Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aiud.dan

#18735
E vina constructorului si a beneficiarului.



paulmare

^ la lucrari de importanta unui pod de autostrada unde sunt rosturile de lucru si ordinea in care se toarna - sunt parte din proiect,
AlinC multumim de efort, meritau alti executanti (si lotul lui pizza, si alti proiectanti) bucatile astea doua din A10

Goldmund

Ai dreptate, paulmare,
A10 este cea mai importanta veriga intre A1 si A3 - cele mai lungi si importante autostrazi din Romania - si trebuia sa aiba parte de cei mai seriosi constructori cunoscuti din tara si strainatate.....

Teo

De dimineață erau vizibile lucrări la terasamentele bretelei de acces în centura Alba Iulia, dinspre nodul Alba Iulia Sud.

prd.marius

Nu pot sa nu observ totusi cat de urat arata santierul pe lotul Aktor, fata de Pizza (a nu se intelege ca tin cu cei din urma).

In alta ordine de idei, nu mai fusesem de mult pe A10.
Din pacate si loturile date nu de mult in folosinta incep sa arate slabiciuni.

Pe lotul 4, trambulina de la coborare spre Aiud (dinspre Turda), este din ce in ce mai pronuntata. (nu stiu cum ii zice zonei respective, sau viaductului)
Evident, au rezolvat-o cu un indicator de viteza (100 km/h max).

Ma gandesc ca lotul e in garantie, ar trebui rezolvata acea problema, dar vad ca persista de anul trecut si nimeni nimic.

Are cineva detalii de ce nu se ia nicio masura cu acea trambulina? Multumesc.

Ionut

^ Se așteaptă consumarea tasarilor și apoi se intervine.

ciprebbe

A fost notificat constructorul Porr, se sta dupa avizul IGPR.
Nu e doar acea trambulina in notificare.
Sa vedem cand vor incepe lucrarile in garantie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ddfab

au inceput timid sa armeze pilele de langa CF, pentru viaductul de la nodul Alba Nord. mai au de ridicat cate un segment/pila, apoi sustinerea pentru tablier.

bbogdan8

#18743
Cateva lucruri observate astazi ( si fotografiate din mers) :
1.Au inchis breteaua din sensul giratoriu ( Sos de centura - Cluj ) astfel ca tot traficul pe directia respectiva intra acum prin sensul giratoriu.
2. Ridica in continuare terasamentul pentru viitoare bretea de acces pe autostrada spre Sebes
3. Au adus o masinarie care bordurile laterale( multumesc Daniel_I )
4. Au deblocat si betonat portiunea pe care probabil o sa devieze traficul (pentru a putea lucra la supratraversarea de la AB Nord)

In alta ordine de idei, nu am mai vazut de cateva zile muncitorii care lucrau la supratraversarea de la AB Nord. In schimb sunt mai multi muncitori care lucreaza la pasajul de peste calea ferata ( in ambele capete )



































Powered by API/PUM imgur uploader

dragos76

Legat de tasări, și pe lotul 3 mi se par că apar niște trambuline la pasajele peste CF și peste DN de lângă Decea. Nu la fel de mari ca cea de pe lotul 4, e drept.

rota

Oţelul produs la Liberty Galaţi merge în construcţia podurilor folosite într-un segment al autostrăzii Sebeş-Turda, proiect de 420 mil. euro

Oţelul a fost contractat de AKTOR, co-antreprenorul general al lucrării şi este utilizat de compania Retter, cea care construieşte podurile şi alte elemente de suprastructură, transmit oficialii Liberty Galaţi. Sursa

AlinC

ST2, asfaltari in zona Santimbru:


alexa_adrian2001

Multumim Alin,
imi era dor sa mai vad niste video uri de pe A10 chiar daca constructorii nu se misca la fel de repede ca alti constructori din tara noastra.

Teo

Se continuau lucrările la breteaua de acces în șoseaua de centură, dinspre nodul Alba Iulia Sud.

Cât de plauzibilă e o deschidere parțială, pe bretele scurte, anul acesta, ca să decongestioneze traficul dintre Sebeș și Alba? practic dacă se termină nodul Alba Iulia Sud, aceasta devine posibilă, sau?

udar

^^^
daca se doreste se poate deschide anul acesta fara probleme pe bretelele scurte .....doar daca se vrea !!!