azi.

RobertN


cfdp

pe bretea la baza zidului cred ca nu s-a realizat inca santul pentru a avea un gabarit mai mare parte carosabila. Cred ca ulterior se va freza pe zona santului.

adiarc

Vai ce surpriza...toamna ploua...

Sper sa le mai adauge niste costuri suplimentare serioase si pizarilor si aktorilor....poate scapam naibii de ei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SorinMS

@adiarc, ai grijă ce-ți dorești, că nu se știe... :-[

ovicor

Horatiu, sunt si filmari in care se lucreaza?!?

horatiu.cosma

Bună asta, depinde de definiția fiecăruia. Avem filmări cu turne întregi de ovine care cresc mobilizarea de pe șantierele astea la 10.000%, deci răspunsul poate fi și da  :lol:.