Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Skynick

hai ca se explica intarzierea, au ateptat dupa bannerul ala pe care l-au prins de armatura.

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dr4qul4

Sper ca nu au dat-o in bara si pot sa remedieze.
Pare ca sta pe 3 puncte. Al 4-lea este in aer....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

udar

Cateva poze de la fata locului de la o sursa secreta


pentium10

#18154
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

GDPR

Se rezolva cu cateva lovituri de baros  :p


danutzu_1069

#18157
Ar fi fost interesant si un video la viteza mai mare.... Nici cu x2 nu se sezizeaza miscarea macaralei....
(acum nu merge redarea cu x2 pe youtube, fiind "premiera")
:cheers:

Probabil sunt colegi care se intreaba de ce colturile mai lungi s-au "asezat" inaintea celor scurte. Explicatia este simpla si tine de modul de legare a sarcini, dar si de forma geometrica a sarcinii...
Prinderea a fost sub forma de partrat pe cand forma sarcinii este un paralelogram... si inca este elastica. Astfel colturile care sunt mai departate de punctul de prindere "atarna" mai greu...  Nu pot sa zic ca i-a ajutat foarte mult, dar nici nu i-a incurcat.....
Cate doua puncte de supravegheat....
Si chiar daca nu este asezata la milimetru, se poate rezolva cu cricuri hidraulice si tirfor-uri...

Morosanu

Ati observat la inceputul filmarii ca acel stalp de la curent este inca in picioare (min 3 se vede in toata splendoarea lui). Dupa putin timp in momentul in care tablierul incepe sa fie ridicat de pe pozitie apare si stalpul indoit ...de cineva... :oops:  :-[ :lol:
Politica distruge tot ce atinge.

Europiu

#18159
^ Exact de stâlp voiam să zic și eu... pe la minutul 4 încă mai e, urmează cadru apropiat pe macara după care stâlpul nu mai e, probabil e și montajul la mijloc. Oricum, stâlpul ăla încă de la începutul filmării era dezbrăcat, așa că tot circul cu ridicarea cablurilor cu excavatorul putea fi evitat.

^^ Nu contest ce spui, danutzu_1069, dar exlicația mai potrivită e legată de momentul forței la capetele diagonalei mai lungi. Dreptunghiul (cum e prinderea) și paralelogramul au centrul de greutate în același loc (la distribuție uniformă de masă cum pare să fie și aici), la intersecția diagonalelor (punct care e și centru de simetrie, de inversie, mai exact).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

jaston

#18160
Danutz_1069 uite aici un videode la CNAIR la o viteza mai mare

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2530887410504656&id=1555709434689130&anchor_reactions=true&ref=m_notif&notif_t=watch_follower_video

PS: M-am ferit sa dau like la postare sa nu cumva sa creada cineva ca imi place CNAIR sau ceva... La comentarii mai "scap" cate un like...

Kimi


alinuttt

Singura care nu ar lua prea mult timp și alte expropieri.

Morosanu

#18163
Pai demult vorbim pe aici de aceasta solutie.
Politica distruge tot ce atinge.

voicul

Practica spune ca e foarte greu sa treaca 2 tiruri unul pe langa altul cand spatiul e proiectat pentru unul singur (adica o bretea de iesire/intrare).
Vedem curand cum se va circula.