Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

florin74

Se lucreaza pe Paclisa -Alba Iulia in zona adminstrativa a orasului...E aglomerat si pe acolo. Sper ca au mai avansat, ca nu am mai mers pe acolo de ceva timp...

adiarc

da..si acolo e aglomerat dar in nici un caz coloane de 10-12 km...cateva sute de m..1 km....e parfum fata de DN
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

lupualb

Cei de la PIZZA sunt vizitați de rudele mai bogate din Italia? De dimineata a intrat un jeep in zona Lancram,  avea numere de Italia, iar angajații salutau cu mari plecăciuni.

AlinC


danutzu_1069

#19729
@Pitesti, cofrajul este standard, ca forma, fie pentru grinzi metalice fie pentru grinzi de beton. Diferenta esta... deasupra, unde se aseaza aparatele de reazem.
Ala albastru va fi doar pentru grinzi metalice, iar cel rosu este combinat, asa cum se vede...
As avansa ideea ca in apropierea firului de contact al CF nu s-ar fi putut lucra cu cofraje...

LE: pila incercuita cu albastu, cred ca va avea cate doua randuri de cuzinet, adica se termina pasajul metalic care vine peste CF si incepe pasajul metalic cu bifurcatiea pentru bretea.

pelan87

Mare minune! Au imprastiat un strat de pamant pe locul rampei dinspre Alba a pasajului DN1 peste A. Deci au adus si ei prima basculanta de pamant aici, la vreo 4 zile de la deviere... mare performanta  >:(

danutzu_1069

^ Ala nu este pamant...
Sa inteleg ca nu mai rascheteaza asfaltul si fac rampa peste???

neobluenet

Din ultima filmare se observa ca pila nordica cofrata si betonata are 4 aparate de reazem pe o parte si 5 pe cealalta. Deci pana acolo vor fi grinzi de beton, cate 5 pe deschidere. Cealalta pila neinceputa va fi facuta candva, dupa ce vor ridica tablierul metalic. Sunt curios in cate zile vor reusi performanta de a aseza toate predalele pe tablierul metalic, ca din cate vad si aici lucreaza cu viteza lor obisnuita.

Duta C

Multumim AlinC !!lotul 2 e ceva notabil ?

pelan87

@neobluenet
Si pila la care faci referire (pe care au inceput-o totusi) va sustine doar tablier metalic. Nu sunt simetrice tablierele metalice pe cele doua sensuri. Pe sensul Sebes - Turda sunt mai putine deschideri cu tablier metalic (3 fata de 5 pe sensul opus).

klax187

Observ ca nu sunt in santier grinzi de beton. Se vor ridica doar cele metalice?

archaeus

Sunt o suta si ceva de grinzi de beton in santier. Mai uita-te la filmari.

StefanCelMare

Lotul 1 e ca și cum ai comandat o Pizza și ai primit un covrig.
Cine nu pricepe, vede un covrig frumos.
Dar ce frumos e, sigur e gata totul curând.
Cine pricepe, vede găurile și lipsurile. Ar trebui să fie Pizza, nu covrig.
Până astupă găurile, nu are sens să vorbim.
Iar la ritmul Pizza, asta poate dura ani buni.
Atât lotul 1 cât și lotul 2 sunt combinația perfectă de delăsare sudică (Pizza, Aktor) și management Românesc (a la CNAIR).
Loturile astea sunt ca lotul UMB de la dealul liliecilor, dar fără constructor local, care să mai poată fi motivat / tras de urechi.
Altfel spus, cum o da Domnu'.
Cândva or fi gata. Pe mine nu mă mai extaziază nici măcar mobilizarea de la Alba Nord.
Pun pariu cu oricine că @Pizza poate lălăi lotul încă 2-3 ani.

Europiu

@klax187: doar 6 pagini mai în spate trebuia să mergi. Detalii direct de la cei implicați.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

klax187

@Europiu, mersi mult.
Mi-a scapat informatia cu grinzile de beton  :D
Quotegrinzile de beton , dupa data de 12 cand e estimarea de finalizare a grinzilor metalice
Si m-am asteptat sa fie depozitate in zona nodului.