Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Dominik

Dezolant arata aceste doua loturi !!! mai un pic si fac 9 ani pe santier ca la metrou !
You're in Steelers Country

alecu26

Eu ma intreb cine a luat comisionul pt statiile.2 si 3 de asfalt? Care a fost geniul neînțeles a Eladei de a calculat că are nevoie de 3 statii...dar nu a mai.calculat nimic altceva?
Prima statie.e clar ca a fost bagata pe.gat de Besciu care a supt o groaza de bani din JV. Ca doar ei erau si liderii economici din JV.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ivladbogdan

La modul serios, fara trolling, Aktor are ceva personal de impartit cu CNAIR sau cu noi romanii in general, sau pur si simplu sunt in halul asta de jos ca si nivel?
Eu pur si simplu refuz sa cred ca e real ce se intampla. Pai orice santier din lumea asta arata mai bine de la o luna la alta, la astia arata din rau in mai rau?!

archaeus

Ca nivel nu as crede, multe portiuni din Egnatia Odos sunt facute de ei si pe un relief nu tocmai prietenos. Probabil cei responsabili de project management pe contractul asta sunt vai mama lor.

rocklee

#20899
De doi ani strigam pe forumul acesta ...REZILIEREA....dar cei din CNAIR...sunt surzi si orboi ...nu aud si nu văd....de atunci aveam alt constructor...pe lotul aceasta...si nu se mai cacaiau...cu aktori ....  :( :bash: :badday:
Noaptea minții...ce poti vedea aici... :(

naivu

Rezilierea trebuie facuta conform contractului (altfel patim ca pe LD2). Relocarea LEA la Teius s-a facut abia in vara asta; CNAIR trebuie sa-si faca treaba ca sa aiba baza legala pt reziliere! Nu cred ca putem vorbi de reziliere legala cu Aktor mai devreme de 12 luni!

neobluenet

La cum lucreaza grecii cel mai bine faceau un viaduct lung cat tot lotul, aveau doar de castigat: nu scoteau balastul stabilizat pentru ca nu l-ar fi pus inainte si ar fi lucrat Retter la pod, deci nu se oboseau prea tare. :lol:

Pizzarotti ne arata deficitul de forta de munca din tara noastra: daca echipa de la Baxcom nu era plecata pe A3, ar fi avut cine pune predalele la viaductul de la CF. :lol: Chiar daca cei de la supratraversare termina, aceasta trebuie hidroizolata, iar cei care se ocupa de asta sunt la supratravesarea din nodul Alba-Iulia Sud. In ultima filmare se vede ceva miscare pe acolo si bordurile erau si ele finalizate dupa multe luni de asteptare.

Inca un aspect tragi-comic de pe lotul 1 este podetul de pe bretelele de langa lotul 2. Din cate se vede in filmare mai sunt cateva prefabricate pentru breteaua catre Turda. Cat ar fi durat ca acest podet lipsa sa fie facut deodata cu cel de pe cealalta bretea? O zi? Cat costa deplasarea utilajelor si muncitorilor la o data ulterioara? Inteleg ca italienii vor sa faca economie ca au ofertat jos, dar aici e vorba de prostie.

zuma80

#20902
Ce face personalul pizza (cel de conducere) dupa ce incheie autostrada? Somaj?
De ce sa ajunga acolo cand pot sa primeasca salariul intreg?
O sa duca santierul cat pot de mult, legal (in termenii contractuali).
Pentru A6!

AlinC


udar

Incep sa fac alergie cand vad acel lansator de grinzi care mai mult incurca decat sa faca treaba dar asta isi cam doresc pizzarii din ce vedem pe tot lotul.
Mai punem o grinda ba ceva fier ba mai bunem cateva predale si tot asa ne mutam din loc in loc doar sa nu finalizeze ceva :(

adiarc

Eu nu mai am nervi sa ma uit la filmari

Apreciez munca si perseverenta lui Alin.....dar vad fiecare obiectiv...maxim odata pe luna....si cam degeaba si asa...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Tocmai acum va luati de ei, acum cand au mai pus inca vreo 20% din predalele de peste A1?
Pai acum, dupa atata munca. isi iau 7 zile libere.

Cetatean

Ma risc sa zic ceva. Prin lansatorul ala de grinzi s-au plătit bani către compania mama din Italia de auvaivai. Pentru ca asa fac bani companiile străine în România. Legal. Nu prin "construit" efectiv.

carutasul

păi și nu găseau și ei ceva mai elegant gen "consultanță", trebuia musai să-și dea cu stângu-n dreptul? Oricum, lansatorul ăla nu e așa de rău... când merge, dar am impresia că ori el are probleme ori "șoferii", că aparent stă...

Cetatean

Pe lângă servicii de consultanta ;) nici nu vreau sa ma gândesc cât plătesc chirie pe laptopurile din Italia