Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

johnny348

Fara pila intermediara din albia minora nu pot folosi lansatorul de grinzi. Asa au facut si la celalalt pod peste raul Sebes inainte de Oarda. Fix in mijloc.



O sa mute cursul raului pintre ele, nu e o problema.

Dominik

Stie cineva, s-au apucat Retter de ridicat randul de pile lipsa de la podul peste raul Mures de la Sancrai ?? Alin sti ceva sau ai de gand sa treci pe lotul 2 saptamanile astea ??
You're in Steelers Country

carutasul

mută ei râul, nu asta e problema, dar problema e că trebuie să le facă :) , părea că sunt destul de avansați. Oricum eu nu sunt sigur că o să lucreze doar cu lansatorul de grinzi, la podul peste Mureș au adus și macara dacă îmi amintesc bine.  Dar întrebarea e, că ar fi destul front de lucru, de ce nu s-au apucat deja, din ce îmi amintesc cu lansatorul dincolo a fost destul de lent procesul.

horatiu.cosma

^^
AlexV, ca să ajungă la final de an la 85% trebuie sa demoleze din autostrada, că acum, conform cifrelor cnair (care tot timpul sunt in urma realității), sunt la 85.

djidji1975

Legat de distanța dintre pilele de la podul peste Raul Sebes, eu am o bănuială că vor rămâne așa cum sunt, din doua motive: acea distanta îmi pare egală cu distanta dintre pilele de peste DN1 (langa benzinaria IVINIS/ROMPETROL), iar în șantier, din filmări am senzația că văd grinzi cu doua dimensiuni,  majoritatea par cele de 35 mt, dar sunt altele care au, cred, lungime de 50/60 mt.


neobluenet

Si langa Rompetrol mai au de facut o pila, la vest de DN1. Lucrarile de acolo sunt la nivel de plan, ca in teren nu se vede nici macar o zona imprejmuita. Referitor la rau, sigur asteapta sa termine lucrul la pila vestica, apoi deviaza cursul in zona unde nu mai au de lucru si se apuca iar de lucru. Avand in vedere ca e in mijlocul raului, sper sa aduca o foreza si sa ii faca o fundatie mai serioasa, nu ca la celelalte.

@dijduj1975: nu se folosesc grinzi din beton armat mai lungi de 40m pentru ca la dimensiunile astea sunt prea scump facut si varianta metalica este mai avantajoasa ca pret.

Earthchild

#17932
Nu vreau să par prea cârcotaș, dar remarc la minutul 6:01 din filmarea lui Alin cât de "optimizat" este podețul lui Pizzarotti față de cel al lui Straco (mulțumesc Florin), la doar 50 de metri mai în aval.

https://youtu.be/3fmalBVM84U#t6m1s

florin74


alinuttt

Iar se complică cu lansatorul??? Păi nu le-a ajuns experiența de la podul de peste Mureș? În final și acolo le-au ridicat cu macaraua..

Europiu

^ Și ce să facă acum, dacă îl au? Să-l arunce la gunoi?  :lol: Cumva trebuie justificat și ăla, doar nu o fac pe timpul lor!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

carutasul

păi nu ar fi nici problemă că durează mult, dar dacă tot durează mult ar fi trebuit să se apuce deja, că până pun câteva grinzi termină și pilele în lucru.

alexV

mersi horatiu, am fost luat prin surprindere de avantul Pizzarotii, care intr-adevar sunt la 85% stadiu fizic. Tot nu termina anul asta.

Misto observatia cu podetul optimizat.  :D O fi de la incalzirea globala. Nu mai sunt debite la inundatii ca acum 5 ani.

calino

#17938
Nici eu nu cred ca deschid anul asta in special din cauza Alba Nord. La restul daca merg macar pana in toamna in stilul asta o sa avanseze la un procentaj general de 95%.

P.S. Stalpul cu pricina pentru care nu are Electrica drept de access nu putea fi mutat mai langa calea ferata si sa se evite toata telenovela sau daca nu se poate doar acel stalp inca unul doi pana se ajungea la un aliniament functional? Pare mai simplu decat sa o tot intinda asa. E drept ca probabil se ajungea la un aditional dar telenovela asta rusinoasa de stat paralizat o sa intre in istorie.

djidji1975

Da, am înțeles că nu se pot executa grinzi de beton de asemenea lungime. Dar, daca am numărat grinzile executate ce se afla aliniate pt lansare, îmi rezultă că cele mai lugi dintre ele sunt in total 64 bucăți (adică cate 8 pentru cele 8 deschideri existente pe aliniamentul Sibiu-Cluj), iar cele mai scurte sunt pentru deschiderile de pe direcția Deva-Cluj). Oare acele materiale maro, din dreapta fotografiei de mai jos, nu sunt părțile.metalice pentru executarea tablierului metalic a celor două deschideri peste Raul Sebes și DN1? Fiindcă nu ar exista nici o explicație logică pentru care până acum nu au făcut nici pila din mijlocul râului, nici pe cea de lângă drumul national.