Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

elphax

si celalalt utilaj niveleaza pamant pe terasament chiar acolo ? nu puteau sa lucreze mai departe putin ? sau inalta pentru macara ?

Telvanni

#18076
Am inteles, e corten.

TibiV

@AlinC,

o intrebare si doua observatii (a doua contine si o intrebare :) )
1. Q: Ce inseamna "PREMIERE" in stanga jos? Ai fost in direct sau eu am fost primul care a vizionat video-ul? Am mai vazut acest "PREMIERE" de vreo 2-3 ori, dar apoi nu a mai aparut, desi am revazut aceleasi filmari...
2. Obs: Mamaaaaa... Ce ambuteiaj este pe sensul spre Teius!...
3. Obs.: NU vad "placile" alea care se pun sub senilele "matahalei" pentru deplasare (cum au pus la ridicarea grinzilor la podul de la Radesti, unde macaraua s-a deplasat cu grinda "in carlig"). Mi se pare greu de crezut ca la Alba Nord pot instala instala podul FARA ca macaraua sa se miste cel putin 15-20 de metri. Ai idee de ce nu au pus "placi"? Au compactat terasamentul suficient (vezi intrebarea lui elphax) incat sa nu mai fie nevoie de ele?....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

E CORTEN,s-a  mai discutat de mii de ori aici.

SB76UFO

Care sunteti din zona, mergeti va rog eu,  :notworthy: la buldozerist cu o bere sau ceva, si rugati-l sa se "infiga din greseala" in staplul ala.  :vroomvroom: :whistling: O:-)
"Prostia este eternă și invincibilă"

TibiV

#18080
@Telvanni si colegii mai noi....

Despre Corten (s-au COR-TEN) se discuta pe forum de cel putin 4-5 ani...
Preiau un mesaj de-al meu, deoarece contine si link-ul la wikipedia.

Quote from: TibiV on March 07, 2016, 06:31:36 PM
Quote from: alecu26 on March 07, 2016, 02:20:04 PM
Deci e vorba de un aliaj numit COR-TEN  (denumirea comerciala), care in aliaj are si putin cupru.

Conform wikipedia, are şi cupru, dar conţinutul de crom si nichel este chiar mai mare...
https://en.wikipedia.org/wiki/Weathering_steel

Interesant este că se menţionează, la dezavantaje, că formarea peliculei protectoare este mai rapidă şi mai sigură în zonele urbane şi mai lentă în zonele rurale...

"Weathering steel, often referred to by the genericised trademark COR-TEN steel and sometimes written without the hyphen as corten steel, is a group of steel alloys which were developed to eliminate the need for painting, and form a stable rust-like appearance after several years' exposure to weather."

U.S. Steel holds the registered trademark on the name COR-TEN. The name COR-TEN refers to the two distinguishing properties of this type of steel: corrosion resistance and tensile strength. Although USS sold its discrete plate business to International Steel Group (now ArcelorMittal) in 2003, it still sells COR-TEN branded material in strip-mill plate and sheet forms.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ladposta

Pana vine raspunsul in romana sau mai in detaliu, iata aici o incercare de raspuns pentru 1: "YouTube premieres is a feature that lets you and your viewers watch and experience a new video together, much like a movie or TV show premiere. Premiering your video allows you to schedule a video upload and to create buzz around the video with a shareable watch page"

Adica ai prins video-ul inainte de a fi oficial incarcat. Dupa incarcare nu mai apare partea cu PREMIERE

paulmare

AlinC :)
"ST1, balast stabilizat zona Limba, podul Mures + conducerea CNAIR la groapa de gunoi:"
:) sunt complet de acord, acolo merita sa stea

horatiu.cosma

TibiV, acele "plăci" sub șenile se pun pentru o stabilitate mai bună, când există riscul ca umplutura de sub să cedeze la mișcările șenilatei. Dacă aici umplutura e solidă, probabil au considerat că nu mai e nevoie de plăci.

TibiV

Pai la cat s-au "plimbat" ani de zile cu camioanele pe acolo (fara sa faca mare lucru), categoric este la fel de bine compactat ca DN1 la Timisul de Sus/ de Jos...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TudorM

Faine filmări, Alin!

Să vedem acum ce deviere de trafic în formă de S va fi la podul ăsta până construiesc rampele! Eu zic că o să bage traficul pe viitoarea bretea a autostrăzii, pe sub pod, și înapoi pe European. M-am uitat în proiect și are o lungime de 700m toată chestia asta, ca să facă rampa sub 4%.

voicul

Eu zic ca acele placi sunt prezente in santier (la inceputul filmarii, in spatele macaralei), dar probabil nu este nevoie de ele sau urmeaza sa le puna fix cand fac si ridicarea, nu de alta dar inca e trafic mare pe acolo.

rdx2000

"conducerea CNAIR la groapa de gunoi"  - in sfarsit! :)

Teo

După săptămâni de inactivitate, azi de dimineața am văzut un excavator la groapa de gunoi.

E prima oară când văd lucrări de dinainte de Paști. Poate a și plouat mult, dar nu știu.

Nu mi-am dat seama dacă e utilaj de-al antreprenorului sau de-al DRDP.

alinuttt

E pentru că a trecut alaiul azi pe acolo.