Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adyneamtu

#20430
Multumim Alin pentru plimbarile virtuale pe santier.

Observ prima grinda ingusta produsa pentru supratraversarea bretelei de intrare/iesire pe A1.


sm33

Multumim Alin ca ne arati cat nu se lucreaza pe aceste loturi!!! asa bataie de joc mai rar! Remarcabil efortul,  Alin! In acest ritm, inaugurarea este ca luminita de la capatul tunelului...chiar si pentru 2022, receptia  este pusa sub semnul intrebarii. Daca doamne fereste mai castiga un lot, o sa vedem plimbata roaba de la un lot la celalalt! pe lotul 2 situatia este si mai dezastruoasa!
Ma bucuram ca incep lucrarile pe A0. lotul 3 sud prezinta interes mai mare pentru mine, m-am bucurat prematur ca o sa-l construiasca UMB-ul. Cred ca  o sa vedem Aktori la lucru pe A0 in 2023dupa ce isi muta miniechipa de pe A10! Finalizare pe undeva prin 2030, poate!!! Aducem(primim) toti carpacii sa ne construiasca autostrazi!!!

SergiuSerj

Uitandu-ma la filmarile lui AlinC(multumimpentru efortul zilnic aproape!) si vazand asa de sus inca o data cat de imbarligat e nodul, ma gandeam la soferii neatenti/batrani/visatori/etc. care reusesc sa intre pe contrasens pe autostrada intr-un nod simplu(au fost nenumarate cazuri)... oare aici ce o sa faca, in tot carnatul asta???

Vad cel mai des la nodul de la Turda, unde breateaua catre Targu-Mures si catre Aiud sunt lipite, o gramada franeaza si schimba brusc directia... 
Cu siguranta trebuie niste semne MARI cum vedem prin vestul Europei, cu duble atentionari chiar daca ai reusit sa intri pe contrasens pe o breatea de iesire de pe autostrada.. Altfel, la catre bretele sunt aici si cate romanisme se intampla la noi in tara.. o sa fie destul de greu pentru unii si din pacate, tragic pentru altii..

AlinC


gicu

Intrebare stupida. Pe ce stau predalele de pe sirurile exterioare, cele care nu reazema pe 2 grinzi metalice?
Ma tot uit pe poze si filmari si nu vad suporturi sau ceva similar. Sigur nu stau numai in armatura, pentru ca trebuie sa suporte suprabetonarea la turnare, care are ~500kg/mp.

elphax

nu sunt de fapt prinse cele 3 de pe jumatate de pasaj inainte sa le urce sus ? adica armatura e continua dar cu 2 spatii unde vin pe grinda ca sa prinda betonul cu totul ?
sunt in dreapta pe jos. adica daca nu ar fi prinse, pe mijloc de ce ar fi 2 si nu una mare ?




Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

Nu va mai faceti probleme, predalele au vreo 10 cm grosime si sunt legate intre ele cu armaturi si cu bare transversale. Rolul lor e de a sustine doar greutatea betonului si a armaturii care vor forma structura de rezistenta. Chiar daca "spanzura" in lateral acestea nu se vor incovoi nici dupa turnarea betonului. Se vede bine in poza de mai jos, tronsonul din poza intre timp a si fost betonat.

Quote from: Daniel_I on August 22, 2020, 09:08:42 PM
Breteaua de coborare din A10 in DN1 giratoriu Sebes

Deșteaptă-te române!

paulmare

^ predala aici e "cofraj pierdut", eu de aia intrebasem de ce nu le-au montat la sol pe toate la sol

danutzu_1069

Ar fi crescut sarcina pentru macara... Destul de semnificativ...

horatiu.cosma

Așa a ieșit din calcul, prima dată ridicate și sudate fără sarcină, apoi predale, armare, betonare etc.

alin_simeriaveche

De astazi, Aktorii. Am crezut ca o sa vad ceva ridicat. Am uitat ca mai tarziu vine Deme. Oricum, nu ii scapa lui AlinC  :)


Dominik

Cel mai probabil de Luni o sa se apuce DEME la Oiejdea si dupa ridica si la cele 2 locuri ramase ( acel pasaj agricol si zona Teius )
You're in Steelers Country

Duta C

eu zic ca AlinC munceste mai mult decit pizzarotti :lol:

dragos76

corect era spus: eu zic că AlinC muncește, nu ca pizzarotti.

nicolaem

#20444
Arta:


Presupun ca acea prajina e folosita pentru a le da peste mana celor care nu aranjeaza piatra suficent de repede.
Cred ca asa s-au facut si piramidele.