Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Pai nu a zis Caretta la vizita CNAIR 1000t asfalt pe zi?
Se pare ca de data asta i-au iesit vorbele.

Eu zic ca ne miscam binisor si aici si pe A1, A3 (fara Straco), A7 si DX12.
Pentru RO eu sunt chiar surprins de ritmul de lucrari.

paulmare

^ acolo nu fusese mica circoteca aktor - marcu ? cu aktor care nu le mai dadea voie sa ia material de umplutura etc

alinuttt

De ar lucra și la Oarda așa...
Totuși, nu înțeleg de ce tot mută finisorul dintr-o parte în alta și nu continuă în același sens cu balastul/asfaltarea?

ddfab

^ exact asta voiam si eu sa intreb... de ce pisici nu merg cu doua finisoare in paralel, pe acelasi sens? pun balastul apoi asfaltul... are cineva vre-o explicatie logica la acest mod de lucru?

Ionut

Sunteti haiosi cand încercați să găsiți logica inginereasca la pizzari.

Stefan01

Pe mine nu ma mira. Pizza style. Sunt curios cum o vor lalai atunci cand vor incepe lucrarile la hidroizolatiile podurilor. Cand or incepe ...
Cica finalizeaza anul acesta. Pai si faimosul personaj al lui Carlo Collodi e tot italian si numele incepe litera P.

Ionut

Pizzanochio! Asa sa le rămână numele. Încă pot deschide anul asta! 17 km. Pe bretelele scurte. Dar sa înceapă naibii o data sa lucreze! Dacă mai trag de timp o lună... E cam gata anul asta.

cfdp

nu am poze dar, astazi, la pasaj Santimbru Fabrica se ridica stalp de inalta pe partea stanga a autostrazii

Stefan01

 :lol: Asta-i Ionut ! BRAVO ! Chiar vroiam sa vad cine o sa faca aceasta asociere !  :lol:

Stefan01

Apropo de deschidere ... nu cred ca vor vor deschide anul acesta. Mai degraba Pizzarotti deshide o pizzerie. Merge si un teatru ca oricum isi joaca bine rolul. Va mai aduceti aminte cand zbura Cucul pe santier si i se puneau pe terasament oameni si ceva utilaje pentru a arata ca se lucreaza ? Plus ca nu trebuie sa mearga mult pentru a gasi aktorii.

Lasand gluma la o parte, de ce nu lucrati acolo unde aveti front de lucru ?


alinuttt

Nu vreau să fiu hater, apreciez că se lucrează, DAR
Nu ar fi fost logic să se înceapă din locul în care breteaua e paralelă cu DNul și până la supratraversarea DN, ca să se poată devia cât mai repede? Că bucata pe care au pus balast stabilizat  nu va fi folosită curând, pe când devierea e urgentă de făcut pentru a se putea executa rampele..

ladposta

pai poate ca o sa vina cu devierea pana in giratoriu

alinuttt

#18238
Nu se poate, intră în varianta de viteză a giratoriului. Trebuie modificat sensul giratoriu. Asta se face după deviere.

TudorM

Devierea din giratoriu e cea mai simpla si logica solutie, avand in vedere rampa lunga ce trebuie construita.