Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

cutter

S-a amînat cu 5 zile termenul de depunere a ofertelor pentru autostrada Sebeș-Turda. Noul termen este 17 septembrie.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/INFORMARE%20Prelungire%20termen%20depunere%20Sebes-Turda%2008.08.2013.pdf

SILVIUFG

#196
Hai ca 5 zile nu sunt un capat de tara!!! Sa nu fie mai multe, ca ne putem astepta la orice. Dar in comparatie cu ,,sperietoarea" aia cu 45 de zile... E foarte bine. Sper sa treaca mai repede decat in late cazuri de toate etapele anterioare semnarii contractelor.

Admin note: nu era necesar sa dai quote, poti scrie direct comentariul cand dai replica la mesajul anterior.

MHN

Quote from: Archi on August 06, 2013, 11:43:17 AM
Eu nu inteleg dece aceste termene sunt atat de flexibile. Logic ar fi ca odata pus termenul, acesta sa nu fie prelungit din cauza faptului ca unele firme sunt mai "lenese". :bash: Daca nu termina documentatia la timp, nu mai participa la licitatie! Simplu!  Astfel s-ar invata minte sa respecte termenele. (macar cele de depunere a ofertelor daca nu cumva, din intamplare, l-ar respecta si pe cel de executie)
Flexibilitatea la care te referi este direct proportionala cu numarul de participanti la procedura care cer (oficial sau neoficial) extensia de termen, caci interesul achizitorului este sa existe concurenta, mai ales din punct de vedere financiar.
Adica daca numarul de cereri este mare, creste riscul ca unii dintre participanti sa se retraga, sau ca daca totusi depun toti oferta, valorile sa nu fie competitive ci sa includa multe marje de risc.
Neoficial, multi dintre competitori "vorbesc" intre ei inainte de depunerea ofertelor, astfel ca un achizitor foarte bun ia in calcul multe aspecte atunci cand decide o extensie de termen.

alecu26

de exemplu la centura TG Mures pentur un rahat de drum de 11 km lungime pe doua benzi (cateva zeci de milioane de euro maxim) valoare....s-au cerut 180 (o suta opt zeci) de clarificari. Si erau un proiect FIDIC ROSU cu proiect finalizat si in care orice executi se plateste fara discutii.

Acest proiect, facut in mult mai mare viteza, si de autostrada, si cu poduri care vor deveni recorduri pentru Romania....sa ne rugam la toti sfinti sa ramana 17 Sept. Si sa ne rugam sa reuseasca sa semneze pana pe 31 Dec....
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tigrel58

Nu trageti in pianist, ca iar s-a amanat deschiderea ofertelor, noul termen 2 OCTOMBRIE ora 10.
Si uite-asa, incet-incet, vine Craciunul....

tonică

ceea ce e un lucru bun, abia ce sarbatorim iara.. :lol:
nu insa pana sa treaca 1 decembrie, ziua inaugurarilor...

Altfel spus am citit pe undeva pe ssc cum ca indicativul acestei autostrazi ar fi A10. Stie cineva mai multe despre asta? Nu de alta dar ca sa nu mai par iar asa uimit cand voi afla abia la finaluz constructiei ei vazand semnele de circulatie ( precum pe A6 )...

dorum

#201
...astia sigur sunt UMB-ul :) :)...extras din clarificarea nr.6 intrebarea 14

[color=orange]In Fisa de date, Capitolul III.2.3. a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala - Capacitatea tehnica - Cerinţa 3, se menţionează:
"Pentru fiecare lot in parte, ofertantul trebuie sa faca dovada ca deţine sau are drept de folosinţa asupra următoarele echipamente/ utilaje;
- Staţie asfalt - 1 buc,
- Laborator autorizat (de minim gradul II) cu profite corespunzătoare (...,.)- 1 buc.
- Autobasculante - 30 buc.
- Excavatoare - 3 buc.
- Eşalon asfalt - Repartizator asfalt - 1 buc.
- Eşalon asfalt - Compactor asfalt - 3 buc."
2. Certificate/documente edificatoare care probează /confirma îndeplinirea cerinţelor de calificare si anume: - documente/angajamente care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinţa pe întreaga durata de implementare a contractului pentru echipamentele/ utilajele prezentate, tipul echipamentului/ utilajului, producătorul si modelul echipamentului/ utilajului, seria si numărul echipamentului/ utilajului.
a) in cazul in participării la toate cele 4 loturi va rugam sa precizaţi daca este necesar sa prezentam un număr de 4 laboratoare autorizate, având in vedere ca un
singur laborator poate fi folosit pentru toate cele 4 loturi;
b) va rugam sa confirmaţi ca pentru dovada dreptului de folosinţa asupra laboratorului se pot prezenta contracte/precontracte de prestări servicii;
c) va rugam sa precizaţi daca in afara documentelor de deţinere sau drept de folosinţa este necesara prezentarea si altor documente suport.
[/b]
[/color]

