Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Dragos_R

Acum intr-adevar se explica de ce nu au miscat ce atata vreme nimic legat de ridicari la Nod Sebes. Multumim de informatie. Asteptam cu nerabdare sa soseasca si sa se apuce si de etapa asta.

ciprebbe

Despre ce chinezari de reazeme e vorba?
China? reazeme? astia cauta motive de lalaiala?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

archaeus

Si betonul pt pila de langa DN tot din China il asteapta? Sau ferul? Pietrele de la Oarda?

Stefan01

#19158
@ Cipy
Sunt acele sisteme antivibratii pe care se aseaza grinzile la poduri.

Uite doua poze realizate de Daniel_I la podul peste raul Ampoi.




Sub denumirea producatorului Hirun, scrie Wuhan China. Acum e destul de cunoscut orasul acela.

Edit : acest sistem este intre cuzinet si grinda.

carutasul


elphax

atunci e clar - de aia nu se grabeau cu ultimele pile si sta lansatorul linisitit la plaja. dar nici restul de lucrari nu sunt destul de avansatae incat ca sa zici ca dupa ce urca grinzile sunt aproape gata

Stefan01

#19161
Daca stirea ca Pizzanocchio asteapta dupa acele sisteme anivibratie este adevarata, atunci e de rasu-plansu. Va rog sa luati in calcul urmatoarele aspecte :

1. Urmarind mersul lucrarilor pe acest lot, Pizzanocchio nu a montat un singur element de acest tip inainte de aprobarea proiectului la nodul Sebes. De ce ? Simplu. Nu aveau pilele construite.
2. Sunt cativa ani buni ( 3 si ) de cand le-a fost aprobat proiectul la nodul Sebes.
3. Aceste elemente au fost montate pentru prima oara pe acest lot in anul 2017 spre sfarsit sau in 2018, dupa ce le-a fost aprobat proiectul pe sectiunea C (Nodul Rutier Sebes).

Tinand cont de cele spuse mai sus, ce constructor de talie internationala, care se respecta, ar cumpara aceste elemente cu taraita ? Pe bune acum ... sigur nu cred ca e o suma intr-atat de mare incat sa-i incurce la cashflow nepunandu-le in opera pentru a fi decontate pentru X luni de zile, plus ca deja aveau predictibilitate. Proiectul era deja aprobat si stiau exact de cate elemente au nevoie. Si inca ceva ... ca e vorba de comert si bani cu siguranta obtineau un pret mai bun daca achizitionau mai multe elemente, adica toate cate aveau nevoie. Ca doar nu au plasat comanda acum cativa ani si e in standby pana acum.

horatiu.cosma

Prin 2017 povestea Carreta cum anticipează el toate etapele viitoare ale șantierului și se aprovizionează cu materiale necesare în avans, să nu ajungă să aibă blocaje în derularea proiectului  :lol: :lol: :lol:.

naivu

Mi se pare, si sper sa n-am dreptate, ca la Pizza nu este "nu pot" este "nu vreau" si ca vor tergiversa predarea ST1 cat pot fara sa plateasca penalizari (adica 2 ani de la relocarea ultimei utilitati de pe santier; LEA de la AlbaIuliaN inca nu a fost relocata)

Stefan01

Trist Horatiu. Trist. Apropo ... iti mai aduci aminte cand ne povestea ca dealul de la Alba Iulia Nord va tine si nu e nevoie de forari ?  :lol:

florin74

Da. Adica Aktor pe acelasi deal au bagat 2 sau chiar 3 randuri, la o panta mai mica, si ei scapau fara.... Din categoria porcul zburator. :lol:

AlinC


AlinC


AlinC

ST1, gabioanele demolate de la Oarda:


AlinC

ST1, pod Mures, Alba Iulia Sud, Oarda: