Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

era aur curat orice deschidere partiala...in zona se circula dezastruos,aproape la orice ora si chiar si cu rosturi bune de dilatatie la podul peste Mures

din pacate,in ciuda vorbelor goale vedem acelasi "respect" fata de cetatean,fata de confortul si mai ales siguranta lui
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jaston

Ar fi ceva daca anul acesta Pizzaroti s ar concentra pe portiunea Sebes - Alba Sud (care este cea mai critica). Centura Albei ajuta mult, pana se finalizeaza restul lotului. Cel mai probabil, anul viitor.

zuma80

Pentru dare in trafic Sebes (bretele scurte) si Alba Sud este nevoie si de supratraversarea A1 de la Lancram ce se termina in giratoriul Sebes sau doar breteaua ce pleaca din giratoriul Lancram?
Pentru A6!

ciprebbe

Trebuie si aia. Poate fi finalizata in max 3 luni daca se vrea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

Cred că problema e că Pizza susțin în continuare că termină tot. Dacă nu ar exista această iluzie ( cred că ei știu bine că nu e adevărat, dar se pare că ministerul o înghite) presupun că le-ar putea impune cumva să se concentreze pe deschiderea parțială. Ba chiar eu cred că ar fi posibil, deblocându-se problema de la Alba-Iulia Nord, să se deschidă tot lotul, exclusiv interconectarea de la Sebeș. Însă câtă vreme ministerul așteaptă finalizarea anul ăsta, asta n-are cum să se întămple. Bine, mie mi se par exasperanți cu diversele mărunțișuri gen țevi de apă și ziduri de gabioane, o să ajungă să termine viaductele și tot o să mai numere pietrele pentru gabioane :)

luc

#19235
API și noi aici, milităm de multișor timp pentru deschiderea parțială Sebeș (bretele scurte) - Alba Iulia Sud, lucru perfect realizabil dacă este voință... Este o gură de oxigen pentru traficul din zonă.
Întrebare: La cel mai înalt nivel în CNAIR se cunoaște această posibilitate? Că SF-urile cu dat în folosință tot lotul anul acesta încep și ei să nu le mai spună/creadă. Evident trebuie motivați ulterior și italienii, dar primul pas este conștientizarea în zona de decizie.

Ionut

#19236
Tin minte ca am zis de deschiderea parțială pe ST1 pe bretelele scurte în 2018 la o întâlnire CM POIM cand era neaga DG CNAIR și scarlat era DG Adjunct. Chiar lui scarlat i-am zis. Ce a promis? Citez din memorie: "vom vedea, vom lua în considerare propunerea". Ce s-a întâmplat stiti cu totii. Adică nimic.

2018! Ce vremuri...

luc

Corect, de la vechea conducere nu aveam prea mari așteptări, dar doamna Ioniță știe? Pentru că din câte îmi amintesc la o întrebare din partea presei de acum ceva timp a dat un răspuns evaziv...

Zic, pentru că încă este timpul fizic necesar pentru deschiderea parțială până la final de an dacă încep să se miște roțile...

Ionut

Stie, i-am spus și eu o dată direct...

voicul

Pai e de inteles ca nu s-a facut nimic: autostrada se deschidea in 2018, 2019, 2020 si probail (mai nou) 2021.
De ce sa dai partial in folosinta cand o deschizi pe toata? 
:puke:

Chiar sa vrea CNAIR (ceea ce nu cred sa doreasca prea mult), probabil nu o sa vrea Pizza. La nodul Sebes pierd o gramada de bani pe inompetenta lor, deci de ce ar darui lucruri gratuite?

Teo

Da, traficul este de coșmar între Sebes și Alba.

Apropo de mărunțișuri care trebuie finalizate înainte de orice deschidere, fie ea și parțiala, ieri de dimineața se turna beton la subtraversarea DN ului de la LukOil Lancrăm. Păreau lucrări destul de pretențioase, erau ingineri care le supravegheau.

alexV

In sustinerea celor zise de Florin pe pagina precedenta, 2000 tone pe zi e si tinta si graficul de lucrari la Aktor. Tinand cont de cantitatea de asfalt ramasa de asternut pe lotul 2, nici macar teoretic nu se poate finaliza asfaltarea in anul acesta. Pana acum nu si-au atins tinta la asfalt, dar avem semne bune ca o vor face. E un progres, si darea in trafic a tronsonului la jumatea anului 2021 e realizabila.

Podul construit de Retter la traversarea CF de la Teius era inca din primavara pe drumul critic. Ori situatia nu a fost deblocata inca, in sensul ca lucrul efectiv la pod nu a fost reluat. In concluzie, podul peste CF NU poate fi nici el finalizat anul asta. Speram tot in vara 2021.

Ce e mai sus e scenariul pozitiv. Orice alte blocaje financiare, tehnice ori birocratice vor amana darea in trafic, bineinteles.


AlinC


florin74

Maine fac testele de malaxare si retete la statia de asfalt adusa de Casuneanu pentru Aktor.
Posibil de miercuri sa intra in paine. Vreme buna cateva zile de miercuri. Sa aiba spor. :lol: