Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paulmare

^ sau grilele de armatura - poate ca nu le-au montat cate si cum trebuie, si cand au compactat un strat nou de umplutura, cel de jos a alunecat
sau poate umplutura nu e ok, la lilieci a carat UMB la greu zgura de furnal
sau poate au problema lui comsa de pe ld3 - mai ales ca a fost o luna foarte ploioasa, si se scufunda terasamentul in aluviunile din lunca muresului
O sa vedem ce lucrari fac acuma sa remedieze, suntem cu "ochii" dronei lui alinc pe ei :)


elphax

probabil o combinatie - dimensiuni/unghiuri prost alese, material slab poate prea putin compactat din lipsa de experienta, plus nivelul extrem de apa de ploaie posibil sa fi cauzat o deformare/deteriorare

adiarc

#19142
vina o au si cei care aproba astfel de optimizari...cum sa aprobi viaduct...apoi un gol de 50 M apoi iara viaduct si iara gol de cateva sute de M,in albia MAJORA a Muresului?....zona care a fost si va fii inundata...pt ca asta si este rolul ei...de a permite o refulare "controlată"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Nu am inteles despre ce vorbiti mai sus despre lucrarile Comsa pe LD3 sau despre Pizzaroti dar va asigur ca zona unde face Pizzaroti zidul de gabioane nu e deloc lunca nici macar lunca Muresului. O sa trec astazi pe acolo sa vad daca si cum remediaza problema.
On The Road

voicul

Situatia mi se pare simpla: nu a iesit din prima. Nu e primul constructor si nici ultimul care o sa aiba probleme de genul asta.

Pe de alta parte nu stiu cum doar la Pizza (nu i-a iesit nici primul strat de asfalt pe DN1 la AB N) si Aktor se intampla cele mai multe probleme.

horatiu.cosma

Au primit neconformitate pentru că nu au respectat tehnologia de execuție (au încercat să grăbească procesul și au pus în unele zone cu buldo piatra în loc de manual) și nici dimensiunea la piatra spartă.

dragos76

^^^
"Leneșul mai mult aleargă, scumpul mai mult păgubește"

dorum

acu s-a dus dracului tot... trebuie scos si terasamentul si luat de la 0
IDIOTI :(

AlinC


Teo

Ieri și azi s-a lucrat la accesul bretelei nodului Alba Iulia Sud în centura ocolitoare. E adus terasamentul la nivel.

alecu26

relativ la acele gabioane, pe mine ma ingrijoreaza acea piatra. La cat e de alba, poate fi doar ceva din genul calcaros. Si calcarul NICIODATA nu are rezistenta la inghet dezghet ceruta. Basca ca e o zona in care ajunge clor si sare din aer, in timpul iernii.

Piatra nu cred ca a fost pusa manual 100% nici de catre UMB. Avem zeci de filmari la lilieci.

In mod normal, pui piatra din fata manual, o cladesti ca pe caramizi...si dupa aia in spate o pui cu buldo si cu multa grija.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mircea

În tot nodul singura mișcare observabilă e la pila din Sebeș, dar și aia palidă. Se conturează din ce în ce mai clar 2022 pentru finalizarea ST1...

survola

Sunt atâtea puncte în care sunt lucrări importante de făcut, dar parcă nici 2022 nu aș zice.

Europiu

^^ Ei, timid, așa, și pe breteaua A1 vest -> A10...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pentium10

Pizzarotti sta la Nodul Sebes pentru ca nu are reazeme in stoc, si abia acuma au dat drumul din China la transport.
Doar dupa august se poate vorbi de ceva ridicari, in principiu primele semne ar fi la cele metalice peste A1.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures