Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

TudorM

Am injurat si eu pe acolo, pe la Lancram.. am stat o data aproape 2 ore pe 10km. Inteleg perfect frustrarea tuturor celor care trebuie sa faca acest drum zilnic, dar ceea ce nu vreau sa vad, este mutarea acestor 2 ore pierdute din viata cu 5km in stanga sau in dreapta, cu atatia constructori de-a dreptul nesimtiti.

Nu vorbesc aici strict de A10, se pare ca avem specimene destule si pe alte autostrazi de-a lungul timpului. Imi doresc din tot sufletul sa ajunga si Romania o tara normala, sa nu mai vad atatea depasiri neregulamentare si fortate facute de oameni obositi de traficul infernal, care produc accidente mortale. Dar cand ajungem la acel moment? Cand traversez Carpatii pe Valea Prahovei, mi se face scarba de drumurile patriei... oricat as incerca sa "fentez" traficul, tot se intampla ceva care ne blocheaza in cozi interminabile.. ba un accident, ba lucreaza la drumul reparat acum un an...

ilieutu

Orice kilometru de autostrada deschis contribuie la fluidizarea traficului. Nu sunt de acord cu parerea ca se muta coada dintr-un loc in altul. Una e sa mergi 40 km pe national si alta sa mergi doar 20 km.

GML

@nicolaem, centura improvizata pentru masini mici din strada Ostasilor in Aiud?
Cum functioneaza? Pana acuma, nu am auzit nimic despre asta.

nicolaem

nu fuctioneaza.
A fost o discutie si aici la deschiderea ST3 in 2018 daca ar merita investit sa se faca intrucat (vezi GMaps), nu se poate circula.
Cand speram atunci ca intrun an si ceva se deschide si ST2, nu parea ceva important
Acum..... poate ar fi fost buna. Vor fi peste 3 ani intarziere la actori vs deschiderea ST3.

AlinC

ST1, pod Ampoi si grinzile de beton:


Gicuta2003

Loturile 1 și 2 vor fi finalizate până în vara 2021 ?

vancouver

Finalizate in nici un caz. Dar poate pe lotul 1 sa se dea drumul la circulatie pana in vara 2021. Pe lotul 2 poate doar cativa kilometri. Dar si aceia cu semnul intrebarii. Poate pe final de 2021 complet A10 in trafic si pentru 2022 ceva rest de lucrari adiacente pe langa. Sau, daca bataia de joc continua, atunci poate ca abia in 2022 sa se dea drumul la trafic complet.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

luc

#20392
^Coada spre Alba Iulia era azi, în jur de 16:30, la pasajul DN peste A1, zona Lukoil. La întoarce  am folosit ieșirea din parcarea Petrom dinainte de Sebeș.



Powered by API/PUM imgur uploader

danny_cbu

Un nod in zona Tifra ar fi fost binevenit de la bun inceput. Scapai ori de Aiud, ori de Teius, in functie de care parte se finaliza prima

voicul

#20394
Un nod ca si o A se fac pe cifre. In zona Trifa nu exista nimic sa renteze bagatul de bani intr-un nod, mai ales cu 2 noduri in 5 km mai la N si S.

csebi24

Adevarul ii ca la cum se fac la noi cioturile de autostrada, ar trebui cate un nod la fiecare 5km. Eu prin 2018 cand s-a deschis lotu 3 si 4 aveam niste vise umede ca in iarna 2019 ma duc la ski la Straja de la Cluj numa pe autostrada, ei ce naiv eram... acuma sper ca in iarna 2022 sa fac asta...la cum lucra baietii sau la cum stau baietii, ca nu poti zice ca lucra.

yetiman

Oameni buni, toti uitati un lucru esential:
CNAIR fuge de deschideri partiale ca dracu de tamaie.

Noi toti visam la fiecare km de autostrada disponibil, dar e cam degeaba...
Cred ca ati vazut raspunsul lor de pe A7 (nu receptionam partial, doar cand e totul gata).
De ce credeti ca pe A10 ar fi altfel?
Pana acum CNAIR a deschis doar daca si-a asumat coonstructorul, pe barba lui, darea in trafic partiala.

E absurd, stiu. Dar trebuie sa se modifice ceva fundamental in abordarea CNAIR ca sa putem spera la deschideri partiale.
ST1 este un exemplu clar. Eu, cel putin, nu vad nici un gram de intentie pentru o deschidere partiala. Desi, ar fi clar utila.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dragos76

Până să se pună problema de deschideri parțiale ar trebui să se și construiască în mod corespunzător, ca să ai ce deschide (parțial). Ori eu cred că deja suntem blocați la acest nivel de bază (vezi cum se mișcă pizza chiar și pe bretelele scurte la Sebeș, la Oarda, la podul de pe Mureș etc, vezi situația de la nodul Teiuș cu Aktor). Cât timp mobilizarea și organizarea pe șantier e cum e, noie ne refulăm nervii doar în niște discuții teoretice despre deschideri parțiale.

horatiu.cosma

^
Perfect spus. Dacă cei 2 constructori s-ar pricepe la drumuri și nu la pizza și aktorie, azi am ieși public pe API și pe toate canalele disponibile cu filmări de sus și de jos cu uzură, marcaje, parapeți, perfect circulabil, mers cu 130 de acolo cu dashcam. Și garantez eu că nu ar rezista mult timp guvernanții cu scuzele penibile "că știți, să vedeți, mai sunt 2 metri de șanț, o floricică la toalete etc". Dar din păcate nu avem partea fundamentală în această ecuație: autostrada.

Granata06

La Aktor iara se vorbeste de schimbari de personal, reduceri de salarii etc. Imi permit sa lansez o data de finalizare pe acest lot cu Aktor constructor: NICIODATA.