Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Si alea două schimburi? :troll:
Bă, nu mai mâncati c****!

Stefan01

#18316
Ma bucur ca :
- doamna Ionita s-a exprimat mai aproape de varianta corecta atunci cand a pomenit de "... stalpilor electrici ..." (facea referire la stalpii de electricitate 110 kV de la Alba Iulia Nord.). Corect se spune stalpi de electricitate, stalpi pentru transportul energiei electrice (cand vorbim de inalta tensiune) sau stalpi pentru distributia energiei electrice (cand vorbim de medie sau joasa tensiune), alta varianta de exprimare ar fi stalpi de IT (inalta tensiune), MT (medie tensiune) sau JT (joasa tensiune). Este gresita exprimarea "stalpi de curent". O mica adaugare la ceea ce am spus : nu mergeti sa platiti factura de curent, ci mergeti sa platiti factura de energie electrica.

- intr-un mod diplomat, doamna Ionita i-a servit-o la Pizzanocchio: "... Pentru ca-l asteapta de foarte multi ani (obiectivul A10) si evident ca nu mai exista incredere."

Ionut are mare dreptate cand spune sa nu mai credem (eu nu mai cred de ani buni) in povestea cu cele 2 schimburi. De aceea am si rarit fotoreportajele pentru ca mi s-a acrit de minciunile spuse si de stilul de lucru.

alinuttt

#18317
N-am mai văzut niciodată atâtea excavatoare la debleul de la Sântimbru care se vede în fundalul videoului cu Orban pe l2.
Oricum, mi se pare dezgustătoare mobilizarea asta de forțe în locul vizitei demnitarului. Tehnic nu-i ok deloc ce fac când mută finisorul dintr-o parte în alta pentru vizitele oficiale, ca să nu mai vorbesc pe plan moral.

carutasul

poate tocmai asta merită pozat, mâine cu locul pustiu, că o să ajungă în presă și după aia și sub ochii ministrului, măcar n-o să mai poată zice că n-a știut.

razvan96

In ce bataie de joc i-a raspuns Bode lui Retter care a ridicat a mia oara aceeasi problema valida.

toma

Cantatorii lui Ceausescu au fost copii mici pe linga imbarliga-manii astia de acum. Vom vedea in zilele ce urmeaza.

TibiV

Omul de la Retter a zis ca au de primit 25 de milioane... Nu-i de colo...

Interesanta diferenta tonului folosit de Mariana Ionita cu cei de la Porr pe A1 si cu Pizzaboi pe ST1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alinuttt

Aceleași termene fanteziste pe care le-am auzit an de an pe ST1 și 2. Nicio diferență între foștii și actualii în privința lucrărilor de infrastructură. E dezamăgitor, foarte dezamăgitor să vezi că toată vizita asta în loc să fie constructivă este.. să ne facem că muncim.
Niciun cuvânt despre relocarea DN la Alba nord, nicio vorbă despre faptul că tehnic n-ai cum să dai în trafic ambele loturi până în noiembrie 2020.
Atenție la Retter, au tras un semnal de alarmă destul de clar. Au spus că nu sunt departe de momentul în care vor opri lucrările dacă bine am auzit în live, la un moment dat.

ladposta

scuze de intrebare, dar voi in care video l-ati auzit pe cel de la Retter?

alinuttt

#18325
Ultimul live de pe pagina CNAIR. La minutul 9.43 cel de la Retter spune că nu sunt foarte departe să oprească lucrările.

jaston

#18326

Bode ar trebui sa se implice mai activ, sa puna presiune pe Aktor sa-si plateasca la timp subcontractantii.

florin74

Sau poate CNAIR sa il accepte ca subcontractant oficial.
Se chinuie Retter de 1 an de zile. Ar iesi Aktor din schema,

vancouver

Eu vad lucrurile un pic diferit:

1. Mobilizarea Aktor si Pizzaroti este superioara la tot ceea ce am vazut anterior. Nu doar azi, ci si in zilele anterioare. +1
2. S-a atacat efectiv groapa de gunoi care parea incremenita. Asta are clar legatura si cu presiunea de la CNAIR / MT si automat interesul dat de oameni din administratia publica (interes egal cu zero pana acum). +1
3. S-a mentionat o cale de rezolvare pentru stalpii de curent de la Alba nord: o hotarare de guvern, care se da in 2 sapt. In sfarsit pare ca va fi taiat nodul gordian de acolo. E o diferenta fata de mainile in sold postate pana acum de catre toate partile, care cu totii aveau legea de partea lor. +1
4. Firmele se mobilizeaza suplimentar cand vin autoritatile centrale. Inseamna ca exista un respect sau o frica fata de acestea. +1
5. Se fac vizite dese pe santier de catre autoritati, se fac teleconferinte etc... Pur si simplu exista un interes continuu si asta se traduce prin presiune. +1 (acest +1 este in primul rand pentru doamna Ionita)
6. Se cer termene foarte stranse de la constructori. E IMPOSIBIL CA BENEFICIARUL SA ACCEPTE ALTCEVA. Chiar daca sunt nerealiste sau greu realizabile tehnic, ASA TREBUIE FACUT. +1

Sincer unele comentarii de mai jos mi se par cel putin nepotrivite. Nu poti sa critici orice si oricand si niciodata sa nu vezi nimic pozitiv. Atunci critica nu mai are nici o valoare.

Mie un singur lucru nu mi-a placut: ca nu este luata mai in serios problema Retter. Ei chiar merita laudati si ajutati.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AlinC

ST2, asfaltari la km 20 unde a fost Orban: