Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Europiu

Multă lume aici îl căina pe cel cu grădina din umbra zidului. Pe mine parcă mai tare mă doare inima de cel cu casa de lângă. Locuit lângă ditamai rampa nu e chiar balsam la suflet.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alinuttt

Norocul lui că după finalizarea autostrăzii pe DN nu va fi trafic, iar zidul acela va veni ca un perete antifonic pt A10.

Morosanu

Eeeee norocul lui! Poate face ca familia de langa viaductul celalalt, se judeca cu statul, ia banii si isi muta (face) casa mai in spatele gradinii ca loc vad ca are in spate. Cel cu serele se pare ca a demontat tot.
Politica distruge tot ce atinge.

Europiu

^^ mai degrabă rezonator pentru sensul Turda-Alba...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

carutasul

pare interesantă devierea pe bretele și pe autostradă dar..... presupun că autostrada nu e la nivelul actual al DN-ului ci pare mai sus și se pune întrebarea cum faci culoarul de autostradă peste DN1 sub trafic :)

danutzu_1069

Nu este cu mult peste DN. Ce vezi sub pasaj, este material provizoriu pentru inaltarea macaralei. Urmeaza sa scoata materialul...

udar

^^^
Foarte simplu pleci de langa DN cu drumul provizoriu la cota lui .
Oricum acolo au bagat mult material pentru macara si trebuie scos.

djidji1975

Azi dimineață, la ora 8, erau pregătite utilaje pentru așternerea balastului stabilizant pe breteaua Turda - Alba Iulia din nodul Alba Iulia Nord.

ddfab

^confirm. utilajele sunt asezate in partea dinspre sensul giratoriu de la centura Alba Iulia.

ddfab

si cam asa vad muritorii de rand peisajul din zona paraul iovului...
















ddfab

iar pe lotul 2, continua cu stabilizatul in zona Oiejdea. au pornit de la podul peste valea Galzii, in spatele Transavia, iar acum au ajuns aproape de curba Oiejdea...









putin mai slabute calitativ... soarele...

carient

Autostrada trebuia să supratravereseze DN-ul, doar că nu mai sunt oameni cu autoritate, care să nu cedeze în fața firmelor străine, la presiunile cu ,,optimizările". Prea puțini din cei responsabili mai cugetă și se zbat, pentru interesele oamenilor, care mărginesc traseul autostrăzii, mai ales când aceștia, sunt fără putere de influență la autoritățile statului, măcar, că de fapt toți oamenii sunt, constituțional, egali unii față de alții.Zidul acela nu trebuia să fie în fața casei omului.

Cristian 74

Sunt așa de obișnuit ca băieții ăștia de la Pizzarotti să migălească așa, fără grabă, la autostrada asta încât, când am văzut pe structură "since 1910" am crezut că e anul în care au început construcția la ST1. Scuze, nu mi-am putut reține ironia.

cristi5

#18178
@carient

Alba Nord are o lunga istorie de discutii la proiectare. Si dificultatea se vede in solutia destul de complexa rezultata. Nu cred ca a impus Pizzarrotii mare branza (afara de ritmul obisnuit de lucru si pasivitate). Eu nu stiu se mari optimizari, poate stie @horatiu.cosma.

Dar in acele discutii cine a fost partener? Nu cumva reprezentanti statului care trebuiau sa se gandeasca la cetateni?

Hai sa lasam capitalistii care ne sug sangele. Primii pe care-i doare-n dos de oameni sunt angajatii statului. Ca dovada ca, asa cum spui, oamenii nu au nicio putere de a interveni.

florin74

#18179
Era prea mare diferenta de nivel ca sa urca autostrada peste DN. Ajungeau in varful dealului.... Sau plecau cu viaductul de mai devreme si il faceau mai inalt si mai lung. Costuri mult mai mari
Prostia a fost din SF.... Desi decent ar fi fost sa il expropieze si pe omul ala, sau macar sa primeasca o despagubire. Dar nu in Romania se va intampla asta...