Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


horatiu.cosma

#20881
Pe ST2 e jale, cum ne-am obișnuit de altfel. Noroc că mergem la ei cu așteptări foarte reduse și atunci e greu să ne surprindă negativ. Sunt vreo 100 de muncitori pe tot tronsonul, o parte lucrează la noi lucrări, alții scot lucrări mai vechi, ce să mai, meșterul Manole ar fi invidios. Au capacitate maximă pe cele 3 stații de asfalt spre 4000 de tone pe zi, în august au așternut 8000 de tone, în septembrie până acum 300 și ceva de tone. Padocurile cu agregate sunt goale, deci continuă Aktor să profite de vremea perfectă de septembrie cu 0 tone de asfalt pe zi. Problema e de aprovizionare cu sorturi, au aprobat de la Grandemar (Bologa), dar e departe până acolo și se termină repede motorina rămasă după ce își fac plinul șefii pe dustere. Balastul stabilizat merge în schimb rezonabil, în curând termină sectoarele unde mai pot așterne și vor intra și ei în pauză. Retter lucra subțire la podurile peste Mureș, la îndreptarea armăturilor pe pasajul cu grinzi căzute de la Teiuș și la ridicarea predalelor în curba de la Oiejdea. Mai lucra Aktor la gabioane la rampele unui overpass, la rigole, la o betonare a unui podeț la Teiuș și ceva nesemnificativ la ancore la Sântimbru. La Alba Nord la Pizza lucrau doar cei de la Baxcom.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pest1969

O asteptam pe madam Ionita in vizita. Cine stie ce ii/ne mai zic baietii...

shamanu

Eu zic ca sa rezilieze... pentru mine e clar ca oamenii astia nu au puterea sa termine acest lot cu bine...
Daca termina in secolul asta va fi de calitate indoielnica si ganditi-va cum o sa fie cu garantia (facuta tot de ei?).
Se mai pierd inca max 2 ani cu reluarea lucrarilor, dar eu zic ca merita (in doi ani tot aici o sa fim, dar nu o sa avem garantie de la Manolos[desi nu cred ca el... dar cine stie ce parliti...ca nu isi permit])
Eu cred ca un constructor mai serios termina mai repede chiar cu un handicap de 2 ani decat cu acelasi constructor

Ionut

Wow, dar scot bine de tot din terasament. Pai ce, sa n-avem o groapa si pe A10, doar pe A1? :rant:

GML

Problema cu rezilierea e ca atunci probabil va fi gata dupa 2023. Parca tre sa fie gata pana in 31.12.2023, sa primim banii de la UE?

voicul

Ca si cu rezilierea si ca si cu penalitatile, trebuie sa existe un motiv legal care trebuie sa fie din contract.
Momentan, ne place sau nu, dupa 6 ani, sunt inca in termenul de 2 ani (magie a la CNAIR) si lucreaza.

Ma mir ca nu au plecat ei de buna voie si asta arata niste seriozitate, ca pierderile o sa fie mari si multe.

toma

Consider ca la receptia acestor doua loturi, trebuie puricate la sange, pentru ca, sigur, raman multe hibe care in timp o sa creeze multe probleme  Sau un director important din CN.... sa doarma in santier, de aici inainte, pana la finalizare.

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


Duta C

@AlinC..multumiri.......bine ca nu ai drona pe benzina :D ca dadeai faliment pina acum....in rest la AB N un fapt important este ca trenul trece des pe sub podul ruginit... :p

ciprebbe

Nu pot sa nu remarc puhoiul de muncitori care muncesc la viaductul de la Alba Nord pentru deschiderea lotului in 2020. Mi-e si mila de ei cat de tare muncesc la pusul predalelor, la armare si cofrarea placii....cred ca o sa vedem in timp record turnarea betonului, hidroizolatia si astraturile de asfalt. Bravo macaronarilor , GO HOME!!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan01

@ AlinC
Multumesc pentyru stirile proaspete ! +1 si  :cheers:

@ Cip
+ 1 Sa plece in cizma lor (Italia).
Bine ca nu s-au luat la bataie muncitorii ce asterneau stabilizatul, precum actorii de pe lotul 2.  :lol:

pasa_andrei

si cand te gandesti ca tot ei  o sa vina sa lucreze pe A0 , inca imi doresc sa nu inceapa lucrarile si sa se reliciteze.

adiarc

Aktor are toate sansele sa devina prostu anului/anilor...daca nu baga mare la asfalt....IARASI..ii va prinde iarna cu o groaza de balast stabilizat fara macar primul str de asfalt...si la anul iarasi scot.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Am elucidat misterul muncii spornice la noua deviere pentru blocarea rampei dinspre Cluj: termină Baxcom zidul la rampa 1 și rămân fără obiectul muncii, și trebuie plătiți.