Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alinuttt

#18195
^
Realitatea tristă și frustrantă este că din noiembrie 2014(semnarea contractelor) și până astăzi, 11 mai 2020, NICIO structură de pe cei 41 de kilometri ai autostrăzii de pe loturile 1 și 2 n-a văzut hidroizolație și asfalt încă.

carutasul

De asta mă întrebam dacă trebuie să îl cheme pe Gigi Hidroizolatoru' să le facă pe toate o dată? Sau așteaptă să scadă prețul la bidoanele de maglavais? Parcă nu părea așa vreo filozofie....

pest1969

Intrebarea urmatoare ar fi cat timp le-ar lua sa puna hidroizolatia pe un  astfel de pod? Bine, cu un numar de muncitori decent, nu 2-3.
Nu par a se grabi si ma intreb care e planul agreat de ei cu CNAIR...

TibiV

In ultima filmare de la Oarda sunt 11 (unsprezece) muncitori la gabioanele alea (am derulat de 3 ori imaginile - 11 in mod sigur).
In filmarile precedente nu am numarat niciodata mai mult de 7 (sapte).
Ceea ce inseamna o crestere a "mobilizrii resurselor umane" cu peste 57% !!!! (zecimale, dar sunt peste 57).

Wow!!!
Zici ca sunt chinezi!!!,,,  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pest1969

Pai daca unu era la toaleta si sunt de fapt 12. iar datile trecute erau in medie vreo 6 putem spune ca si-au tinut promisiunea de a dubla mobilizarea...

Stefan01

#18200
^^
Dar ce te faci tu TibiV cand vezi, la sfarsitul ultimei filmari a lui AlinC (cea cu asternerea balastului stabilizat), ca muncitorii de la gabioane au disparut ?  :lol:
PS: Sper ca nu a filmat in timpul pauzei de masa.

voicul

Atata timp cat nu sunt dorinte pentru deschidere partiala ... totul e un foc de paie pe acest lot.
Desigur ca mai bine sa munceasca, dar tot 2021 ramane pentru tot lotul.


Daniel_I

Nu se lucreaza in 2 schimburi cum promite (minte) Careta, dar pot confirma ca echipele care asfalteaza si pun balast la Oarda, Sambata au lucrat pana la ora 19.00, deci problabil au program de 12 ore. La nodul Sebes cum s-a mai spus se betona si dupa ora 20.00. Tot e insuficient dar e mai mult decat nimic...
On The Road

dragos76

@voicul, nu chiar. Că și 2021 contează dacă e noiembrie sau dacă e mai. Dacă se trage cât de tare se poate acuma, și ai noroc și de o iarnă precum asta, atunci sunt șanse să termini mai devreme la anul. Eu sincer nici nu îmi fac iluzii pentru nici o deschidere parțială anul ăsta. Mai bine să fiu surprins plăcut.

SB76UFO

Daca cele 2 loturi o sa fie gata mai repede de 21.12.2021, eu le dau o lada de bere sau ce o bea, aviatiei (AlinC) si infanteriei (se stiu ei care).
"Prostia este eternă și invincibilă"

archaeus

De fiecare data cand vad filmarile cu podul peste Mures de la Oarda, stau si ma gandesc ce dracu au avut in cap cu pod - terasament - viaduct ...si nu pot sa imi dau seama! 11 insi la gabioane si cand te gandesti cati avea UMB la deal si cat le-a luat! Bine, era si mult mai inalt terasamentul dar totusi, cum poti sa dai termene din astea fanteziste cu zambetul pe buze, imi e peste puterile mele de intelegere.

adiarc

^optimizari pt cea mai ieftina si proasta solutie tehnica
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vasile.silion

#18207

M-am întrebat mereu, și nu mă rabd până nu pun întrebarea public aici: Nu era mai ușor de implementat la Oarda soluția unui viaduct în locul acelui terasament cu gabioane? Nu știu dacă era mai ieftin, dar putea fi gata deja, cred eu.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

voicul

Daca am retinut bine asa era proiectul initial. Deci ce vezi acum e optimizarea din cauza de bani.

udar

^^^
Nici nu mai aveau probleme cu terenul.....