dorum

#202
Intrebare pt alecu26...ce inseamna acest ""dever""? ms :)

Pentru Lotul 2:
In conformitate cu normativul PD - 162 "pe poduri, pasaje si viaducte (in zonele unde de regula se produce polei) se recomanda ca deverul maxim sa nu depăşească 5%". Pe Lotul 2, podul peste râul Mures (km 40+200) este amplasat pe o curba cu R-800m. Pentru viteza de proiectare de 120 km/h deverul este de 6%. Pentru deverul de 5% rezulta o viteza de 100 km/h. Pentru a proiecta aceasta zona la viteza de 120 km/h este necesara modificarea traseului in plan. Acest lucru presupune exproprieri suplimentare in zona amintita mai sus.
Având in vedere pct. 3.2.3. din Caietul de Sarcini in care "sunt specificate in mod expres ca Cerinţe Obligatorii traseul propus la nivel de Studiu de Fezabilitate, se accepta pe aceasta zona viteza de 100 km/h sau nu se respecta recomandarea din PD -162 referitoare la dever ?
Va rugam clarificaţi.

Raspuns 21
Pe lotul 2, la km 40+200 pe pod, se va limita viteza la 100km/h si deverul pe pod va fi de 5%.

ciprebbe

^^^ Deverul corespunde înclinaţiei profilului transversal al drumului către partea interioară a unei curbe.
Acesta diminuează uşor aderenţa necesară pentru a contracara forţa centrifugă şi contribuie la confortul ocupanţilor.
Viteza maximă la care un vehicul poate circula întro curbă creşte cu deverul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

#204
aha...ms ms...deci se pare ca podurile peste Mures de pe lot2 si lot3 vor avea limitari la 100...na, acu' asta e! :)...acceptam si asa :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

la primul citat, ala cu umb-ul nu exista si raspuns? Banuiesc ca cele scrise acolo sunt si motivele pt care a pierdut umb-ul loturile 2 si 3, sau unele dintre ele, nu?

dorum

exista, da nu l-am mai preluat ca e f. lung...in principiu se cere ca cei care liciteaza pe toate loturile sa aiba din fiecare cate 4x chestii...

alecu26

Chestia cu deverul e o poveste lunga si exista doar in normativele romanesti. In mod normal cand exista polei...intervii imediat sau opresti circulatia. Sa mai discutat chestiunea asta la podurile din nodurile agigea.
Cu privire la statii...exact aceasi cerinta si obligativitate exista si la lugoj deva...deci umb daca ia toate loturile nu face mari economii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

pai despre lugoj-deva e vorba din ce am inteles.
Acum intreb si eu ca nepriceputul. Nu e totusi o diferenta intre " a avea drept de folosinta" de ex. a unei statii de asfalt si a o folosi practic? Adica nu poti de ex. doar fictiv sa prezinti 4 astfel de statii dar in realitate sa folosesti doar una, astfel facand economia despre care se tot discuta?
Si o a doua intrebare...Cum de au castigat firme cu astfel de conditii insa mai apoi au subsubcontractat intr-asa fel incat nici macar masina inginerului nu era proprietatea firmei castigatoare?
Si o a treia dilema, tot ca din partea unui neavenit intr-ale constructiilor ori ale fauritorilor de drumuri: Nu-i prea putin sa ceri unei firme care liciteaza pt un lot de, sa zicem, 25 km pe dealuri, DOAR (minim) 3 excavatoare, 3 compactoare si un singur repartizator asfalt fara ca acestuia sa i se precizeze macar dimensiunile. Adica pot fi si repartizatoare de asfalt pt trotuare de ex., nu?...  O:-)