Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

După experiența devierii actuale DN1 care s-a crăpat/surpat de câteva ori, oare câte zile să îi dăm acestei bretele până să apară craterele?

raulbogdan23

Nu pot sa nu remarc acelasi stil de lucru a la pizzaboys, bidoane de plastic pentru a separa iesirea si intrarea pe bretea, separare dintre cele 2 intrari (din sensul giratoriu si de pe centura) cu o forma geometrica desenata.

Cred ca puteau termina toata conexiunea la sensul giratoriu acum, fara sa fie nevoiti sa mai revina.





Powered by API/PUM imgur uploader

ddfab

^stai sa vezi daca le rezista asfaltul, la ce trafic va fi pe acolo... probabil vor reveni sa refaca asfaltul, fiindca la graba cu care lucreaza pizza, vom circula prin deviere mult si bine, acum in perioada de vara, cu zile  de canicula... nu vad sa reziste prea mult.

horatiu.cosma

^^
Nu, nu puteau termina conexiunea cu giratoriul acum. Acolo vine modificată întreaga intersecție, giratoriul construit din nou cu 2 benzi în loc de una. Și Pizzarotti nu are niciun interes să se circule pe lucrarea lor fără să fie recepționată. Așa că acest giratoriu, celălalt de la Alba Nord, cel de la Alba Sud vor fi gata ultimele, înainte de inaugurare.

raulbogdan23

Am inteles @horatiu.cosma mersi de clarificari.
Am incercat sa caut o plansa cu nodul ca sa vad daca asta e forma finala dar nu am gasit pe forum. Tot ce am gasit e planul cu structura autostrazii si bretele spre sens dar se termina chiar inainte de sens in plansa.

Ca o comparatie le-a luat 2 luni sa termine bretele pentru devierea temporara a traficului. (2 luni de cand am inceput sa astearna balast stabilizat)

12.05.2020



15.07.2020






Powered by API/PUM imgur uploader

elphax

benzile sunt destul de late, dar cum au spus colegii in timp se vor strica marginile, in functie si de cat e de bine compactat pietrisul si asfaltul acolo. sa speram ca nu dureaza mult situatia.

se vede progres si la cei 2 stalpi/pile dar foarte interesant mi se pare ca stalpii aia sunt goi pe interior, sau nu vad eu bine ?

horatiu.cosma


danutzu_1069

Nu numai pilele alea sunt goale ci toate din nodul asta si altele asemanatoare...
Daca la o pila care are un diametru exterior mare, vezi o gaura... atunci acea pila este goala pe dinauntru.

Cel putin in mecanica se stie ca o teava este mai rezistenta la incovoiere decat o bara..

grig73

Iertati-mi nelamurirea, dar cei de la Toskana Garten cum vor avea acces dupa inaugurare?

dancosta

Quote from: disney on May 29, 2020, 03:23:03 AM
In Ianuarie am adresat intrebarile de mai jos la MT si inca nu am primit raspuns, dar am uitat sa fac reclamatie administrativa si a expirat timpul in care puteam face.
Quote
Pentru fiecare din proiectele
- "Proiectare si Executie autostrada Sebes - Turda lot 1" (antreprenor Impresa Pizzarotti)
si
- "Proiectare si Executie autostrada Sebes - Turda lot 2" (antreprenor Aktor):
1) Va rog sa precizati stadiul actual fizic si financiar si termenul asumat la ora actuala de antreprenor pentru finalizarea lucrarilor.
2) Va rog sa enumerati data si numarul de inregistrare al tuturor certificatelor interimare de plata trimise de antreprenor catre inginerul care asigura supervizarea lucrarilor, sa precizati suma mentionata in fiecare certificat interimar de plata, precum si data si numarul raspunsului inginerului pentru fiecare certificat de plata primit spre aprobare in parte.
3) Va rog sa enumerati toate ordinele de plata emise pina acum de CNAIR pe numele antreprenorului, precizind pentru fiecare ordin de plata data si numarul lui, precum si suma mentionata in fiecare ordin de plata.
4) Va rog sa enumerati toate ordinele de plata emise pina acum de CNAIR pe numele oricarui subcontractor si/sau tert sustinator al antreprenorului implicat in acest proiect, precizind pentru fiecare ordin de plata data si numarul lui, numele subcontractorului si/sau tertului sustinator pentru care s-a emis ordinul de plata, precum si suma mentionata in fiecare ordin de plata.
5) Va rog sa imi puneti la dispozitie prin e-mail in format electronic editabil, varianta actuala a graficului de executie actualizat de antreprenor.
Cine trimite din nou intrebarile?

Am trimis, dar nu au dat nici un raspuns concludent.


Pur si simplu isi bat joc de noi, dar trebuie sa ne organizam. Ma gandesc sa trimitem multi dar doar o singura intrebare. Sa ii bombardam macar cu mesaje.

cfdp

Toskana rampa pe langa zidul cornier ce va sustine rambleul cu acces dinspre Cluj in coborare spre ei.


tonică

eu cred ca devierii la Alba Nord ii va da drumul asa cum e acum, pentru o prima etapa, urmand ca cu cele 3 utilaje din dotare sa termine terasamentul podului dinspre Alba Iulia. Abia in a doua faza vor devia si pentru sensul opus, asa cum am desenat stangaci pe imaginea atasata. Intr-acest fel cei de la toskana garten nu vor avea de suferit, in a doua etapa se va putea ajunge la ei pe drumul vechi.

Cand va fi insa a doua faza e cu un maaare semn de intrebare...




Powered by API/PUM imgur uploader

Bogdan_Cluj

Oare nu poate API sau Alin sa afle "pe surse", oare chiar nu se vrea deschiderea in 2020 pe bretelele scurte de la Sebes pana la Alba Sud?

Ca vad ca in puncte critice nu lucreaza nimic, lucreaza parca intentionat oriunde numa pe acest sector nu.

Mi se pare o sinucidere politica ca guvernul sa nu insiste pe o deschidere partiala inainte de alegerile din aceasta toamna. Eram dispus sa fac pariu (pe bani) ca vor impinge pt o asemenea deschidere, dar din ce vad in teren ...

voicul

Pai guvernul deschide tot lotul, de ce ar deschide pe bretele scurte cand pot mai mult (din vorbe)?

Cum ar suna: desi deschidem tot lotul, insistam sa se deschida mai putin din lot pana la final de an!  :lol:

Ar bulversa pe cetateanul cinstit cu asa declaratii.